Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-11-06, 20:12   #376
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg skal på julegaveshopping når eksamen er levert... Vi har jobbet flere timer i ettermiddag, og har endelig funnet ut at det ikke er mere vi kan gjøre i dag, så nå er det frikveld og avslapping... skal se bonderomantikk og grey's anatomy... egentlig burde jeg sikkert lest litt til vi skal drøfte i morgen, men jeg gidder rett og slett ikke...

satser på at jeg har 50 ord her jeg nå...

Gammel 21-11-06, 20:23   #377
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Fikk en liten bit innpakket Bocca-sjokolade i dag tidlig, hadde ikke lyst på sjokkis så tidlig på morgenen, så jeg la den i lomma til avnytelse sammen med kaffe litt senere på dagen.... og gjett hva jeg dro fram fra lomma sånn ved lunsjtider - jo, en sjokoladetrukket mobiltelefon - ER det mulig å være så teit, sier jeg bare - og det er altså ikke første gang jeg putter sjokolade i lomma heller . Ja ja, det er jo i alle fall NOE at jeg ikke kasta meg over sjokoladen straks jeg fikk den da, må i alle fall se på det som fremgang fra tidligere tider! Så i dag har jeg altså ikke spist sjokolade ...

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 22:02   #378
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

jeg skal ha mensen... og den skulle jeg ha for et par dager siden, så nå er jeg temmelig desperat... Har faktisk spist kjeks. og har kjempevondt i magen... og angrer masse, for jeg vet at jeg reagerer på hvetemel, sukker og sikkert tusen andre ting som er i den kjeksen...

jepp

Gammel 22-11-06, 00:40   #379
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Åh , så moro!Jeg gleder meg sånn til å komme i gang med juleshopping jeg!Får penger snart, som jeg har venta på altfor lenge...og jeg har jo så mye tid til overs, når jeg er sykemeldt...Og ingenting gjør meg så glad, som å ut å kikke, kjøpe julegaver, og få litt julestemning!!!....SNAAART JUUUUL!!!

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 08:44   #380
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

jeg skal shoppe som en tulling på fredag i neste uke. Vi leverer eksamen torsdag, og etter innleveringen skal vi på Egon og spise. Hun som styrer det møtet spurte meg hva jeg syntes om å møtes på peppe's, og jeg foreslo egon i steden jeg, og sa at det ikke var sikkert alle var like glad i pizza dessuten er egon så snille med ekstra grønnsaker i steden for poteter...

etter egon skal jeg på fotballkamp... tufte og rosenborg. Jeg er tilnærmet null interesert i fotball, men det er jo mest show med de gutta der da.

og dagen etter er det shoppingdag skal få gjort unna en del julegaver da

Gammel 22-11-06, 11:20   #381
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

LurtÅ foreslå Egon isteden...
Og så deiilg med julegaveshopping!
Jeg gleder meg til jeg er i gang..Hittil har det nesten kun blitt hjemmelagde gaver....

Har kjøpt litt og....Men er IKKE ferdig enda...
Tenker det blir shopping i løpet av uka eller neste..også tar jeg jo litt i London..
Men det er rett før jul, så tør ikke ta sjansen på å finne alt der....

Sist redigert av Hyper : 22-11-06 kl 12:20.
Gammel 22-11-06, 11:35   #382
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Hyyyyyyyper! 50 ord!!!

Og plutselig måtte jeg skrive noe her også
Jeg har planer om å virkelig sette igang med julegavene snart!!
Helt sant! Noen som har julegavetips til fedre "som har allt"? Forrige gang ble det sånn dings man legger i vannet med eggene for å vise når de er ferdig kokte...

hm...

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 12:18   #383
Mila
:)

Mila sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Nå har jeg egentlig nettopp stått opp.. eller egentlig så har jeg ikke stått opp engang... Men uansett. Julegaver.. er vanskelig det der med gaver til fedre som har alt.. Tror det ble noe klær på pappa i fjor dersom jeg husker rett.. Men i år? NULL peiling.. Vet ikke hva jeg skal gi mamma engan eller kjæresten.. eller veninner.. eneste gaven som er ferdig er til broren min..

50 ord nå? jah.. tror det.

Gammel 22-11-06, 12:23   #384
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Hva er det med meg og det magiske tallet 50....herregud..helt håpløs...
Blir stress forresten, når London turen kommer opp...

