Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 01-12-10, 19:58   #4401
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Til nøds. Splenda brytes ikke ned i kroppen, ikke ute i naturen en gang og forurenser dyre- og planteliv. Men jeg skal innrømme at jeg bruker sukkerfri ketchup som vel er søtet med splenda...

Vet det.... Vann rundt omkring blir søtere og søtere fordi at splenda ikke brytes ned...

Gammel 01-12-10, 21:07   #4402
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Noen råd mot pmssjokoladetrangmåhamørksjokoladenåellersblirjegv anskeligåhamedågjøre-syndromet som plutselig har oppstått de siste 3 syklusene?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 01-12-10, 22:05   #4403
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Noen råd mot pmssjokoladetrangmåhamørksjokoladenåellersblirjegv anskeligåhamedågjøre-syndromet som plutselig har oppstått de siste 3 syklusene?

Mørk sjokolade!

Gammel 01-12-10, 22:37   #4404
Idarull
Seniormedlem

Idarull sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 38
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Noen som sier at sylteagurk skal hjelpe hvis man er søtsugen!

Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 01-12-10, 23:52   #4405
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Mørk sjokolade!

Hahaha, det ville jo vært logisk, og...GODT! Men da må jeg jo ut...

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 02-12-10, 13:19   #4406
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Finner du noe sukkerfri saft uten de ekle, kjemiske søtningsstoffene så si gjerne fra...

Jeg er helt på lag med deg, jeg drikker aldri brus og saft, ikke bare fordi jeg ikke liker det, men også på grunn av den forj**lige aspartamen. Men akkurat i dette tilfellet er det snakk om én kveld med gløgg, så jeg får nå bare se hva jeg finner. Mulig jeg ender opp med to flasker billig rødvin i stedet for. Jeg vil ikke ha det for søtt heller.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 02-12-10, 13:53   #4407
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Noen som sier at sylteagurk skal hjelpe hvis man er søtsugen!

Jeg tror ikke på at sylteagurk er spiselig engang. Må i så tilfelle være for å miste søtsuget på ett høyere plan

Gammel 02-12-10, 14:02   #4408
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Jeg har fått meg ett fireliters spann med ghee (eller klaret smør som Tine kaller det) og lurer på om det kan erstatte smør i alle oppskrifter eller om det er noen ganger jeg må gå for vanlig meierismør?

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 02-12-10, 20:33   #4409
Ferskenbeinet
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Ferskenbeinet er ny på veien

Noen som veit hvor lenge netcom trenger på å sende nytt simkort? Jeg bestilte telefon i helga, og den kom på tirsdag. Men nytt simkort har jeg enda ikke fått! GRRR

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 02-12-10, 20:34   #4410
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Jeg tror ikke på at sylteagurk er spiselig engang. Må i så tilfelle være for å miste søtsuget på ett høyere plan

Jeg elsket sylteagurk da jeg var liten! Nå holder det med å lukte på den, jeg har ikke smakt på årevis...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 02-12-10, 21:25   #4411
AntoniaM
Medlem

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Buskerud
AntoniaM er ny på veien

Jeg har i mange år brukt urten Angelica Sinensis mot PMS. Veit ikke om det hjelper mot søthunger, men jeg sluttet å være bitch en uke pr mnd etter å ha begynt på denne urten.

Den kalles også for kvinnenes ginseng. Herbalife selger den under navnet Tang Quei Plus og den er å få i helsekosten under navnet Dong Quai.

AntoniaM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 02-12-10, 21:40   #4412
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Noen som veit hvor lenge netcom trenger på å sende nytt simkort? Jeg bestilte telefon i helga, og den kom på tirsdag. Men nytt simkort har jeg enda ikke fått! GRRR

Eg snakka med kundeservice på søndag, det skulle sendes på mandag og eg hadde det i posten på tirsdag. Så for meg gikk det no i alle fall radigt.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 02-12-10, 21:41   #4413
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Standardtid for portering er to uker, og man pleier å motta simkortet noen dager før.

Gammel 02-12-10, 22:23   #4414
Ferskenbeinet
Seniormedlem

to uker på å flytte at abonnement fra telenor til netcom?

Gammel 02-12-10, 22:28   #4415
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

to uker på å flytte at abonnement fra telenor til netcom?

