|
|
#3426 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ordet brøderstatning er for meg et skjellsord. Jeg blir rett og slett muggen av å tenke på det; prinsippet er jo klinkende klart! Trenger du noe å tygge på, ha under pålegg osv; skjær opp agurk eller squash eller hva du måtte ønske, klæsj på pålogget og knask i vei. Hva angår søtning ønsker jeg ikke kaste stein i glasshus; jeg må ha de tre slurkene for alle tabbisene jeg må ta. Jeg tar det igjen ved å være særs bevisst ellers. Nå drikker jeg (heldigvis) ikke te, så slipper den utfordringen. Synes du er flink som kutter suketter, men hvorfor anskaffe stevia da? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#3427 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Endelig skjer det noe i tråden! Jeg har lagt merke til at fredager er en rolig dag, men i kveld tok roligheten kaka altså. Sist redigert av Dollsine : 09-09-11 kl 23:12. |
|
|
|
#3428 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Prutti: jeg tenkte å bake peanøttkaka di til uka. Er på bloggen din og ser på oppskrifta. Deler du bunnen? Eller har du kremen oppå bunnen og sjokoladen oppå der igjen? |
|
|
|
#3429 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Endelig hjemme! Liker ikke å være på reise jeg! Greit når det er ferietur, selv om jeg ikke liker selve reisen da heller, men jobbreiser kjenner jeg at jeg har stor motstand i hele meg mot, prøver å unngå det hvis jeg kan, men av og til må man bare. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
|
|
|
#3430 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Deler ikke bunnen, har kremen oppå bunnen når bunnen er avkjølt. Sjokoladen har jeg på kremen. Nomnom |
|
|
|
|
|
#3431 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Jeg må godkjenne den, ja, naturligvis. Skeptisk til så masse egg, men det er vel det som utgjør konsistensen/massen. |
|
|
|
|
|
#3432 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Dollsine: Nei, jeg får ikke noe positivt ut av det, det gir meg ingen energi og ingen nytte. Det tømmer meg for alt jeg eier og besitter; kreativitet, lese- og skrivelyst, interesser, pågangsmot - lista er lang. Men det går over etter noen timer. Jeg tar medisiner til litt forskjellige tidspunkt nå, må skjerpe meg litt der. Dessuten går jeg rundt og er kronisk forbanna på en i nær familie, og det gjør det ikke bedre |
|
|
|
|
|
#3433 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?velkommen tilbake Bente! Jobbreiser er ikke noe særlig; men bekrefter at vi har det bra hjemme, så noe godt kommer det ut av det. Du har jo stålkontroll på maten, det er tydelig. Og planleggingen er 90% av jobben ja |
|
|
|
#3434 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen! |
|
|
|
|
|
#3435 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Ikke når jeg er restriktiv til proteiner. Egg er OK i begrensede mengder. Min mening.
Har hatt dosett hele tiden, den har ikke integrert vekkerklokke, så av og til blir det skjevt. |
|
|
|
|
|
#3436 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?takk Bente. Jeg må prøve det brødet uten sukrin jeg og; jeg måtte kutte ut knekekbrød/proteinbrød pga for mye kh fra frøene. |
|
|
|
#3437 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Meget mulig |
|
|
|
|
|
#3438 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Kokosbrødet har i følge diett.no energiprosent på 80% fett, 19% protein og 2% karber (avrundingen her er nok litt feil, siden dette blir 101%, men nær nok), så sammensetningen av næringsstoffene er nær så perfekt som en kan komme på dette kostholdet, veldig mange andre ting som gir mye mye mer proteiner i sammensetning, så dette brødet tror jeg ikke er ille altså! |
|
|
|
|
|
#3439 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Dollsine: |
|
|
|
|
|
#3440 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Supert! Takk Bentemor. Jeg legger den til ønskelisten så den blir med neste gang. Og du har min stemme ang kokosbrødet; vi kan jo kalle det noe annet enn brød så Prutti ikke går av hengslene? Det minner veldig om lappene ja. Da regner jeg med det er minst like godt! |
|
|
|
#3441 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?HJELP! |
|
|
|
#3442 |
|
Seniormedlem
Hmmm, er jo veldig avhengig av ovnen det der. Jeg vet av erfaring at min ovn er ganske sterk, så jeg brukte svakere varme på den. Kanskje du skal la den avkjøle og se på den da? Min var heller ikke helt sprø da jeg tok den ut, men kom seg etter at den var avkjølt. Veldig god smak var det |
|
|
|
|
|
#3443 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ville bare innom en tur og ønske dere alle en god lørdagskveld |
|
|
|
|
|
#3444 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
![]() |
Kos deg du, Bente.
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#3445 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Brukte du bakepapir? Jeg brukte formfett. Brukte ikke noe for å erstatte kjeksen. Det du ev. kan prøve ved et neste forsøk er Fiberhusk, kanskje 1 ss eller noe. |
|
|
|
|
|
#3446 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Da har jentene dradd avgårde. Jeg sitter her ganske så små-brisen.... Vin og ketose hører ikke sammen altså, det er jeg helt sikker på! Men kjempekoselig var det. Vi har løst mange verdensproblemer i kveld. |
|
|
|
|
|
#3447 |
|
Medlem
![]() |
Jeg har jo kjempehuset, så kanskje kollektivet må bli her !
|
|
|
|
#3448 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen! Ønsker dere en god dag!
|
|
|
|
|
|
#3449 |
|
Medlem
![]() |
|
|
|
|
#3450 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God morgen! Sist redigert av Dollsine : 11-09-11 kl 09:36. |
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 17:10 |
| 6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
| Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
| Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |