Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 24-08-11, 23:57   #3151
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei igjen! I kveld er det visst min tur til å skravle med meg selv. Heldigvis har jeg det som vane, så det går bra
Skjønte egentlig at du er sliten Bente, etter så mange timer dans, og så lite søvn. Sov godt i natt min venn.
Jeg burde også sove, men er spill våken etter for mye brus i kveld. Blir å slite i morgen ja

Burde også sovne snarest fordi jeg er sulten. Tok ei skje cocosa nettopp, og den hjalp litt. Har forresten plutselig fått masse røde nupper/utslett på overkroppen og jeg håper ikke det kommer av cocosaen! Har noen av dere hørt om det før?

Ønsker dere en riktig god natt!

Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 01:44   #3152
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Godt å lese at du er tilbake snart Prutti; har savnet deg, rådene dine, kommentarer og perspektiver på ting.
Håper ikke du har skader etter salmonellaen da! Og skulle det være, så håper jeg det holder med å ikke spise kh. Da får du det som kalles smør på flesk. Og apropos det; før i tia, når noen frøs så fikk de beskjed om å spise en kotelett med fettranda på. Er det det vi holder på å skjønne nå?

Kos deg hos Fiskemannen, la ham gjerne se hvilken flott dame han "mister".

Jeg har savnet meg selv også, om det er en trøst Savner den standhaftige, men akkurat nå har hun pause mens dette-må-gjøres-prutti er innom. Da får fokuset ligge litt. Så blir det hardkjør på oss alle snart
Mamma, som er revmatiker, kjenner en varme 10-15 minutter etter måltid, særlig når hun har måltid bestående av (som regel) smør, fløte, rømme og majones. I og samme måltid. Da får hun en bølge av varme, og det er bra for en frossenpinne som hun er. Selv merker jeg ikke noe til det, jeg er naturlig hot. Snart kaldt og deilig ute, da setter forbrenningen inn igjen!

Håper litt på å ha som unnskyldning av sovesofaen er borte i morgen, men herregud, jeg kan vel være der uansett? Vet ikke helt om jeg vil være alene min siste natt i Tromsø. Snufs.

Gått lang tur sammen med bestis og vofs. Vi hadde en nesten-avskjedskveld med godis og film (uplanlagt, dog koselig overraskelse av samboeren hennes). Nå er det tilbake til rotet, skal legge meg snarest.
Håper dere sover godt og at morgenen deres blir fin. Si til dere selv høyt i morgen før dere drar på jobb at dere er fantastiske!

-Snorkesnarestprutti!

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 07:12   #3153
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

God morgen!

Her er vi tidlig oppe som vanlig! Eggene putrer på komfyren og ungene ser barnetv

Det er stille her for tiden! Mange som begynner å komme inn i vante runtiner igjen?

Har igrunn ingen spesielle planer i dag...kanskje en tur til byen! Jo, og så skal jeg jo dekorere festlokalet

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 07:45   #3154
Dollsine
Gjest

God morgen! Klart at du ikke skal være siste natta alene. Sovesofa eller ikke. Her spises det også egg, kokt som hos deg Maria, variasjon er viktig Spiser jo omelett til vanlig... Og så koselig at du skal pynte lokale, blir nesten som å øve deg til din store dag det.
Så spennende at mora di kjenner den varmen Prutti! Kanskje hun blir bedre?

Ønsker alle en god torsdag. Klem!

Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 08:03   #3155
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Godmorgen alle sammen!

Da var jeg faktisk våken nok til å lese igjennom det jeg gikk glipp av i går uten at øynene gikk helt i kryss

Godt å høre at du har vært i kontakt med RikkemOr, Dollsine, og at alt står bra til! Håper hun tar seg tid til å stikke innom og prate med oss av og til selv om hverdagen har blitt travlere

Og kjæreste Pruttis, så godt å se deg skravle litt igjen, vi trenger deg veldig her inne som Dollsine sier - og i tillegg gjør det meg så glaaaaad å høre "stemmen" din Og ja, som Dollsine sier, så håper jeg også du viser Fiskemannen hvilken fantastisk person han går glipp av

Appelsinpiken: Hahahahaha, du får meg til å le så jeg griner igjen, jeg bare elsker de tørrvittige utsagnene dine om trening

Maria: Tidlig morgenstundt som småbarnsmamma er jo ganske koselig også da. Håper du får en fin bytur og at pyntingen av lokalet går greit - er det i morgen utdrikningslaget skal være?