Vi reiser jo 17, og kommer hjem igjen 19 desember.
Tar flyet fra og til Haugesund, så jeg må ta bussen fra Haugesund til Bergen samme dagen som vi komme hjem til norge...
Siden jeg reiser hjem 21 desember på juleferie, må jeg jobbe 7,5 timer onsdag den 20. desember.....Phuh...Så er det rett på flyet igjen dagen etterpå...
Kommer til å være sliiiten da ja...heldigvis skal jeg hjemEr fornøyd så lenge jeg klarer å pakke om kofferten..
Går nok bra det..jeg planlegger (ting jeg gleder meg til) lenge i forveien

Gammel 22-11-06, 13:59   #385
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

fedrehar som regel alt, og de er veldig vanskelige å kjøpe til... klassikeren hjemme hoss oss er å kjøpe en cd til pappa. Han elsker musikk eller en del til gitaren hans, eller til minien (bil han mekker på)... I fjor fikk han faktisk enliten fjernstyrt mini. er det ikke noe med at fedre er de som er mest gira over lekene i pakkene på julaften?

ellers vet jeg ikke helt hva jeg skal kjøpe til alle vennene mine. En god del av de samler på hardangerbestikk, og det eregentlig veldig greit, for da vet man hva man skal kjøpe

Gammel 23-11-06, 09:23   #386
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

I går morges fikk jeg lettere panikk, da min gamle, gode laptop klikka - lagde masse rare lyder, og ville ikke starte opp operativsystemet. Så for meg at min kjære gamle maskin var gått tapt (inkl. masse filer som jeg seff ikke har tatt backup av ), men heldigvis kom min IT-kyndige mann meg til unnsetning og berget dagen, han fikk heldigvis liv i den igjen. Jeg har en ny maskin på jobb, men jeg liker ikke mussystemet på den - den gamle Thinkpad'en er helt i min smak... håper den lever leeeenge! Og da kan jeg jo skrive flere innlegg i Tusentråden

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 09:45   #387
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Jeg har lettere panikk her jeg sitter nå jeg...
Skal på jobb i dag, og bla. ha møte med sjefen...Burde ikke grue meg til det, i og med at jeg har en fantastisk grei sjef..Men jeg GJØR det..
Mulig fordi jeg skukke vært på jobb 7,5 time sist uke, men jeg var syk hele uka, så det gikk bare ikke...

Også har jeg begynt å tenke mye igjen...
Jeg får meg ikke til å klippe kunder på jobb enda, og jeg begynner å stresse med det...Og det gjør alt bare værre...HJELP!....

Gammel 23-11-06, 09:48   #388
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

bra den ble redda Nena... Ikke så greit når maskinene ikegjørhelt som man vil de skal... ogsærlig for min del, for data-delen av hjernen min har punktert, så jeg har god hjelp av Silje til å få maskina mi til å fungere igjen... Hun har ledd litt av meg da, men det er greit, for jeg er jo ikke så god på akkurat dette. jaja

I dag skal jeg i ettårsdag. vi må stoppe på turen dit, og kjøpe gave... jeg har ikke hatt tid oppi eksamen til å dra og kjøpe gave...

Gammel 23-11-06, 13:02   #389
Mila

Mila sin avatar

Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Jeg våkna av en kjip melding.. Planen var att jeg skulle til kjæresten i dag, han kommer hjem rundt 4, så jeg skulle være der nede rundt da jeg å, men så fikk jeg melding om att han hadde ett møte han hadde glemt helt bort.. så han var ikke hjemme før i halv 8 tida. Jaja.. sånn kan det gå, ellers så er jeg småforkjøla og litt sånnt, men ellers bare fint igrunn

Gammel 23-11-06, 19:47   #390
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Jeg har vært i ettårsdag i dag kjempekoselig. Jeg og ei veninne dro opp til ei tredje veninne, og feira ettårsdagen til jenta hennes. hun var kjempesøt med kjole på og blid og sosial. vi hadde med pakker, og hadde til og med kjøpt adventskalender til lille jenta den hadde så klart Ole Brumm på seg da

Gammel 24-11-06, 01:54   #391
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sitter her og bare lurer litt nå. Første søndag i advent, er det kommende søndag? I mitt hode, så har jeg tenkt ut at det ikke er før søndag 3. desember. Men så leste jeg i en eller annen journal om en adventsstake som skulle være på plass til søndag, så da ble jeg litt usikker... (Også kan det selvfølgelig være at jeg leste litt for raskt og ikke fikk med meg om det var nå søndag det var snakk om også... )

Noen som vet?

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 08:51   #392
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Første søndag i advent er nok ikke kommende søndag - men ganske riktig søndag 3. desember. Og fjerde søndag i advent er på julaften - synes liksom jeg blir snytt for noe når adventen blir slik! Liker bedre når jeg kan rydde bort adventsstaken i god tid før selve julaften.

