| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 48
![]() ![]() ![]() |
Hvordan skal dette gå?Dette er egentlig bare et hjertesukk: |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan skal dette gå?Tviler på at du går opp i vekt på dette, men du må selv finne ut av hva du tåler før vekta peker oppover. Husk på at de to første kiloene er vann på grunn av at du fyller opp glukogenlagrene av karbohydratene du har begynt å spise. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Bærum
Alder: 66
![]() |
Sv: Hvordan skal dette gå?Kan vel av smertelig erfaring si: ikke ha noe snacs og gotteri tilgjengelig i huset! Bestem deg for å kose deg ekstra f.eks. lørdag og bare da. Ikke vær sulten når du går i butikken. Ha nødproviant i vesken..forebygg sult. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#4 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan skal dette gå?Jeg syns kostholdet ditt ser bra ut
Melanias vei til ett lettere liv! - Januar 06 til Oktober 06 = -30kg! - Vekt 30.01.07: 73 Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo
|
|
|
#5 |
|
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan skal dette gå?
Vil det si at jeg vil legge på meg 2 kg nå samme hva jeg gjør? Altså når jeg begynner å spise litt mer karbo? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kommer jo an på hvor mye du øker med karbene. Hvis du begrenser karboøkningen til en potet for dag så blir det vel neppe to kilo av det, kanskje du til og med går ned mer. Men begynner du med vanlig brød og tre poteter igjen så tror jeg du kommer til å gå opp to kilo. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten
|
|
|
#7 |
|
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan skal dette gå?Har ingen planer om vanlig brød riktig enda. Tre poteter til middag blir heller aldri aktuelt. Holder meg som alltid til maks en |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor går du ikke over til Aktins vedvarende da, eller til Fedon? Mye enklere å ha en "oppskrift" å forholde seg til når man skal stabilisere vekta. For det er jo det det er snakk om ikke sant?
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen Medlem av fredagsklubben Medlem av piskeklubben Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]()
|
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
|
|
|
#9 |
|
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er en av svakhetene til den første utgaven av ketolyseboka. Men har du lest i ketolyse delen av forumet (eller i siste utgaven ketolyseboka) hva Torkil sier da ? Han sier i basis at du skal legge til 5-10 karber pr dag til du kommer til et punkt hvor du ser at vekten holder seg stabil og at du ikke legger på deg. For begynner du å spise for mye karber for fort vil du legge på deg -og kanskje mer enn de to kiloene noen her snakker om.
Min kostholdsfilosofi: Atkins
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Årstidsbunden viktminskning | ssskaldeman | Lavkarbo generelt | 11 | 04-12-06 20:30 |
| Hva syns dere om dette? CKD-diet | Iset | Lavkarbo generelt | 15 | 15-07-05 14:20 |