Torsdag i dag - to dager til så er det helg. Denne første hverdagsuka har vært så ekstremt travel både på jobb og med salsaen, og til helgen må jeg skrive tale til en stor internasjonal salsakongress vi skal holde helgen etter. Som leder i klubben har jeg blitt bedt om å holde jubileumstale.....og jeg kunne liksom ikke si nei heller.....har forferdelig vondt i magen for det Derfor har jeg utsatt hele problemet til nå - men til helgen må det altså gjøres. Så det blir mitt helgeprosjekt......wish me luck

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 08:05   #3156
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

MOT
Motet ditt er ikke noe som nødvendigvis brøler inne i deg.
Noen ganger er mot den stille stemmen på slutten av dagen som sier: "Jeg får prøve igjen i morgen."

(Maryanne Radanbacher)

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 09:05   #3157
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

God morgen!

Vet dere hva?
I natt fant naboen min ut at klokken tre på natta er et fint tidspunkt å ha fest på! De var tydeligvis østeuropeere eller noe sånt, for plutselig satt de i gang allsang med diverse sanger i samme kategori som rybak-fairytale. Ikke skjønte jeg hvilket språk det var på.
Så i natt var jeg sur grinebiter, og ringte vaktsentralen og "sladra". Klokka kvart over fire ble det endelig tyst.
Muahaha!

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 09:39   #3158
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

Dollsine: Det er et utdrikningslagslokale jeg skal fikse, så heeelt bryllupsaktig blir det nok ikke Jeg spiser som regel kokt egg til frokost, hver eneste dag! Av og til et knekkebrød i tillegg

Bente: Utdrikningslaget er på lørdag, og nå kjenner jeg at jeg både gruer og gleder meg! Bruden kommer innom her straks, og ettersom jeg har verdens dårligeste pokerfjes kan det bli en prøvelse!
Du er flink som skal holde tale altså!

Appelsinpiken: Det er helt lov å være sur grinebiter i sånne tilfeller!! På en lørdag tåler jeg litt mer, men midt i uka, NO WAY! Student eller ikke student

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 11:08   #3159
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Dollsine: Det er et utdrikningslagslokale jeg skal fikse, så heeelt bryllupsaktig blir det nok ikke Jeg spiser som regel kokt egg til frokost, hver eneste dag! Av og til et knekkebrød i tillegg

Takk for tips! I morgen blir det frokost på meg! Må ha med gele på jobben også. I morgen er det bursdagskake her. Marsipankake. Ikke kan jeg spise det (men det er egentlig helt greit, for jeg liker ikke marsipan!) og ikke vil jeg ha. Håper jeg fortsetter å tenke at jeg faktisk ikke vil ha i morgen også.

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 11:09   #3160
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Hellu - I'm back!!
Har skummet igjennom tråden. Godt at dere er her - selv når jeg ikke er det.
Har vært på jobb i Trondheim denne uken, tilbake nå. Gått sånn passe ok med maten. Men jeg har savnet Cocosaen min i kaffen. Endelig tilbake, til samboern og Cocosa'n. For ikke å snakke om damene!!

Tenker som deg Dollsine, ift til treff. MEN jeg skal utfordre den tanken og møte opp. (Sender herved utfordringen til deg også, bare fordi jeg har lyst til å treffe deg. Så skal jeg ta godt vare på anonymiteten din i ettertid)

Klem til damene. Ønsker dere en fin-fin dag!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 12:14   #3161
bente1
Seniormedlem

Maria: Håper du greide å holde maska i dag. Vanskelig det der, jeg er også helt håpløs med slike ting, i alle fall de som kjenner meg godt leser meg som en åpen bok

Appelsinpiken: Festing til langt på natt midt i uka er uakseptabelt, når man bor så tett oppå hverandre må man utvise et minimum av respekt for de man bor sammen med, så du har min hele og fulle støtte til å være litt grinebiter i natt altså

Godt å se deg Nysgjerrig nok Håper turen din var fin! hva savnet du mest - cocosan eller kjæresten

Begynte å kjenne trøttheten sige på etter lunchen her nå. Nå tror jeg det blir fyrstikker i øynene fram til jeg må hjem for dagen. Får prioritere de oppgavene som ikke krever altfor instendig tankevirksomhet.....

