| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;) |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#251 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
![]() |
Sv: THEs dagbokTakk. Det er jo et langt prosjekt dette her, men oppturer og nedturer... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca..
|
|
|
#252 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: THEs dagbokKanskje det er noe med alderen? Husker jeg leste at barn hadde en sånn angst for å skilles fra foreldrene-periode rundt to-års-alderen. Kanskje den kommer igjen i fire-års-alderen. Akkurat det samme her om dagen hvertfall. Og det virker som han er oppriktig lei seg og vil at vi skal være sammen med han hele tiden. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter...
|
|
|
#253 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbokJeg synes det er vanskelig å skille mellom hva som er et ønske om å se hvor mye av omgivelsene han kan styre (jmf at han gir seg og gjerne vil i barnehagen når jeg sier han kan være hjemme) og ev. mistrivsel i barnehagen. Sist redigert av THE : 06-06-07 kl 19:00. |
|
|
|
|
|
#254 |
|
Seniormedlem
Sv: THEs dagbok
Ja, det er ikke lett det der. Her tror jeg faktisk Erik helst vil være hjemme med meg, han koser seg og kjeder seg sjelden. Men han synes jo det er topp i bhg også når han først er der, men hvis han kan velge så vil han helst bli hjemme med oss. |
|
|
|
|
|
#255 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbokIdag gikk guttungen i bhg uten problemer, og fortalte at det hadde vært fint da han kom hjem.. Rart med det.. |
|
|
|
|
|
#256 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbokJo også en halv Heistad gele.. |
|
|
|
|
|
#257 |
|
Gjest
|
Sv: THEs dagbokHar dere seilbåt? Fattern har en havseiler så han har vært med på færderseilasen noen ganger... aldri blitt til at jeg ble med. Skal "hjem" til vestfold i ferien så da blir det nok noen turer med seilbåten tenker jeg. Ungene synes det er stas. Jeg for min del synes det er litt kjedelig, spesilet når det nesten er vindstille... da sitter man jo bare der |
|
|
|
#258 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbokJa vindestille blir det garantert denne gangen. Men de får vel sitte å fortelle røverhistorier og koser seg garantert. |
|
|
|
|
|
#259 |
|
Seniormedlem
Sv: THEs dagbokHåper det bare var vann og at vekta er snill igjen i morgen! |
|
|
|
|
|
#260 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbokIdag var jeg "gått ned" igjen, til minus 300. Men vekten min er schizofren, så tar en sjekk imorgen også. Dessuten tror jeg denne varmen (32 i Oslo akkurat nå) gjør at kroppen binder litt vann. |
|
|
|
|
|
#261 |
|
Gjest
|
Sv: THEs dagbokSå bra at vekta viste minus i dag da. Tror nok vi lider litt i denne varmen ja, vansklig nok å få i seg all drikke ved normal tmp, men nå som det er så varm må vi jo drikke enda mer og vanskelig å få i seg det vi skal synes jeg. |
|
|
|
#262 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 50
![]() |
Sv: THEs dagbokJeg sliter og med dette vannet. Og synes det er super stress å gå tur i dette været... har jo tredemølle, men synes det er mye koseligere å gå tur i naturen på denne tiden av året. Og det er faktisk uholdelig varmt inne og.... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Eurodiet
|
|
|
#263 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbokTakk takk. Sist redigert av THE : 10-06-07 kl 19:44. |
|
|
|
|
|
#264 |
|
Seniormedlem
![]() |
Må vel innrømme at jeg var rimelig på bærtur etter 4 glass rødvin på fredag.. he he Vi er jo billige i drift da |
|
|
|
|
|
#265 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbokJa det er jo greit å være billig i drift når man klarer å dosere, og det følte jeg at jeg gjorde igår, men formen tok seg heldigvis opp etterhvert. Vært en kjempefin dag med barn, naboer og soling. |
|
|
|
|
|
#266 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbokGOD MORGEN |
|
|
|
|
|
#267 |
|
Seniormedlem
Sv: THEs dagbokKos deg i dag, THE! Snakkes om en ukes tid |
|
|
|
|
|
#268 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbokIgår: Sjokofrokost, shake, kalkunsalat til lunsj, bar, halv pudding, ca. 3 kjøttkaker laget på karbonadedeig. Blomkål, et par cherrytomater, 3-4 sukkererter. Litt mandler, to ruter sjokolade. Føler meg oppblåst/vannete. Tre kvarters tur, halvtimes sykkeltur i solen. Halv Heistad gele. |
|
|
|
|
|
#269 |
|
Gjest
|
Sv: THEs dagbokSynes du skal kjøpe ny vekt jeg, var det ikke den som tulla seg for en stund siden også?? |
|
|
|
#270 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbokJa, kan kjøpe ny vekt, eller bruke klær som målestokk. Trenger også å frigjøre meg fra vekt, så ser an litt. Og er blakk. |
|
|
|
|
|
#271 |
|
Seniormedlem
![]() |
En pannekake med et egg, en halv bar, en kjøttkake, salat, litt tomat og mozarella (under en hel stor tomat), en kaffe til, en pudding. Noen få mandler. Sist redigert av THE : 12-06-07 kl 21:35. |
|
|
|
|
|
#272 |
|
Gjest
|
Sv: THEs dagbokBlir spennende med jobbinterju da, håper virkelig det går veien for deg, det fortjener du |
|
|
|
#273 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbokHe he Færdern endte ved Filtvedt etter 17 timer, og resulterte i et lett solstikk.. |
|
|
|
|
|
#274 |
|
Gjest
|
Sv: THEs dagbokForstår det godt THE. Når man bekymrer seg så er det lett for at det gjenspeiler seg i måten man lever/spiser på. Forstår at du er bekymret, ikke lett når livet blir snudd opp ned uten at man har bedt om det.... føles så utrolig urettferdig, og man føler at man har mistet litt kontroll over livet. Ikke vær for streng med deg selv i denne tiden, vær glad i deg selv, men ikke trøst deg med mat.. det er så fryktelig lett å gjøre. Ikke sikkert du gjør det heller selv om du spiser litt mer enn før. Synes du skal skrive mer om dine bekymringer her eller i en dagbok hjemme, det er så godt å få ting ut av kroppen og ned på papiret. Får liksom en annen disstanse til ting da. Sender deg masse gode varme tanker og masse positiv energi. Håper du merker det. |
|
|
|
#275 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: THEs dagbokTakk for omtanken, den varmer Sist redigert av THE : 15-06-07 kl 09:19. |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dagbok? | mabe | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 9 | 17-08-11 14:21 |