Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 14-03-10, 14:33   #226
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Kansje du egentlig har gåt ned i dag da ? man skal jo altid veie seg om morgenen når man har vært på do=) hørt noe om at man kan lege til 1 kilo på kvelden? Så bra du har kost deg! Erviktig å kunne kose seg til tider=)
Takk for koselig motagelse sove søtt

Jupp jeg hadde gått ned Jeg er endelig under 80 tallet 79,5 i dag tidlig
Er så fornøyd no, har fått skikkelig motivasjon boost Har booket meg spinningstime i morgen og på onsdag, så er det volleyball i dag og på tirsdag og så lurer jeg på om jeg skal trene litt enten torsdag eller fredag, eller kanskje begge? hehe..

Jeg spiser vanligvis bare egg og bacon til frokost. Har hatt det hver dag utenom en gang. Men jeg er blitt sånn at jeg ikke blir matlei til frokost
Men jeg har funnet mange gode oppskrifter her: http://lenabeatrice.net/kategori/lavkarbomat/pannekake/

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 14:35   #227
65kgmamma=perfekt
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Åååå, jeg var ute i går og var så flink, men vinen vi fikk på restauranten hadde jeg ingen kontroll over og så spiste jeg litt ris. Ble veldig dårlig etterpå, så glad for at jeg gjorde det. Da har jeg ikke det suget lenger. Men nå har jeg gått opp 1,1 kg fra i går!!!!
Pga bittelitt ris og vin? Jaja, får komme meg tilbake i tøylene i dag. Nå skal jeg til Sverige og der skal det kjøpes atkinsbarer!

Æsj så kjedelig. Får håper de raser fort vekk igjen Heldig du som kan reise til sverige å handle nammenam

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 15:01   #228
65kgmamma=perfekt
Medlem

Tok meg den frihet å endre tickeren min i dag, selv om jeg har veiedag i morgen. Vurdere å bytte dag, men håper jeg må endre den ned over i morgen også

Gammel 14-03-10, 15:03   #229
Val
Gjest

Kona K:

Jeg sliter også litt med frokosten, synes det er litt vanskelig. Det finnes flere oppskrifter på forumet hvor folk har laget lapper, knekkebrød og brøderstatninger. Du kan jo se litt på de. Men for noen kan dette trigge hungeren etter "vanlig" karber i form av nettopp knekkebrød og brød. For noen kan det også være en partystopper. Og andre synes det smaker vondt.... Så for meg er det litt for mange risikofaktorer for at jeg tørr hehe. Men hvis du prøver så skriv hva du synes her

Ellers er det vel alle former for egg som er en slager. Stekt egg, kokt egg, eggehakke....you name it.

Noen ganger har jeg laget omelett på kvelden, som jeg varierer med kyllingkjøtt, bacon eller salami. Putter det i en boks og spiser til frokost.

Ellers har eggemelk vært en redning for meg mang en gang, oppskriften finner du her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=24548

Når alt det har blitt sagt, så har jeg ikke gått ned noe særlig så ikke hør på et ord jeg sier, og vent til noen andre svarer....

Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 15:05   #230
Val
Gjest

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Jupp jeg hadde gått ned Jeg er endelig under 80 tallet 79,5 i dag tidlig

Hehe, gratulerer!! Det er rart, det er noe spesielt når man kommer under ett slikt rundt tall. Hvis jeg går ned fra 78 til 76 spiller det liksom ikke SÅ stor rolle, men å gå ned fra 71 til 69 ville vært helt hæla i taket!

Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 15:58   #231
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei
Wink

Takk Val =) skal si fra hvordan det går=) hehe regnet med du mente meg ;o)) erte

gratulerer mamma med å ha gått ned hva var det jeg sa

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 16:38   #232
65kgmamma=perfekt
Medlem

Tuuuusen takk folkens=) Ja det er veldig spesielt å komme under rundetall=)

Gammel 14-03-10, 18:33   #233
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

vet hva du mener =) jeg kom under hundre i forrige uke har ikke vært under hundre på 3 år siden etter at jeg fikk sønnen min =)

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 19:06   #234
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

Hvor: Kristiansund
Alder: 47
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Huff, jeg ER så oppblåst i dag....skjønner ikke dette for jeg har i grunnen vært flink hele helga vedr karber.

Mål til påske:

StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 19:11   #235
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Jeg blir ofte oppblåst av spess pepsi max, men også av andre søtstoffer.. kansje det er noe av det du har drukket spist ?

Gammel 14-03-10, 19:14   #236
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Hvor: Oslo
Elinee er på en erverdig vei

Hei Mona, ja, velkommen til oss og gratulerer med vekttap! Vi har det så koselig her, så. Jeg har vært dårlig til å finne på noe nytt å spise. Frokostene mine er egg og bacon eller salat med kylling og ost eller noe sånt. Må finne på noen nye ting, for nå er jeg lei det samme gamle.

Sååå flink du har vært 65kg mamma! Suupert!
Håper jeg går nedover nå også, har gått så bra i det siste, men etter i går er jeg redd det tar litt tid.

Bra du går ned Val, håper det plutselig løsner og så kommer alle de kiloene du skulle ha gått ned i de seks ukene rennende av!!

Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 19:26   #237
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Hei Mona, ja, velkommen til oss og gratulerer med vekttap! Vi har det så koselig her, så. Jeg har vært dårlig til å finne på noe nytt å spise. Frokostene mine er egg og bacon eller salat med kylling og ost eller noe sånt. Må finne på noen nye ting, for nå er jeg lei det samme gamle.

Takk Elinee, ja jeg har lest alle innleggene deres å ser dere begynner å bli en herlig sammensatt gruppe =)

Har sitte mye i dag å sett etter mat forslag, og fant ihvertfall en ting jeg skal prøve håper ikke det gjør noe at jeg sjeller linken .. http://lenabeatrice.net/generelt/crispy-ostekjeks/ så kjempegodt ut hun har masse annet også som ser helt fantastisk godt ut hihi morsome disse ikonene .. klarer ikke la være ..

Gammel 14-03-10, 19:40   #238
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Hehe, ja, vet, men jeg svarer alltid på hurtigsvar nedenfor, og husker ikke noen av tegnene i hodet.
Er mange gode oppskrifter, men er så mye rart man skal ha i. Og er så dårlig utvalg rundt her, syns jeg. Helsekosten har ikke en dritt og lite på matbutikkene. Men, må sjerpe meg. Før jeg går lei og spiser atkins barer til alle måltider!

Gammel 14-03-10, 19:44   #239
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Men med masse snadder på så kan du vel ikke motså ? hehe
Er bare å gå å kjøpe kavli ost det =) http://lenabeatrice.net/kategori/lavkarbomat/avocado/

Gammel 14-03-10, 20:29   #240
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Jeg blir ofte oppblåst av spess pepsi max, men også av andre søtstoffer.. kansje det er noe av det du har drukket spist ?

Jeg har overnatta til en venninde i natt, og der ble det vel et par glass med brus....altså ligth brus så det KAN være årsaken. Men det er litt rart i grunnen - for jeg har tålt mindre mengder av sånt før uten å bli oppblåst.

Mål til påske:

Gammel 14-03-10, 20:41   #241
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Merkelig, Stegforsteg, hvor ligger du i syklusen din da? Kan ha noe med det å gjøre. Nå har jeg spist to atkinsbarer de to siste dagene. Håper det går bra. Det er jo ikke mange karbo, men ser at mange reagerer på kunstige ting. Hm..Noen som har prøvd og ser at det ikke går så bra?

Gammel 14-03-10, 20:43   #242
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

Akkurat ferdig for 4 dager siden

Jeg har spist atkinsbar, men kun ved nødstilfelle. Vekta går sakte men sikkert ned uansett for min del

Mål til påske:

Gammel 14-03-10, 21:03   #243
Val
Gjest

Kom på en annen frokost også, som jeg har brukt noen ganger: avocado med reker....det er så godt. Men ikke så mettende som egg og bacon da.

Jeg skal prøve ny frokost i morgen, kylling og bacon strimler, med hakkede tomater. Kanskje ikke så kreativt men jeg sliter uten meieriprodukter hehe.

Apropos, meieriprodukter....Jeg har lest flere steder at de som har meieriprodukter som partystopper som oftes kan spise meierismør for det....er ikke det veldig rart? Hvorfor er det sånn?

Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 21:04   #244
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Merkelig, Stegforsteg, hvor ligger du i syklusen din da? Kan ha noe med det å gjøre. Nå har jeg spist to atkinsbarer de to siste dagene. Håper det går bra. Det er jo ikke mange karbo, men ser at mange reagerer på kunstige ting. Hm..Noen som har prøvd og ser at det ikke går så bra?

Jeg har så å si spist atkins bar nesten vær dag, og jeg har jo bare rast ned i vekt. men utenom det har jeg heller ikke spist mer en 20-26 karbo. Men gikk ihvertfall bra med meg

Gammel 14-03-10, 21:21   #245
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Bra. Jeg spiser bare 10-15 gram utenom det, sånn ca. Håper det går bra, for holder ut myye lenger med litt sjokolade i ny og ne (hver dag)

Gammel 14-03-10, 21:25   #246
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Og jeg spiste godteri nesten hver dag før, så tror at så lenge jeg nå har kutta ut det, så går jeg ned uansett. Håper det

Gammel 14-03-10, 21:33   #247
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

Jeg har faktisk en stor plate Bocca i kjøleskapet kommer jeg på....men jeg har faktisk ikke den søthungeren jeg har hatt før.... Det er deilig synes jeg - selv om jeg savner å ha skåler med smågodt og ting på bordet

Mål til påske:

Gammel 14-03-10, 21:51   #248
Val
Gjest

Jeg spiste ikke så mye godteri før heller, men spiste jo alltid mye mat. Spesielt om kvelden fikk jeg så jæ** lyst på knekkebrød. Merkelig. Var vel bare karbo-hungeren i en annen form.

Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 22:04   #249
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Jeg spiste seriøst mye sukker.. er sikkert derfor denne karbo greia har vært et så stort sjokk for kroppen min.. er virkelig ikke i form, svimmel, hjertebank og vondt i hodet nesten hele tiden.. hehe men funker bra som sovemedisin.. er vanskelig å vende kroppen min til dette.

Det jeg savner mest er grønnsitron te, med honning og melk. er vel det eneste jeg stadig føler sug etter.. sukk

Gammel 14-03-10, 22:09   #250
anne.kariin
Nytt Medlem

anne.kariin sin avatar

Alder: 58
anne.kariin er på en erverdig vei

Jeg går på Ketolyse kur og drikker grønn te med Natren sukketter og fløte i, veldig godt. Ser du bort fra honning, trodde jeg ikke det var et problem

anne.kariin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.