Gammel 25-08-11, 18:12   #3162
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Gjesp! Sliten. Lufta har gått ut av meg :P Siste bag'en nå, bare en søppelsekk igjen med det mest nødvendigste av det som står rundt omkring her som jeg MÅ ha med. Flyet ville at jeg skulle ta så mye med meg, så flaksen var at noen (jeg ikke kjenner) kjører fra Alta og innom Tromsø, for så å kjøre til Bodø. FLÆKS! Sparte 2000-3000 kr på det, ja! Får med 5 kofferter på fly, så da tar han 3 kofferter, en bag og to dyneposer. Ja, og den søppelsekken med detaljer

Nå skal jeg slappe av, ut å spise med bestis. Så kommer en annen venninne innom i kveld med litt diverse. Grusomt å si farvel! :x

Kjenner jeg er mer og mer klar for disiplin og hardkjør! Kjennes ut som ene hjernehalvdelen er avslått; den halvdelen med kunnskap, viljestyrke, pågangsmot og vett!

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 18:23   #3163
Foksy
Medlem

Hvor: Oppland
Alder: 48
Foksy er på en erverdig vei

Så tøff du er Bente1, som skal holde tale selv om du egentlig gruer deg
Hadde vært morsomt å se på dere danse, forresten. Kanskje du kan holde et mini-kurs for oss på treff

Skjønner godt at du ringte vakta midt på natta Appelsinpiken. Jeg bor også i en studentby, men har egen 2-romsleilighet da...Men, det er ganske mye festing blant de andre studentene her tors-lør. Ser oss om etter et annet sted å bo, men det blir veldig mye dyrere, så hittil har jeg ikke hoppet på andre leiligheter...er jo begrenset hvor mye penger man har som student..

Røykekuttet går bra her, brukte nikotinplaster på tirsdag og i går, men i dag følte jeg at jeg ikke trengte det. Har også brukt 4 nikotintyggiser på disse dagene til sammen. Synes nesten det er enda enklere denne gangen enn for 2 1/2 år siden, sikkert fordi jeg kun har røyket litt i 6 mnd denne gangen, og fordi jeg husker at jeg klarte det fint forrige gang. Jeg VET at det går an

Følger slavisk med på vekta da, ingen oppgang hittil, hihi...tar vel litt lenger tid

Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 19:16   #3164
bente1
Seniormedlem

Så deilig at du fikk hjelp til å få nedover siste rest av ting og tang, Pruttis, håper du får en koselig kveld i kveld. Og så er jeg veldig glad for å høre at du begynner å føle deg klar for å ta fatt og stramme inn igjen

Så flink du er Foksy, jeg er sååå imponert Vilje av stål, altså, jeg har kjemperespekt!! Gruer meg til jeg skal ta fatt på det der......En ting av gangen tenker jeg nå og skyver det foran meg - feigingen meg....

I kveld trengte jeg en rolig kveld i sofan. Har vært litt småsulten hele kvelden og småspist litt vel mye. Har sannsynligvis fått i meg for mye proteiner, glemte både cocosa og majones på jobb i dag og spiste mye kjøtt og fisk isteden, og har merket at det kan slå tilbake som sult, sug og småspising på kvelden. Får være litt mer bevisst i morgen. Nå skal jeg ta meg en kopp te med cocosa og se om det kanskje demmer opp litt

Håper alle har en fin kveld!

Gammel 25-08-11, 20:15   #3165
Dollsine
Gjest

Hei alle sammen! Jeg er bare innom og snur i kveld og. Det er bare en dag igjen av denne maratonuka mi, og det skal bli godt med helg. Jammen blir neste uke minst like utfordrende med tanke på mat, og det passer meg ikke helt å få to slike på rappen. Samtidig er det jo greit å bare fortsette når jeg først er i gang?

