Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 14-03-10, 22:12   #251
Val
Gjest

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Vel, noen går ikke ned når man bruker søtning og noen går ikke ned når man bruker meieriprodukter...

OG NOEN GÅR IKKE NED I DET HELE TATT

Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 22:33   #252
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

hehe ja men honning er såååååååååååå godt ...

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 22:46   #253
Val
Gjest

Nå er jeg inne i ketosen igjen, 48 timer etter kjempesprekken! Det var samme som sist jeg sprakk

Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 22:48   #254
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Flink du er

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 23:32   #255
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Nå er jeg inne i ketosen igjen, 48 timer etter kjempesprekken! Det var samme som sist jeg sprakk

Kjempe bra Val Håper det løsner for deg nå

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 23:39   #256
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Hvor: Oslo
Elinee er på en erverdig vei

Jeg har aldri spist mye mat, men alltid mye godteri, sjokolade etc. Merker det veldig på kroppen jeg og. Vondt bak ribbeina, veldig trøtt, vondt i "hjertet" etc. Så sjokk her og, ja. Håper atkins bar går bra for min del, godt sånn på kvelden og sånn syns jeg.

Bra jobba Val! Håper kroppen min er tilbake i morgen etter min lille ris og vin tur.

Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 23:43   #257
65kgmamma=perfekt
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Jeg har aldri spist mye mat, men alltid mye godteri, sjokolade etc. Merker det veldig på kroppen jeg og. Vondt bak ribbeina, veldig trøtt, vondt i "hjertet" etc. Så sjokk her og, ja. Håper atkins bar går bra for min del, godt sånn på kvelden og sånn syns jeg.

Bra jobba Val! Håper kroppen min er tilbake i morgen etter min lille ris og vin tur.

Ja satse på at kroppen din er tilbake i morgen

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 00:14   #258
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Så det er ikke mangen av oss som er durasell kaniner ennå .. hehe
Gjett om jeg skal i butikken å kjøpe masse osteprodukter. her skal det bli "lapper" og ostekjeks! høres kjempegodt ut =)

Gammel 15-03-10, 01:00   #259
Val
Gjest

Ikke misunn meg.....hehe

Klokken er 12 og jeg spiser bacon....jepp du hørte rett. Ble så dødssulten plutselig (etter å ha danset foran speilet i en halvtime) så spiser frokosten jeg hadde tenkt å ha i morra, nå istedet Hmmm....

Aner ikke hvorfor men jeg føler at jeg blir så energisk av magnesium tablettene. Men jeg tror det motsatte er den effekten som egentlig skal skje...

Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 11:10   #260
65kgmamma=perfekt
Medlem

Huff, har selvfølgelig begynt å blø igjen Det skjer hver mandag virker det som iallefall rundt veiedag.
Men jeg har byttet veiedag til søndagen, for da har jeg ikke trent dagen før.
Var på vekta i dag og da var jeg gått opp 500 gr. Men men. Regner med det er fordi jeg blør

Gammel 15-03-10, 12:37   #261
Ana
Medlem

Ana sin avatar

Ana er på en erverdig vei

Har vært på fest i helgen og spist masse god mat, men ikke drukket så mye vann som jeg burde. Utslaget på ketostixen var veldig mørkt, og ett kilo har sneket seg på. Jeg mistenker at kroppen min holder på det lille vannet den har fått i seg så i dag skal jeg drikke ekstra mye vann.

Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 14:42   #262
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Når den er veldig mørk kan det bety at du er i ketose men også dehydrert =) hiv inpå vann du =) dere er så flinke atte ! jeg har mensen annenvær uke .. kjipt...bacon høres bra ut .... slafs...

Gammel 15-03-10, 14:48   #263
Ana
Medlem

Ana sin avatar

Jeg laget "krutonger" av jalapenos skivet ost stekt litt i microen i dag, kjempedeilig.

