| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#376 |
|
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Vi har vel egentlig blitt inspirert av BitTorres som selv har hatt veldig gode resultater av å kombinere Udo's Choice og Cocosa. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#377 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeKan vel hende at ulike folk trenger ulike ting. Kanskje "bare" cocosa hjelper noen, "bare" Udo's andre og atter andre trenger begge eller alle tre.
Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
|
|
|
#378 |
|
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeSÅ gøy å høre om framgangen deres! Gleder meg veldig til jeg får oljer i hus igjen. Bare en liten uke til jeg kan bestille nå! Ja, og så tar det jo gjerne halvannen uke før de kommer i posten, forsåvidt. Lurer på å kjøpe meg en boks Pure kokosolje fra asia-butikk, og håper det kan gjøre litt nytte i mellomtiden. De koster bare 50 spenn, og det står på boksene at de ikke er raffinerte, så får jeg håpe at det er sant, da. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
|
|
|
#379 |
|
Seniormedlem
Hvor: Østfold
Alder: 51
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeSånn apropos varme ... så leste jeg denne i dag
Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
|
|
|
#380 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeNå har jeg gått et par dager uten cocosa og forbrenningen min er stoppet helt opp. Det skal ingenting til for at jeg går opp i vekt. Om det er relatert eller ikke aner jeg ikke, for jeg har også vært litt stresset i det siste da vi har hatt min lillesøster her i 3-4 dager inkl. nettene, jeg måtte på jobb igjen når jeg trodde jeg var ferdig, jeg har kjøpt meg bil og det skriker jo stress i seg selv |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketose
|
|
|
#381 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeJeg har tatt Cocosa i en uke nå. 2 ss hver dag de siste tre dagene. Og jeg elsker å ta den i fløtekaffen min. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
|
|
|
#382 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kanskje litt mye olje for fort? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå
|
|
|
#383 |
|
Seniormedlem
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeJeg tar ikke Udo's, - bare Cocosa. |
|
|
|
|
|
#384 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Men 2 ss pr dag er kanskje litt mye for magen din? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå
|
|
|
#385 |
|
Seniormedlem
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeTakk, Cassiopeia ! |
|
|
|
|
|
#386 |
|
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeHurra. Vekta mi har rikket seg nedover også. Bare 700 gram fra minstenotering! Spent på om det stopper her denne gangen også, eller om det går videre ned nå. Krysser fingre!
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#387 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje |
|
|
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
|
|
|
#388 |
|
Seniormedlem
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeHer har midjen krympet med 1,5cm samtidig som vekta har leet på seg, forutsatt at jeg har klart å måle på samme sted da... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH
|
|
|
#389 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeEnda et lite hakk ned for meg, og i går økte jeg dosen på begge oljene bittelitt. Jeg kunne nesten danse, blir så glad av å endelig se resultater!! |
|
|
|
|
|
#390 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeHer går det også nedover
|
|
|
#391 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeFikk Udos`n på onsdag og startet med Udos og cocosa onsdagskveld. I dag viser vekta -1.6 kg |
|
|
|
|
|
#392 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeSå bra!! Håper Udosen min kommer snart
|
|
|
#393 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeJa, i går var det gått 1 uke siden jeg begynte med udo's, men det har gått ca ei halv uke uten cocosa, så det ble kun udo's for det meste. Cm hadde rast opp før jeg kjøpte oljene så jeg håpte igrunn bare på at udo kunne hjelpe på å stabilisere den og hadde 0 tro på at jeg ville miste noen cm, men sant nok så var det jammen meg 1 cm bort fra nedre magedel / hofter! Når jeg gikk tom for cocosa så stoppet vekten å falle og endte opp med et tap på 500g i stedenfor 900g som jeg var en plass i uka, men er strålende fornøyd allikevel. Håper jeg får den nye cocosaen snart for da skal fettbålet brenne til det så absolutt må slutte! |
|
|
|
|
|
#394 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 38
![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeEn undring jeg har: La oss si at jeg begynner daglig inntak av Udo's Choice og Cocosa. Små mengder i starten, og deretter opptil et par spiseskjeer eller mer av hver av dem daglig. Vil kroppen bli avhengig av å fortsatt få tilført like stor mengde, eller går det fint å trappe ned igjen etterhvert som ønsket resultat oppnås (vektnedgang, penere hud, bedre hjernefunksjon, osv)? Må man fortsette "evig" for å opprettholde effekten? Udo's vil jo være lurt å fortsette med pga. omega-inntaket, men hva med Cocosa? |
|
|
|
|
|
#395 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
For å få effekten av cocosa og udos må man selvfølgelig fortsette med det "for evig". Men nedgangen din er jo ikke avhengig av hverken den ene eller den andre
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
|
|
|
#396 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Alder: 40
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeHm! Jeg har alltid hatt rød/knudrete hud på armene, ikke konstatert eksem, men veldig synlig - selv ikke et kosthold med 70-80% fett har fått bukt med det. Men i dag tidlig la jeg plutselig merke til at knudringa er omtrent helt borte! Dette er jeg 99% sikker på at er en Udo's-effekt, for jeg har ikke endret på noe annet i kosten.
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
|
|
|
#397 |
|
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Dette merket jeg også! Åååeh, jeg får penger i mårra, da skal jeg bestille stooore kvanta, altså. Merker jeg blir en smule misunnelig når jeg leser om all effekten dere har fått som jeg aldri rakk å få. Må være litt mer føre var i denne omgangen, og ikke bli blakk og gå tom i den rekkefølgen. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
|
|
|
#398 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeJeg blir liksom sittende her å måpe litt.....det har gått uendelig tregt nedover med meg i det siste - og det er greit nok - jeg er jo godt innenfor normal BMI og forventer egentlig ikke noe videre vekttap....Veide meg i dag bare for å sjekke litt og fikk hakeslepp når jeg så 62,6 på vekta....Det er over 1 kilo ned på litt over ei uke.....!!! Så mye ned på så kort tid er det leeeeenge siden jeg har opplevd.... |
|
|
|
|
|
#399 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
Den effekten har jeg omsider også fått. Har ikke gått ned i vekt, har tvert imot gått opp dessverre |
|
|
|
|
|
#400 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Artig å lese, fordi i en ernæringsbok jeg har la jeg merke til at det sto at ved mangel på de essensielle fettsyrene kunne man få røde nupper. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? | bettyblue | Fysisk og mental helse | 0 | 02-06-11 19:53 |
| Mettet fett i kokosolje | MarianneSB | Spørsmål og svar | 1 | 25-05-11 11:25 |
| Mettet fett og Udo's Choice | kamp | Spørsmål og svar | 28 | 31-12-10 12:47 |
| Lavkarbo- redusere fett? | supha | Lavkarbo generelt | 10 | 26-05-09 22:32 |
| Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer | SusieBlues | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 16 | 26-04-09 12:30 |