Registrer at en sliten Prutti vender nesa sørover med utrolig mye pikkpakk. Du blir å tjene en formue når du selger alle disse koffertene dine. Appelsinpiken tar ansvar og varsler fra om fest; sånn skal det være! Maria skal øve på utdrikkingslag og på lokalepynting til sin store dag neste år, mens Bente ønsker å slutte å røyke igjen og bruker foreløpig fyrstikkene til å holde øynene åpne. Det kan jo sies å være en bedre bruk? Foksy har sluttet å røyke og sjekker vekta jevnlig, og ser forhåpentligvis ingen røyke-slutt-konsekvenser der. Nysgjerrig nok har vært i nærheten av meg - ut å si fra! Om ikke annet så bare vissheten om at du er der... Og jeg er sannlig utfordret på treff; der traff spiker'n hodet kan du si - jeg kan ikke si nei til utfordringer dessverre. Så får vi se Rikkem0r studerer fortsatt de nye vennene sine, og kommer sikkert innom her igjen når lesingen tar til. Sanna varmer leddene sine og ligger og steker sol, gjett om jeg er misunnelig da! Og de andre - de er nok innom og holder seg oppdatert på skravlegjengen nr 1

Nå skal jeg ta meg en kopp te og litt is; velfortjent synes jeg selv

Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 20:16   #3166
Dollsine
Gjest

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Har vært litt småsulten hele kvelden og småspist litt vel mye. Har sannsynligvis fått i meg for mye proteiner, glemte både cocosa og majones på jobb i dag og spiste mye kjøtt og fisk isteden, og har merket at det kan slå tilbake som sult, sug og småspising på kvelden. Får være litt mer bevisst i morgen. Nå skal jeg ta meg en kopp te med cocosa og se om det kanskje demmer opp litt

Sånn har jeg og det!!!!!

Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 20:50   #3167
bente1
Seniormedlem

Heheheheh - ja, å bruke fyrstikker til å holde øynene åpne med er nok en mye bedre bruk av dem, Dollsine
Og du - morgen er det fredag - min favorittdag i uken by the way - da blir det velfortjent helg på oss alle sammen. Jeg er også helt utslitt etter min første hverdagsuke. Kiipt at du får en slik uke neste uke også - men tenk på hvor flott du har løst det denne uken, Dollsine-mor, så blir du nok mentalt innstilt på å greie det like godt neste uke også - flink er du!!

Hehehe - bekrefter bare det jeg har hatt en mistanke om - vi "gamlingene" må nok være litt mer obs på proteinene enn disse ungjentene

Bakte akkurat kokosbrød - det har 80% fett, og tror det er akkurat noe slikt jeg trenger nå - trenger litt mer fett kjenner jeg.

Gammel 25-08-11, 20:59   #3168
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Hadde vært morsomt å se på dere danse, forresten. Kanskje du kan holde et mini-kurs for oss på treff

Lurer dere i meg ett par glass vin mens jeg er i ketose er jeg redd det er en viss fare for at jeg lar meg overtale til å danse på bordet også, jeg

Gammel 25-08-11, 21:01   #3169
Dollsine
Gjest

Heheheheh - ja, å bruke fyrstikker til å holde øynene åpne med er nok en mye bedre bruk av dem, Dollsine
Og du - morgen er det fredag - min favorittdag i uken by the way - da blir det velfortjent helg på oss alle sammen. Jeg er også helt utslitt etter min første hverdagsuke. Kiipt at du får en slik uke neste uke også - men tenk på hvor flott du har løst det denne uken, Dollsine-mor, så blir du nok mentalt innstilt på å greie det like godt neste uke også - flink er du!!

Hehehe - bekrefter bare det jeg har hatt en mistanke om - vi "gamlingene" må nok være litt mer obs på proteinene enn disse ungjentene

Bakte akkurat kokosbrød - det har 80% fett, og tror det er akkurat noe slikt jeg trenger nå - trenger litt mer fett kjenner jeg.

Takk Bente! Denne uka har jeg vært knallflink, og da mener jeg knallflink! Spist med måte, ikke overspist, en ss cocosa til frokost, og en før middag. Egg og en ostebit som mellommåltid hvis det trengs. Og masse vann. System, struktur, system og struktur.

