|
|
#4276 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hei ladies! Det ble da plutselig å stille? Jeg har vært ute en tur, nydelig høstluft og flotte farger! Nå blir det å stulle litt i heimen før jeg synker inn i lørdagskvelden. Det slo meg at jeg er på fridag nr 3, og at tiden går så altfor fort. Tror jeg søker om å få byttet om, slik at jeg er på jobb to dager og har fri fem dager i uka. |
|
|
|
#4277 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg også vil jobbe to dager og ha fri fem dager helt herlig, nå føler jeg virkelig skuldrene har sunket flere hakk. Har også vært en liten tur ute i fiværet. Men jammen begynner det å bli kaldt -ikke lenge til frosten kommer tror jeg |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
|
|
|
#4278 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg er enig med deg Bente, og har også tenkt at de var uenige i LK av økonomiske årsaker. Jeg brukte forresten vektklubb den første tiden med LK nettopp for å finne ut fordelingen mellom kh/fett/proteiner. Jeg mener jeg har sett en gang at Grete Roede tilbød en lavkarbovariant , men finner det ikke på sidene hennes nå. Dog fant jeg en artikkel om litt reduksjon av kh i kostholdet. Men også GR har jo basert seg på fettreduksjon og heller flere kh. Hvis de går for LK i sine videste forstand så motsier de seg selv. |
|
|
|
#4279 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ja, jeg har også hørt at GR nå anbefaler litt reduksjon i kh, men tror det går på sukker og hvitt mel, og at du da spiser andre typer kh isteden, ellers er det vel stort sett samme som før. Fullkornsprodukter er vel uansett bedre enn hvitt mel, antar jeg. |
|
|
|
|
|
#4280 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Så flink du er Bente! Det må være deilig å ha (snart?) nådd målet og kan planlegge overgang til en ny fase. Godt jobbet tenker jeg! Jeg har også fulgt bloggene til herrene Espen Rostrup og Thomas Geisner, sistnevnte sin oppdaget jeg for noen få dager siden her inne på forumet, via denne lenken |
|
|
|
#4281 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Ja, det er forferdelig urettferdig at det skal gå så mye enklere for noen av oss enn for andre. Jeg synes det er forferdelig urettferdig for deg Dollsinemor |
|
|
|
|
|
#4282 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Nei men jeg som hadde gledet meg til å lese meg opp her inne nå og så var det ingen som hadde sagt et steike støv |
|
|
|
|
|
#4283 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hm.... bare du i kveld Bente? Jeg sank ned i sofaen og vinglasset og sovna der. Disse dagene har gjort meg godt, med bortimot 12 timers søvn hverdag. Regner med å sove utpå i morgen og. |
|
|
|
#4284 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen, ønsker alle en god dag! |
|
|
|
|
|
#4285 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God morgen til dere alle! Sov til kl var 11 i dag og jeg |
|
|
|
#4286 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Bente (og sikkert dere andre også): du som er så flink å lage entrecote: sjekk denne oppskriften da: http://dinmat.adressa.no/content/view/full/9773 |
|
|
|
#4287 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?MMmmm den oppskriften så god ut! Skal jeg prøve neste gang, må bare huske å kjøpe kjøttet dagen før, så kan det ligge i marinaden over natta i kjøleskapet. Bruker ofte å marianer magert kjøtt, men tenker det er godt med entrecot også. |
|
|
|
|
|
#4288 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Pøser ned her i Trønderlandet også. Akkurat nå orker jeg ikke tanken på å gå utafor døra en gang. Myemye bedre å sitte inne og fyre i ovnen og lyse opp hverdagen med stearinlys Sist redigert av Dollsine : 09-10-11 kl 15:24. |
|
|
|
#4289 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Utrolig interessant at man forsøker å bruke denslags teori for vektnedgang. Men det er jo helt klart at de mentale prosessene i forhold til mat er langt mer komplekse enn en gjerne tror når en begynner på en slankeprosess. Jeg har i alle fall måttet jobbe masse med meg selv både mentalt og følelsesmessig de siste månedene - både i forhold til de valgene jeg tar - men kanskje ikke minst i forhold til hvorfor jeg tar de valgene jeg tar.... |
|
|
|
|
|
#4290 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg er enig med deg Bente at de mentale prosessene er viktige i vektnedgang. Både mtp hvorfor vi har spist som vi har spist, gjort som vi har gjort og tenkt (om oss selv) som vi har tenkt. Og hvordan vi skal spise, gjøre og tenke. Joharis vindu er en metode som kan være til hjelp for å bli klar over det underbevisste i handlingene våre, og noen kan ha nytte av det og andre ikke. Det spørs kanskje litt hva vi vil ha ut av det? |
|
|
|
#4291 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Alder: 38
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Heihei, alle sammen. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#4292 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2009
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hei!! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh
|
|
|
#4293 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Mine skiver er også ganske små, Dollsine, jeg bruker jo 1,5 l form, så det blir som en liten formkakeskive. Men jeg syns det er greit, trenger jo ikke være så store skiver - mest for å ha noe å legge alt pålegget på |
|
|
|
|
|
#4294 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God kveld damer! |
|
|
|
#4295 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Bare innom for å si godnatt til dere alle. Sånn har helga mi vært: |
|
|
|
#4296 |
|
Medlem
Hvor: Vestlandet
![]() |
Neida, i dag ble huset skeinet igjen for en privat visning.
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#4297 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hehehe, Dollsine, min helg har vekslet mellom skjerm og bok - bortsett fra dansingen i går har jeg jammen ikke bevegd meg langt bort fra sofan |
|
|
|
|
|
#4298 |
|
Medlem
Alder: 38
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Må bare fortelle dere. Jeg begynte å bli sulten igjen nå like før jeg skulle legge meg. Jeg gidder rett og slett ikke å gå å lage mat nå rett før jeg skal sove, så jeg tok en ss udos choice skylt ned med litt sanasol. Plutselig er jeg ikke sulten lenger! Tok 4 minutter omtrent så var jeg "mett". Varer sikkert sikke såå lenge, siden det bare var en ss. Men herlighet så enkelt det skal være å slippe å legge seg sulten! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#4299 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen. |
|
|
|
|
|
#4300 |
|
Medlem
Hvor: Vestlandet
![]() |
Grattis med vekten.
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 17:10 |
| 6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
| Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
| Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |