|
|
#226 |
|
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Jupp jeg hadde gått ned |
|
|
Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3
|
|
|
#227 |
|
Medlem
![]() |
Æsj så kjedelig |
|
|
|
|
|
#228 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Tok meg den frihet å endre tickeren min i dag, selv om jeg har veiedag i morgen. Vurdere å bytte dag, men håper jeg må endre den ned over i morgen også |
|
|
|
|
|
#229 |
|
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Kona K: |
|
|
|
#230 |
|
Gjest
|
Hehe, gratulerer!! Det er rart, det er noe spesielt når man kommer under ett slikt rundt tall. Hvis jeg går ned fra 78 til 76 spiller det liksom ikke SÅ stor rolle, men å gå ned fra 71 til 69 ville vært helt hæla i taket! |
|
|
|
#231 |
|
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Takk Val =) skal si fra hvordan det går=) hehe regnet med du mente meg ;o)) erte |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse
|
|
|
#232 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Tuuuusen takk folkens=) Ja det er veldig spesielt å komme under rundetall=) |
|
|
|
|
|
#233 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?vet hva du mener =) jeg kom under hundre i forrige uke |
|
|
|
|
|
#234 |
|
Seniormedlem
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Huff, jeg ER så oppblåst i dag....skjønner ikke dette for jeg har i grunnen vært flink hele helga vedr karber. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#235 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg blir ofte oppblåst av spess pepsi max, men også av andre søtstoffer.. kansje det er noe av det du har drukket spist ? |
|
|
|
|
|
#236 |
|
Seniormedlem
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Hei Mona, ja, velkommen til oss og gratulerer med vekttap! Vi har det så koselig her, så. Jeg har vært dårlig til å finne på noe nytt å spise. Frokostene mine er egg og bacon eller salat med kylling og ost eller noe sånt. Må finne på noen nye ting, for nå er jeg lei det samme gamle. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥
|
|
|
#237 |
|
Medlem
![]() |
Takk Elinee, ja jeg har lest alle innleggene deres å ser dere begynner å bli en herlig sammensatt gruppe =) |
|
|
|
|
|
#238 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Hehe, ja, vet, men jeg svarer alltid på hurtigsvar nedenfor, og husker ikke noen av tegnene i hodet. |
|
|
|
|
|
#239 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Men med masse snadder på så kan du vel ikke motså ? hehe |
|
|
|
|
|
#240 |
|
Seniormedlem
Jeg har overnatta til en venninde i natt, og der ble det vel et par glass med brus....altså ligth brus så det KAN være årsaken. Men det er litt rart i grunnen - for jeg har tålt mindre mengder av sånt før uten å bli oppblåst. |
|
|
|
|
|
#241 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Merkelig, Stegforsteg, hvor ligger du i syklusen din da? Kan ha noe med det å gjøre. Nå har jeg spist to atkinsbarer de to siste dagene. Håper det går bra. Det er jo ikke mange karbo, men ser at mange reagerer på kunstige ting. Hm..Noen som har prøvd og ser at det ikke går så bra? |
|
|
|
|
|
#242 |
|
Seniormedlem
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Akkurat ferdig for 4 dager siden |
|
|
|
|
|
#243 |
|
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Kom på en annen frokost også, som jeg har brukt noen ganger: avocado med reker....det er så godt. Men ikke så mettende som egg og bacon da. |
|
|
|
#244 |
|
Medlem
![]() |
Jeg har så å si spist atkins bar nesten vær dag, og jeg har jo bare rast ned i vekt. men utenom det har jeg heller ikke spist mer en 20-26 karbo. Men gikk ihvertfall bra med meg |
|
|
|
|
|
#245 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Bra. Jeg spiser bare 10-15 gram utenom det, sånn ca. Håper det går bra, for holder ut myye lenger med litt sjokolade i ny og ne (hver dag) |
|
|
|
|
|
#246 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Og jeg spiste godteri nesten hver dag før, så tror at så lenge jeg nå har kutta ut det, så går jeg ned uansett. Håper det |
|
|
|
|
|
#247 |
|
Seniormedlem
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg har faktisk en stor plate Bocca i kjøleskapet kommer jeg på....men jeg har faktisk ikke den søthungeren jeg har hatt før.... Det er deilig synes jeg - selv om jeg savner å ha skåler med smågodt og ting på bordet |
|
|
|
|
|
#248 |
|
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg spiste ikke så mye godteri før heller, men spiste jo alltid mye mat. Spesielt om kvelden fikk jeg så jæ** lyst på knekkebrød. Merkelig. Var vel bare karbo-hungeren i en annen form. |
|
|
|
#249 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg spiste seriøst mye sukker.. er sikkert derfor denne karbo greia har vært et så stort sjokk for kroppen min.. er virkelig ikke i form, svimmel, hjertebank og vondt i hodet nesten hele tiden.. hehe men funker bra som sovemedisin.. er vanskelig å vende kroppen min til dette. |
|
|
|
|
|
#250 |
|
Nytt Medlem
Alder: 58
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg går på Ketolyse kur og drikker grønn te med Natren sukketter og fløte i, veldig godt. Ser du bort fra honning, trodde jeg ikke det var et problem |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? | Titti | Eurodiett | 2 | 23-10-10 20:11 |
| Æsj jeg har hatt sprekk....:( | Iset | Atkins kosthold | 5 | 05-04-04 12:42 |