Prøvde på meg en capribukse i kveld, som satt var ganske trang for ett par uker siden - den blir tatt på i morgen. Gleder meg! Den ble kjøpt i 2008, og var ca like trang da. Me like!!!!!!!!! Tror jeg må snikveie meg i morgen jeg

Forøvrig anbefaler jeg både deg og alle andre å blande smak i cocosaen; har ikke noe problem med å ta den ss nå. Håper inderlig ikke det er verken cocosaen eller steviaen som har gitt meg dette utslettet Og ikke eggene heller. Da sliter jeg da... Siden jeg er en smule intolerant ift en del matvarer, så tror jeg at eggene må bort fra kostholdet en periode. Og jeg har ikke peiling på hva jeg kan ta til frokost i stedet. Hva spiser dere til frokost? Jeg kan ikke spise knekkebrød/brød har jeg funnet ut.

Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 21:35   #3170
bente1
Seniormedlem

Prøvde på meg en capribukse i kveld, som satt var ganske trang for ett par uker siden - den blir tatt på i morgen. Gleder meg! Den ble kjøpt i 2008, og var ca like trang da. Me like!!!!!!!!! Tror jeg må snikveie meg i morgen jeg

-Så bra!!!! -Og så utrolig kjekt å høre, ja, jeg har også stoooor tro på system og struktur!

Dumt med utslettet da, jeg spiser bare frokost når jeg er hjemme, orker ikke mat halv syv om morgenen, og da går det stort sett i ulike variasjoner av egg, ja. Noe enkelt er jo ost og skinke eller salami med majones, som Prutti anbefalte meg som "dansekost". Du kan jo også steke opp en del kjøttkaker, blande litt fetaost eller andre ostebiter + event noen baconbiter i for ekstra fett og krydre dem godt. Det burde være enkelt og kjapt å varme i mikron om morgenen

Gammel 25-08-11, 22:48   #3171
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Godt å se deg Nysgjerrig nok Håper turen din var fin! hva savnet du mest - cocosan eller kjæresten

Hehe - de holder meg varme begge to veit du. Men helt alvorlig: jeg pleier alltid å savne samboer'n - men nå kjente jeg at jeg hadde sug etter Cocosa. Har jo bare drukket det i noen uker, - men det hører litt hjemme i hverdagen nå på et vis. Veldig fornøyd med det.

Nysgjerrig nok har vært i nærheten av meg - ut å si fra! Om ikke annet så bare vissheten om at du er der... Og jeg er sannlig utfordret på treff; der traff spiker'n hodet kan du si - jeg kan ikke si nei til utfordringer dessverre. Så får vi se

Var jeg? Næh?? Neste gang skal det varsles - æresord. Kanskje vi tørr å møtes da - hehe - siden vi er to skeptikere så kunne vi om ikke annet avtalt å passere hverandre med en nellik i knappehullet og øya igjen eller no'?

Lurer dere i meg ett par glass vin mens jeg er i ketose er jeg redd det er en viss fare for at jeg lar meg overtale til å danse på bordet også, jeg

Åh - dette gjør at jeg har enda mere lyst til å se dere: Vin og integrert dansekurs MED Bente på bordet. Dette kan bare bli bra!!

Har trent jeg nå - og det er lenge siden sist. Var skikkelig godt, kjenner jo at det er lettere nå. Var ekstra tungt å ta sit-ups før, når magen var i veien liksom.

I morgen skal jeg til København, (herved varslet Dollsine), gleder meg masse. Bare kosehelg med samboer'n. Mmmm. Trenger det nå, vært ei heidundranes hektisk uke. Sliper offisielt ned skuldrene fra og med nå - og tar helg fra i dag. Fantastisk!!

Smakte min første Atkinsbar i sta - bare for å smake liksom. Ikke så værst da, men det er kanskje bare en fordel at den ikke var heeelt knallgod..Håper bare ikke at jeg har vekket sukkersuget. Hehe - det hvilende villdyret!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 08:57   #3172
bente1
Seniormedlem

Godmorgen alle vakre damer! Ønsker dere en god fredag, om noen timer kan vi alle ta velfortjent helg

Nyskjerrig nok: Hehehe - er redd vi raskt blir kastet ut hvis jeg begynner å danse på bordene.....jeg har nemlig prøvd det ett par ganger før... Skal prøve å holde meg til meeeeget lite alkohol om jeg fremdeles er i ketose på det tidspunktet

Nå er det møte, så lunch og litt jobbing etter lunch - og så heeeeeelg

Gammel 26-08-11, 15:35   #3173
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Kjæreste damene mine!

