|
|
#4376 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Prater visst med meg selv i dag - men jeg må fortelle om bakeforsøket mitt i dag. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
|
|
|
#4377 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hei Bentevenn. Jeg er her vet du. Måtte jo innom for å farge noe av lerretet mitt med dere også. Jeg har hatt en super dag hittil; og enda er det mange timer igjen. Har vært ute og gått en lang tur i høstlufta. Det er bare såååå deilig. Så har jeg vært og handlet, møtt datteren min og ruslet litt i butikker sammen med henne. Nå er jeg hjemme igjen, har spist litt og er klar for lørdagskvelden. Så bra du fant ut at det brødet Bente. Jeg kom over denne oppskriften forleden dag, og tenkte på deg: Knutteloff. Jeg har hoppet litt i tråden og den var best fersk. |
|
|
|
#4378 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Så deilig å høre at du har hatt en god dag, Dollsine! |
|
|
|
|
|
#4379 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg vet ikke om det går an å bytte ut soya med mandelmel, men det kan være noen har sagt noe om det i tråden? |
|
|
|
#4380 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ja, nå leste jeg igjennom hele tråden, og da var det mange tips - så den oppskriften skal prøves når jeg skal over på vedlikehold - glutenmel gir for mange kh mens jeg fremdeles skal ned i vekt. |
|
|
|
|
|
#4381 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?hm.....det skal jeg notere bak øret... Hvor kjøper du uten skall da? Helsekost?Jeg er i grunnen veldig glad i sesamfrø og bruker heller mer av det og reduserer linfrøene når jeg lager knekkebrød. Må vel slutte med det |
|
|
|
#4382 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg kjøpte mine sesamfrø på Meny, tror de fleste slike velassosierte matvare butikker har, og hvis ikke har de sikkert på helsekost. |
|
|
|
|
|
#4383 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Heia. Jeg skal på Meny en av dagene, og skal prøve å huske å se etter sesamfrø. Jeg er enig i at det tar tid å komme i gang med et opplegg, og tro meg, det meste er prøvd. |
|
|
|
#4384 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Alle Sunkostbutikkene har dette brødet nå.
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#4385 |
|
Seniormedlem
Ja veldig stille her inne. Jeg vet ikke om jeg vil si at bunnen blir direkte sprø, men den blir sprø nok til å spises med hånd, om du skjønner hva jeg mener. Jeg serverte den jo til datteren min her om dagen, og hun sa hun ville ikke tenkt over at det var noe spesielt med deigen om jeg ikke hadde sagt den var lavkarbo. -Men som hun også sa, så blir det jo ikke akkurat som italiensk pizza bunn da...
Oi, sier du det, det var jeg ikke klar over. Jeg som akkurat bestilte 10 brød....jaja, da kunne jeg egentlig spart 100kr i frakt da |
|
|
|
|
|
#4386 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Det er stort sett vi 29+ som regjerer her inne i helgene |
|
|
|
#4387 |
|
Seniormedlem
|
|
|
|
|
|
#4388 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
![]() |
Denne var søt, Dollsine.
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#4389 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen, ønsker dere fen fin fin søndag!
Uff, stakkars deg Sanna, håper medesinene virker og at det snart gir seg, sender deg en stor trøste |
|
|
|
|
|
#4390 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2009
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God morgen! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh
|
|
|
#4391 |
|
Seniormedlem
Ååååå, så koselig. |
|
|
|
|
|
#4392 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God morgen (krem formiddag...) til dere vennner. Sov lenge i dag jeg |
|
|
|
#4393 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg er visst helt håpløs altså. Skulle prøve å legge inn et morsomt bilde jeg fant - Dollsine gjør jo det stadig vekk. Men tror dere jeg får det til.....Nei...hmmmmm...gammel dame - dårlige datakunnskaper.... |
|
|
|
|
|
#4394 |
|
Gjest
|
Det er enkelt; klikk på bildet: kopier bildeadresse. |
|
|
|
#4395 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Nei, funket ikke, bildet er jo på min maskin... Jaja, var ikke så viktig |
|
|
|
|
|
#4396 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hm..først nå så jeg at knappen jeg la til manglet; det er den firkanten med fjell og sol på som skulle vært med. Hvis du skal legge opp et bilde fra egen pc, så vet jeg ikke hvordan du gjør det. Rettere sagt husker jeg ikke hvordan det ble gjort. Men har du prøvd knappen for vedlegg (bindersen i øverste rekke)? |
|
|
|
#4397 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Heia |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#4398 |
|
Seniormedlem
Jepp, prøvde det, men fikk det likevel ikke til. Men nå er jeg veeeeeeeldig teit på slikt noe..... Skal vel være glad til at jeg i det hele tatt greier å skrive her inne |
|
|
|
|
|
#4399 |
|
Seniormedlem
Godt å høre fra deg vennen. Sikker på du har fått det fint i din nye leilighet, nå har du jo øvd deg masse med fiksing hos mamma, og det høres ut som så er kjempeflink med å lage det til fint |
|
|
|
|
|
#4400 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Wow Sanna, så jo helt fantastisk flott ut jo. Åååå, jeg skulle gitt mye for den utsikten |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 17:10 |
| 6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
| Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
| Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |