Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Vanlig å ikke gå ned?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-04-07, 13:53   #26
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Vanlig å ikke gå ned?

Har igrunnen testet ut å kutte helt ut meieriprodukter i to uker uten resultat også... men nå er jeg på høyfett-lavkarbo og minimalt grønnsaker og meieriprodukter.
syns i grunnen det er litt tørt og kjedelig med bare smør og olje ved siden av maten... men det går det og.... hvis bare det hjelper på å få vekta ned
Leser skaldemann sin bok nå... og iveren er på topp

7-up light har forresten ingen karber

Og jeg spiser ikke den baconkrispen med sukker... holder meg til de andre uten... men husker ikke navnet

Takk for tips asså )

Opprinnelig lagt inn av Icerus, her.

Noen kommentarer til din matdag
Frokost 75g bacon og ett egg... litt paprika og purre - (kjempe bra)
Lunsj ganske lik... eller litt salat og ost, med mye kylling, reker, kjøttdeig el. og et par SS med rømme - (obs meieriprodukter kan være synderen ved stagnasjon i vekt...)

Middag, 100-150 gr kjøtt surret i smørr, litt fløte eller rømme, Litt blomkål/brokkoli - (samme her med meieriprod..)

Ca halvannen liter vann, par kopper koffeinfrikaffe med fløteskvett, halvliter 7-up light - (bør ha mer vann, obs meieriprod., og 7-up light inneholder vel karbo??? bedre med sprite zero evt annen brus som det står 0 i karboinnhold i innholdsfortegneslen...)

noen ganger spiser jeg litt baconcrisp eller paranøtter - (obs, noen baconchrisp inneholder sukker, se innholdsfortegnelsen )

Håper at dette var til hjelp. Det er det eneste jeg ser i oppsettet ditt som kan være problemet. Men alle er jo forskjellig, så.. prøv og se

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 14:00   #27
Icerus
Medlem

Icerus sin avatar

Medlem siden: May 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Icerus er ny på veien

Hei Distrea

Da har jeg ikke så mange tips igjen..
Eneste er vel å øke karbene med grønsaker og salater..

Lykke til uansett

Icerus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (atkins/ketolyse inspirert) Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 16:53   #28
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Takk for alle tips... Jeg finner nok det som passer mitt system en dag. Kampen er langt i fra over Larvkarbo gir uansett stor gevinst når det gjelder

NULL halsbrann (ellers mange ganger om dagen)

NULL hodepine (ellers flere ganger i uka)

NULL luft i magen ..... eller hvertfall så skjelden at jeg skvetter hvis det kommer en lyd bakfra (mens "normalt" er... ja, dere vet sikkert )

Så... tross alt har jeg jo vunnet mye. TAKK for lavkarbo!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 09:12   #29
slaskalainen
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Takk for alle tips... Jeg finner nok det som passer mitt system en dag. Kampen er langt i fra over Larvkarbo gir uansett stor gevinst når det gjelder

NULL halsbrann (ellers mange ganger om dagen)

NULL hodepine (ellers flere ganger i uka)

NULL luft i magen ..... eller hvertfall så skjelden at jeg skvetter hvis det kommer en lyd bakfra (mens "normalt" er... ja, dere vet sikkert )

Hva sa Vektklubben om dine 10 kg?
Halsbrann? refluksplaget?

Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 09:15   #30
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av slaskalainen, her.

Halsbrann? refluksplaget?

Man trenger ikke være refluksplaget for å få halsbrann. jeg får også det så fort jeg rører raske karbohydrater. Gikk minimum ett brett i uka med syredempende tabletter tidligere. Nå merker jeg ingenting til det, men hvis jeg skeier ut en dag er det tilbake. Så det er definitivt karbene!

Gammel 03-04-07, 09:57   #31
Brimstone
Seniormedlem

Brimstone sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Hehe, og ikke bare det, men det lukter mindre også. I allefall etter mine egne erfaringer. Kan slippe en stille en uten å lure på om jeg er nødt til å gå å gjemme meg

Gammel 03-04-07, 16:24   #32
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Brimstone, her.

Hehe, og ikke bare det, men det lukter mindre også. I allefall etter mine egne erfaringer. Kan slippe en stille en uten å lure på om jeg er nødt til å gå å gjemme meg

hehe.. så sant så sant.

Gammel 03-04-07, 16:26   #33
slaskalainen
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Man trenger ikke være refluksplaget for å få halsbrann. jeg får også det så fort jeg rører raske karbohydrater. Gikk minimum ett brett i uka med syredempende tabletter tidligere. Nå merker jeg ingenting til det, men hvis jeg skeier ut en dag er det tilbake. Så det er definitivt karbene!

Nei, men ingen uvanlig kombinasjon det. Vær glad om du aldri har hatt refluks de luxe plager............

Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 16:30   #34
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Har blitt annbefalt å ta gastro undersøkelse.... menn huff.... syns det er ille nok å pusse de bakerste tennene jeg Og med lavkarbo holder jeg det i sjakk

Gammel 03-04-07, 19:35   #35
slaskalainen
Gjest

Har blitt annbefalt å ta gastro undersøkelse.... menn huff.... syns det er ille nok å pusse de bakerste tennene jeg Og med lavkarbo holder jeg det i sjakk

Da er du heldig som ikke har "mekanisk skade" slik at kosten ikke hjelper fullt ut.

Gastroen er ellers ikke så ille. Når slangen først har passert svelget er det verste over. Du kan deg selv innvendig på farge-videoen mens de undersøker. Ganske tøft, men jeg øynene etterhvert, for man vet jo ikke selv hvordan det skal se ut. Det kan være ekkelt etterpå ettersom de pumper deg full av luft.

Men om man må ta det, pust rolig ut og tenk på noe bedre! Det er absolutt utholdelig.

Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Et lite hjertesukk fra meg Albertine Lavkarbo generelt 37 13-09-06 18:38
Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Amagetha Atkins kosthold 19 28-04-06 16:14

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.