Men julegatene her jeg bor er i full drift da - så julestemningen begynner å komme, hadde det bare kommet LITT ren, hvit snø i stedet for all isen, så skulle jeg ikke klaget.. Minner meg forresten på at jeg må handle inn småpakker til adventskalendrene!

Nena
Gammel 24-11-06, 08:52   #393
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

neste søndag tror jeg? Mener det står i min kalender...? Må sjekke.....

Lete lete lete

Jo 3. desember er første søndag i advent. for julaften er jo på søndag

Oi, og jeg som til og med tenkte på det, men så er det fryyyyktelig tidlig da, ihvertfall for ei som drakk vin igår (også ) Og kom seg litt sent i seng
Ja, denne siste setningen var ang 50 ord men ble litt morsom i forbindelse med advent også Kokooooo!

Nybegynnerinfo!

Sist redigert av Aline : 24-11-06 kl 09:05.
Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 09:02   #394
Mila

Mila sin avatar

Jammen Aline da.. det der er ikke 50 ord

Nå shar jeg vaska badet, og skal på jobb om en time.. Yeah.. Vært våken siden 5 pga leddsmerter.. Supert.. NÅ gleder jeg meg bare til i mårra, reise til kvadrat med kjæresten kjøpe julegaver å kose oss Blir godt! Har lite lyst å gå på jobb nå altså.. veldig lite.. men jeg må.. *sukk*

*vinke*

Gammel 24-11-06, 13:53   #395
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Jeg skal også på jobb i dag... har så utrolig lite lyst... bare lyst til å gå og legge meg i senga og bli der... vi er så og si ferdig med eksamen, men har igjen finpussen og ei side på drøftinga...

og jeg skal jobbe hele helga, og jeg angrer meg noe helt forferdelig på at jeg sa jeg kunne jobbe i kveld.

og nå har jeg helt sikkert 50 ord? eller?

Gammel 24-11-06, 19:30   #396
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Fridag snart forbi - og den har jeg tulla vekk på rengjøring og handling av mat . Tenk å kunne ha en dag fri og bare nyte friheten - kunne sitte ned og drikke en kopp kaffe, strikke så mye man vil, treffe venninner på kafe (problemet er bare at alle er på jobb om formiddagen )- men det er jo egentlig bare opp til meg selv å bestemme det da, ingen som tvinger meg til å ta fram vaskebøtta - kanskje jeg skulle prøve meg på en skikkelig ego-dag neste gang jeg har fri? Kutte ut litt av alle "må"-tingene?

Nena
Gammel 24-11-06, 21:05   #397
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

mens Nena har fri er andre på jobb arbeidshelg og ekstravakt i dag. og jeg går glipp av finalen i skal vi danse, som jeg hadde gledet meg sånn til... og jeg får sikkert ikke sett reprisen heller... stakkar meg...
har dagvakt i morgen og senvakt på søndag, noe som betyr at jeg går glipp av alle koselige programmer i på tv søndag kveld... Liker det glyldne tider-programmet jeg... men noen må jobbe også da...

Gammel 24-11-06, 21:19   #398
kristih
Seniormedlem

kristih sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sverige
kristih er ny på veien

I dag har jeg vasket badet. Ikke bare gulvet og doen og slikt, men taket veggene alle kriker og kroker. Rør og alt ...Nå må jeg bare få fiksa lampa snart. Kan ikke leve med et bad hvor jeg bare har stearinlys... Romantisk ja ,men noe upraktisk...

har jeg nok ord nå??

Gammel 24-11-06, 21:23   #399
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

aww stearinlys på badet

neste innlegg nå er nr 400... det betyr at vi "bare" har 600 igjen så nå er det bare å stå på folkens, og skriv så tastene hopper rundt dere finalen i skal vi danse er sikkert i gang nå (jeg er på jobb og får ikke se). Jeg håper Kristian vinner, for jeg har sånn sansen for han...Liker den humoren hans veldig godt.

tror jeg er oppe i 50 ord nå, men om noen av dere ser finalen, så prøv å hold meg litt oppdatert da...

Gammel 24-11-06, 23:51   #400
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg vil ha innlegg nr fire hundre. *skyndter meg å skrive*

-Fire hundre? Det vil si at det er 600 igjen det. Hvordan ligger vi an etter skjemaet på femten innleg pr dag som vi kom frem til for noen dager siden var nødvendig for å komme i mål? Jeg får vel gå ut å sjekke tenker jeg. Uansett, så har jeg 61 dager igjen til termin. (og jammen meg fikk jeg innlegg nr fire hundre også. Skal prøve å få postet igjen før nr 500 kommer, men nå har jeg en plan om å få tatt nr 500, 600, 700, 800, 900 og 1000. )

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 20:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 03:09

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.