| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#301 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Jeg tror det går veldig bra! Jeg har vært i ketose hele jula - men har spist litt lollypopbrød og sukkerfri sjokolade. Og drukket litt vin, hver dag.... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :)
|
|
|
#302 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 45
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Så flink du er |
|
|
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!!
|
|
|
#303 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 57
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Der var vi på'an igjen. Flott å være igang igjen. Jeg har hatt en toukers juleferie, og kjenner på klærne at vekta nok har steget litt. Er akkurat gått inn i ketose, stinkende ånde og tørst som en kamel i ørkenen. Bestilte meg ketolysetabletter og slikt før jul så jeg skulle være klar. Når jeg gikk ut av ketose rett før jul var det en stor oppdagelse av hvordan jeg har levd før. Opplevde å bli sulten |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#304 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Jeg er også på'an |
|
|
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
|
|
|
#305 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Hva er en Tanitavekt? Gjør den noe som andre vekter ikke gjør? |
|
|
|
|
|
#306 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Den måler fettprosent,vannprosent,måler hvor mye muskler du har,beintettheten og din fysiske alder! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
|
|
|
#307 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?heisann alle sammen |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketilyse
|
|
|
#308 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Ja, det er bare å kaste seg rundt å begynne igjen!!! |
|
|
|
|
|
#309 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?
Og fysisk alder!?! Herved er det klart at denne er ikke noe for meg. Bruker vanlig vekt nå, men har en sånn som måler vann og fett% i boden. Lurer litt på å kjøpe batterier til den. Vekta svinger mye for hver dag, kanskje er det vann tenker jeg. Ellers skal det da ikke øke med en kilo over helga når jeg har kjempeutslag på stixen? Litt demotiverende, men jeg vet jo at det går nedover etter hvert. |
|
|
|
|
|
#310 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Jeg har begynt i dag |
|
|
|
|
|
#311 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?heisann |
|
|
|
|
|
#312 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Tror det er rom for lavkarbokaker. Jeg skriver opp i en bok hva jeg spiser hver dag, har nå gransket og gransket på hva som er forskjellene, men finner ikke hva som utgjør variasjonen. Ser muligens litt forskjell i mengde ost, men det er ikke stort utslag på det. Enkelte uker er det for lite fett og da kan det gå saktere. Kanskje jeg skal prøve å sette det i diagram for å se om det er tendenser? Eller kanksje jeg ikke gidder, det går jo opp og ned og mest ned, og da er det vel bare å kose seg med maten. Jeg har kake og pizza klar i frysern jeg, små kosestykker med Sarah Bernard trenger ikke tine lenge. Ikke ser jeg at kake gjør noen forskjell heller på vekta, så da er det bare å kose seg. |
|
|
|
|
|
#313 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Nedre Eiker
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Jeg er også igang nå etter julen. Har stått stille på vekten i 3 uker. Men har ikke gått opp og det er jeg veldig glad for |
|
|
|
|
|
#314 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Hiver meg også gjerne med her.Har hatt stopp i 1 1/2 år å gått opp alt som ble borte pluss et par kilo til. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren
|
|
|
#315 |
|
Seniormedlem
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Velkommen - så hyggelig! Det blir vel egentlig litt feil å si det... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :)
|
|
|
#316 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Velkommen...skal være med å heie deg frem på veien mot målet |
|
|
|
|
|
#317 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?heisann,,velkommen |
|
|
|
|
|
#318 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Vi er nok ikke de eneste som har prøvd slanking før nei, fint at vi blir flere her. Velkommen til nye og nygamle. |
|
|
|
|
|
#319 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Og eh, jeg har funnet ny årsak til vektsvingninger. Da jeg skulle løfte vekta mi i går for å flytte den, så falt den i biter. Ikke rart vekta har svingt mye, den hang jo bare litt sammen. Liker ikke å bruke den andre vekta mi, den viser mer og da blir jeg sur. Selv om den er konsekvent i forhold til seg selv, så hjelper liksom ikke det. Tror jeg må godsnakke med meg selv i noen dager før den finnes frem. |
|
|
|
|
|
#320 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?heisann! he he ja den vekta den vekta, er den vår venn heller fiende. i dag er den min venn, jeg har aldri i mitt liv spist så mye fett og oljer, vært kvalm til tider, men vekta går nedover, jeg har spist ekstremt fet mat i 2 uker og gått ned 2,4 kilo. dette fungerer, ser nå at man ikke må være redd for fettet. men lurer på en ting,,har lest at oljen som er i feta osten ikke skal helles over salate, for de det ikke er riktig olje, men jeg kan ikke se at det står noe på glasset om vilke olje det er. |
|
|
|
|
|
#321 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Nedre Eiker
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Har litt problemer med å komme meg i den nye driven jeg. De første 5 kg var greie, men etter at jeg strandet på det samme i 3 uker (grunnet julen og slikt), virker det som kroppen liksom trenger et skikkelig spark bak til å komme videre ned. Kansje jeg også er for sparsommelig med fett. Og jeg vet at jeg kunne ha trimmet mer.. Så heretter, trimme mer og mer fett. Og mindre snop, kun på lørdager. |
|
|
|
|
|
#322 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 52
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Åh, det er skikkelig demotiverende med pause, altså. Man blir så slapp og så treig. Og så har jeg hatt en helt syk tankegang i det siste - jeg visste nemlig at jeg skulle på igjen. Først skulle jeg på etter julebordet, så var det en fest i november, så kom jula og nyttår, men NÅÅÅÅÅÅÅ er jeg på igjen, og har vært det i snart to uker. |
|
|
|
|
|
#323 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Jepp pauser kan være farlig. Skjønner godt denne tankegangen med at "det er ikke så farlig, jeg skal jo fortsette kuren etter jul og nå kan jeg unne meg ALT." Vet ikke riktig hvor mye jeg la på meg i jula, vekta gikk sunn, men opp gikk det. I dag er det en fin dag, har gått ned 0.6 kg siden torsdag |
|
|
|
|
|
#324 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 55
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Jeg har hatt en karbehelg, var i bursdag på lørdag, og spiste litt for mye karber på søndag. Merker det i magen idag, jeg bare MÅ slutte med denne eksperimenteringen, magen blir jo helt ko-ko!
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#325 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Jepp, karber sånn helt pluteslig gir en skikkelig magetrøbbel. Føler ikke for å eksperimentere, følte meg helt dritt i formen i jula. |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Å være mett, er lettere enn å være trist | sunbeam | Nyheter / media | 1 | 16-03-06 02:53 |
| Maltitol ... igjen og andre sukkererstatninger | Carbokiller | Generell ernæringsdebatt | 5 | 24-04-04 20:41 |