Jepp, det er standard porteringstid hos alle leverandøer Jeg vet man kan få hasteporteringer på en uke, men det koster. Dessuten pleier de å glemme å flytte nummeret, så står man der uten noe abonnement

Men, du skulle fått oppgitt datoen for portering da du undertegnet kjøpet?

Gammel 02-12-10, 23:59   #4416
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Hvorfor ligger Noka-produktene inn under Lavkarbo på kinsarvik.no? Det er vel lavkalori og ikke lavkarbo?

Gammel 03-12-10, 02:44   #4417
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Hvorfor ligger Noka-produktene inn under Lavkarbo på kinsarvik.no? Det er vel lavkalori og ikke lavkarbo?

Sikkert 1. fordi at man kommer i ketose pga næringsunderskuddet og 2. fordi at karboinnholdet alene tilsier litt sånn midt på treet lavkarbo, sånn i forhold til et "normalt" kosthold da.. Ikke akkurat legitimt, men de kan vel ta seg den friheten pga det da.

Gammel 03-12-10, 03:00   #4418
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Opprinnelig lagt inn av AntoniaM, her.

Den kalles også for kvinnenes ginseng. Herbalife selger den under navnet Tang Quei Plus og den er å få i helsekosten under navnet Dong Quai.

DONG quai. Jeg er veldig sucker for slike små stikkere i hverdagen. Den var morsom i min overtrøtte verden, passet nesten til PMS-tilstanden

Jeg er ikke heks, jeg blir bare veldig veldig sjokosugen på bocca.

Gammel 03-12-10, 09:20   #4419
Ferskenbeinet
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jepp, det er standard porteringstid hos alle leverandøer Jeg vet man kan få hasteporteringer på en uke, men det koster. Dessuten pleier de å glemme å flytte nummeret, så står man der uten noe abonnement

Men, du skulle fått oppgitt datoen for portering da du undertegnet kjøpet?

Ahrg!!!

Hm kjøpte telefonen gjennom netcom på internett, så har ikke signert noe. Det eneste som sto var at nytt sim kort ble sendt for seg selv...

Gammel 03-12-10, 10:06   #4420
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Å, portering! Da kan du sjå bort frå mitt svar. Det hadde kun med sim-kort når du hadde abonnementet frå før å gjere.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 03-12-10, 11:05   #4421
Idarull
Seniormedlem

Idarull sin avatar

Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Hva må man ha i smoothien for å få den til å mette leeeeenge? sist lagde jeg av 200g bær, 1 ss yoghurt, 2 egg, litt søtning, litt fløte, litt olje. ble mett en time kanskje. smaken var nydelig, ikke eggete

Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 03-12-10, 11:58   #4422
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Hva må man ha i smoothien for å få den til å mette leeeeenge? sist lagde jeg av 200g bær, 1 ss yoghurt, 2 egg, litt søtning, litt fløte, litt olje. ble mett en time kanskje. smaken var nydelig, ikke eggete

Litt cottage cheese kanskje? Har du ordentlig blender klarer den å lage den ganske så smooth. Jeg bruker i tillegg litt fibermix i den (fra spisdegslank) - det gjør at den blir litt tykkere også.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 03-12-10, 12:05   #4423
Idarull
Seniormedlem

Idarull sin avatar

okei. jeg bruker foodprocessor. syns ikke blenderen jeg har er noe god på å knuse bærene skikkelig. jeg prøvde meg på en nå med litt nøtter, et par skjeer olje, to egg, en ts maca, 1/4 ts bipollen, en haug bærblanding, litt fløte. får se om det metter. jeg liker veldig godt at sånne smoothier renner rett igjennom, får igang magen liksom!

Gammel 03-12-10, 14:39   #4424
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Sikkert 1. fordi at man kommer i ketose pga næringsunderskuddet og 2. fordi at karboinnholdet alene tilsier litt sånn midt på treet lavkarbo, sånn i forhold til et "normalt" kosthold da.. Ikke akkurat legitimt, men de kan vel ta seg den friheten pga det da.

Aha!

Gammel 03-12-10, 17:53   #4425
Mellon
Seniormedlem

Mellon sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Brukte 2 dager her, men tok 2 uker før telefonen kom, den kommer forhåpentligvis i morgen, en Iphone4

Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Lukket tråd

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.