Gammel 15-03-10, 14:51   #264
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Nam! jeg skal rett i butikken ............... nå! hhehe.. skal kjøpe MASSE ost og rømme, majones og grønt =) bbl (be back later)

Gammel 15-03-10, 15:09   #265
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Namba er på en erverdig vei

Da var det veiedag igjen. Ned 0,1 kg... Jeg hadde forberedet meg på at vekten kunne stå stille denne uka, for jeg har vært så veldig stresset. Treåringen har testet grenser noe veldig denne uka og mannens farmor ligger for døden så det har vært litt unntakstilstander her. Jeg har jo baby på fire måneder også, så helgen har spesielt vært stressende uten mannen her mye av tiden og med en veldig pågående og krevende treåring. Jeg håper denne uka blir roligere.

Jeg tenkte likevel at jeg ville ta sjansen på å ta frem målebåndet i håp om en positiv overraskelse der, og det var det. Jeg har gått inn tre cm rundt navlen bare denne siste uka, og endelig er navlemålet under metereren!! Nå har jeg endelig begynt å minke rundt rompa også. Der er fem cm borte totalt. Det er ikke så mye (1 cm i uka), men det er en start.

Jeg spiser egg og bacon, salat, ostekjeks med eller uten pålegg eller middagsrester til frokost. Når jeg spiser middagsrester bruker jeg som regel å ikke spise med en gang jeg står opp, men heller vente en times tid eller to til jeg blir sulten. Jeg har laget med brød, men jeg synes det smaker ekkelt så det blir nok liggende lenge i fryseren før det er tomt.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 16:58   #266
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Så bra du har gått ned =) Kjempebra !

Og 3 åring kan jeg alt om.... hehe men har ikke en 4 mnd baby=) Men er ganke stressende bare med en nå har jeg spist mine første ostekjeks, ble litt småkvalm men sikkert bare for mye guacamole på de var i grunnen helt greit =) himmel spise frokost kl 15.. jaja nå er det home and away jippi. Så skal jeg hente småen og så skal jeg på jobb=) Må få kjøpt magnesium også

Gammel 15-03-10, 17:39   #267
Val
Gjest

I dag hadde jeg masse energi når jeg våknet. Lurer på om det er kostholdet som endelig virker? Jeg håper det. Desverre dalte energien ganske raskt, og nå gidder jeg ikke gå på trening engang Stod klar med klærne på, men bare tenkte ick!

Men jeg har bestemt meg for å dra i morra istedet, og da MÅ jeg. Men jeg gikk hjem fra skolen i dag da, ca. 30 min. også bar jeg handleposer hehe. Skal prøve leverpostei fra first price i dag, har visst nesten ingen karber. Tenkte jeg kunne spise det til frokost en dag med stekt sopp og baconbiter oppå. Hvis det er godt da.

Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 20:27   #268
Ana
Medlem

Ana sin avatar

Leverpostei med bacon og stekt sopp er kjempedeilig, det skal jeg ha en dag (takk for det )

Her har jeg laget bacon/blåmugg/fløtesaus til kyllingfilet i dag, og det var skikkelig digg.

Gammel 15-03-10, 20:33   #269
Val
Gjest

Hehe bare hyggelig

I dag har jeg spist tunfisk salat til frokost, og 2 kopper kaffe med cocosa i. Er ennå ikke sulten, kl. 19.30.....hmm.....Drikker litt eggemelk da, men jeg synes ikke det metter så veldig, mer kos.

Får vel spise middag likevel, men det er fristene å bare spise litt kveldsmat, så vekten går ned i morra haha. Typisk slanke-stress-tenkning.

Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 22:55   #270
Superteddy
Medlem

Hvor: Lillehammer
Alder: 44
Superteddy er på en erverdig vei

Stress ja.. Der har vi nok grunnen til at vekta mi står stille...
Småen min (som er 9 mnd i morra) har vært syk mer eller mindre siden før jul... Siden jeg begynte på kuren 1. februar så har han hatt halsbetennelse, øyekatarr, virus i luftveiene, virus i munnen, ørebetennelse, øyekatarr igjen og nå har han sannsynligvis den fjerde barnesykdommen og har hylt hele sist natt og halve dagen i dag.. Pluss på en mann som er konstant bortreist og en hyper krevende frøken på 2,5 som insisterer på å slutte med bleie. Vi skal begynne å bygge hus nå og driver og pusser opp gamle huset før det skal selges... *going crazyyyy*

Er ganske stolt av at jeg har greid å holde dietten oppi alt det her da.. Får vel bare prøve å stresse ned så kanskje det løsner?

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 23:13   #271
Val
Gjest

Shit, det var mange sykdommer...

Du har jo vært kjempeflink som har holdt deg til den rikige maten. Mektig imponert!

Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 00:00   #272
65kgmamma=perfekt
Medlem

Det var mye sykdommer på engang=( Huffa, håper det snart går over og at det er laaaaang tid til neste gang han er syk igjen. GOD BEDRING

Du har jaggu meg GOD grunn til å være stolt over at du har klart dietten oppi alt det Følte likssom ikke at jeg har grunn til å klage lengre! Du har vært utrolig flink

Gammel 16-03-10, 00:55   #273
Superteddy
Medlem

Hvor: Lillehammer
Alder: 44
Superteddy er på en erverdig vei

Hehe.. Tusen takk søtiser! Var ikke meiningen å klage sånn altså, men jeg er småsliten av at han er så mye syk nå... I tillegg så jobber jeg litt selv om jeg har permisjon, så det er full rulle.. Har ikke fått trent på tre uker nå pga at jeg ikke kan ta han med på barnepassen og jeg har hatt bihulebetennelse i tre uker.. *blæ*. Søvn kunne vel også spille inn på vekttapet? Ikke mye søvn med syk unge nei.. Virker som om skjebnen ikke vil at jeg skal få gå ned noe! Men har greid 4,2 kg da.. Og tror kanskje ketolysekostholdet hjelper meg litt til å få bittelitt ekstra energi oppi alt dette! Vet bare at om jeg ikke hadde gått på dette så hadde ikke kostholdet mitt lignet grisen.. Veldig lett å ty til sjokkis og rask energi når man er trøtt og sliten! Så velger å tro at ketolyse hjelper meg litt, og derfor greier jeg å holde meg! (voldsomt lange usammenhengende innlegg her nå føler jeg, men det tåler dere vel! )

Er veldig glad jeg har dere snuppene her inne til å få motivasjon hvertfall! <3 Thank youuu!!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 01:59   #274
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Namba er på en erverdig vei

Å hjelpe meg, superteddy. Det var ikke småtterier på kort tid. Selv om det ikke er riktig ille her (med barnas helse ihf) så er det likevel nok til at jeg innimellom undres på hva som gjør at jeg ikke blir sprø. Det er visst ikke grenser hva jeg kan tåle. *ler* Vi har all grunn til å være stolte over å holde oss til dietten når ting er vanskelige og en sjokolade ville gitt deilig blodsukker stigning og en falsk følelse av energi. Et boost. Måtte babyen din bli frisk snart sånn at du om ikke annet får sove godt om natten.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 03:18   #275
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Amen til det ! (selv om jeg ikke er kristen hehe) godt sagt.

Til middag\ lunch spiste jeg i dag: Biff med engelsk cheeder ost oppå, og så stekte jeg kinakål, purre og squash med krydder, og en skje med rømme=) Nam! Masse proteiner=) og fett Så ufatelig deilig å ikke spise de spis deg slank måltidene, ble alfor oppsatt på mat og måltider av den..
Nå siden kl er 02 åper jeg dere sover de søteste drømmer (inkluder babyer)
Så er alle i storform når dere våkner i dag tidlig!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.