|
|
#251 |
|
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Vel, noen går ikke ned når man bruker søtning og noen går ikke ned når man bruker meieriprodukter... |
|
|
|
#252 |
|
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?hehe ja men honning er såååååååååååå godt ... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse
|
|
|
#253 |
|
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
|
|
|
|
#254 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Flink du er |
|
|
|
|
|
#255 |
|
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Kjempe bra Val |
|
|
Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3
|
|
|
#256 |
|
Seniormedlem
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg har aldri spist mye mat, men alltid mye godteri, sjokolade etc. Merker det veldig på kroppen jeg og. Vondt bak ribbeina, veldig trøtt, vondt i "hjertet" etc. Så sjokk her og, ja. Håper atkins bar går bra for min del, godt sånn på kvelden og sånn syns jeg. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥
|
|
|
#257 |
|
Medlem
![]() |
Ja satse på at kroppen din er tilbake i morgen |
|
|
|
|
|
#258 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Så det er ikke mangen av oss som er durasell kaniner ennå .. hehe |
|
|
|
|
|
#259 |
|
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ikke misunn meg.....hehe |
|
|
|
#260 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Huff, har selvfølgelig begynt å blø igjen |
|
|
|
|
|
#261 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Har vært på fest i helgen og spist masse god mat, men ikke drukket så mye vann som jeg burde. Utslaget på ketostixen var veldig mørkt, og ett kilo har sneket seg på. Jeg mistenker at kroppen min holder på det lille vannet den har fått i seg så i dag skal jeg drikke ekstra mye vann. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#262 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Når den er veldig mørk kan det bety at du er i ketose men også dehydrert =) hiv inpå vann du =) dere er så flinke atte ! jeg har mensen annenvær uke .. kjipt...bacon høres bra ut .... slafs... |
|
|
|
|
|
#263 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg laget "krutonger" av jalapenos skivet ost stekt litt i microen i dag, kjempedeilig. |
|
|
|
|
|
#264 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Nam! jeg skal rett i butikken ............... nå! hhehe.. skal kjøpe MASSE ost og rømme, majones og grønt =) bbl (be back later) |
|
|
|
|
|
#265 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Da var det veiedag igjen. Ned 0,1 kg... Jeg hadde forberedet meg på at vekten kunne stå stille denne uka, for jeg har vært så veldig stresset. Treåringen har testet grenser noe veldig denne uka og mannens farmor ligger for døden så det har vært litt unntakstilstander her. Jeg har jo baby på fire måneder også, så helgen har spesielt vært stressende uten mannen her mye av tiden og med en veldig pågående og krevende treåring. Jeg håper denne uka blir roligere. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LKHF
|
|
|
#266 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Så bra du har gått ned =) Kjempebra ! |
|
|
|
|
|
#267 |
|
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?I dag hadde jeg masse energi når jeg våknet. Lurer på om det er kostholdet som endelig virker? Jeg håper det. Desverre dalte energien ganske raskt, og nå gidder jeg ikke gå på trening engang |
|
|
|
#268 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Leverpostei med bacon og stekt sopp er kjempedeilig, det skal jeg ha en dag (takk for det ) |
|
|
|
|
|
#269 |
|
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Hehe bare hyggelig |
|
|
|
#270 |
|
Medlem
Hvor: Lillehammer
Alder: 44
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Stress ja.. Der har vi nok grunnen til at vekta mi står stille... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#271 |
|
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Shit, det var mange sykdommer... |
|
|
|
#272 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Det var mye sykdommer på engang=( Huffa, håper det snart går over og at det er laaaaang tid til neste gang han er syk igjen. GOD BEDRING |
|
|
|
|
|
#273 |
|
Medlem
Hvor: Lillehammer
Alder: 44
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Hehe.. Tusen takk søtiser! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#274 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Å hjelpe meg, superteddy. Det var ikke småtterier på kort tid. Selv om det ikke er riktig ille her (med barnas helse ihf) så er det likevel nok til at jeg innimellom undres på hva som gjør at jeg ikke blir sprø. Det er visst ikke grenser hva jeg kan tåle. *ler* Vi har all grunn til å være stolte over å holde oss til dietten når ting er vanskelige og en sjokolade ville gitt deilig blodsukker stigning og en falsk følelse av energi. Et boost. Måtte babyen din bli frisk snart sånn at du om ikke annet får sove godt om natten. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LKHF
|
|
|
#275 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Amen til det ! (selv om jeg ikke er kristen hehe) godt sagt. |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? | Titti | Eurodiett | 2 | 23-10-10 20:11 |
| Æsj jeg har hatt sprekk....:( | Iset | Atkins kosthold | 5 | 05-04-04 12:42 |