Nå har tiden kommet. Jeg sitter på flyplassen og nyter et kaldt glass brus. Velfortjent. Vurderte til og med vin.
Lå hjemme i natt, på en sofa med en jakke over meg. Fant ut at det var best. Sovnet rundt 03 og stod opp kl 8. Da kom en venninne og kjæresten innom, hjalp meg ut med bagasje og hjalp til med rundvasken. Kjørte til byen og koste oss litt på café, var vemodig å si hadet. Dro videre innom bestis, men klarte ikke være der så lenge. Orket ikke tårevåt farvel.

Det er rart, så mye som har vært en del av livet det siste året. Det går en god del tanker gjennom hodet mitt nå; mange koselige stunder, mange nye og gode venner, mange morsomme fester, litt kjærlighetssorg og litt flørt - men "regrets and mistakes are memories made" - og det trenger nødvendigvis ikke bare være negativt!

Nå håper jeg at jeg får jobben jeg har søkt på, så blir det fullkomment.
Har en plan om å bli mer aktiv ute; gå noen fjellturer og slikt. Mange planer.
Føler meg som en heliumballong; så fra i morgen er det på'an igjen. Jeg takler ikke denne følelsen av avsky som jeg har for meg selv akkurat nå. Og det er kun jeg som kan gjøre noe med det.

Beklager at innleggene mine handler om alt annet enn kostholdet, og når jeg først snakker om kostholdet så er det om hvor dårlig jeg er til det
Blir andre boller nå, det kan jeg love dere.

Håper dere har det fint i dag.

Hilsen prutti som sitter på flyplasskafé og spiser brownies.

Gammel 26-08-11, 16:48   #3174
bente1
Seniormedlem

Heeeeelg - deilig

Pruttis: Det er alltid vemodig å bryte opp og si farvel til mennesker som har stått en nær, men du kommer nok til å greie å holde kontakten med de som virkelig betyr noe Og nå kan du begynne på et helt nytt kapittel - det er litt deilig det også - begynne med blanke ark, sette en ny marl og en ny struktur for hverdagen Håper veldig på at du skal få den jobben, det hadde vært fantastisk kjekt
Og du har absolutt ingen grunn til å beklage at du har snakket om andre ting enn mat! Vennskap bygges ikke gjennom matprat alene, vet du Ja, det er har kjempebetydning at vi hjelper og støtter hverandre på matsiden, men det at vi setter så utrolig stor pris på hverandre her inne kommer jo også av at vi deler av oss selv på alle andre måter. Verdens beste syklubb

Jeg prøvde å sette meg litt ned med den talen nå, men er helt blank. Vet hvem jeg må takke, men det blir det jo ikke mange setningene ut av.... Tror jeg utasetter problemet til i morgen jeg.... Nå skal jeg heller ta og lage meg litt nytt Taco krydder, har jammen greid å bruke opp den boksen jeg lagde for en stund siden - her går det en del tacokrydder, som dere skjønner, etter at jeg begynte å lage det selv bruker jeg det på litt forskjellig, jeg. Og i dag skal jeg definitivt ha Tacosalat med osteknekkis og rømme mmmmmmm

Gammel 26-08-11, 18:18   #3175
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Hvor: Vestlandet
Sanna 1 er på en erverdig vei

Har litt ustadig nett her, så jeg tar ikke sjansen på å lese meg opp.
Varmt og godt her på Kypros. Har vært i Nicosia i dag og der var det 45 smellvarme grader. Greide å shoppe for det, jeg !
Maten er et kapittel for seg. Ikke be meg spise bacon og egg, når jeg kommer hjem !!
Skal bli spennende å se vekta om ei uke.... Synes jeg har fått fleskemage !
Men slå den da, - jeg har drukket ca 1 dl, øl og det var ikke godt.
Jeg har holdt meg helt unna brød og synlige karbohydrater. Men så er det alle de skjulte da !
Vel, folkens, nå er det på tide å komme seg ut på matjakt igjen !!
Sommerklem til alle !!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 17:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.