Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Genialt! For meg som glemmer vitaminene

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-05-11, 20:01   #1
Euphita
Ubekreftet Medlem

Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 52
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Genialt! For meg som glemmer vitaminene

Denne fine dosetten fant jeg på apoteket forrige uke, og den havnet i posen med hjem.
I den har jeg lagt alle ketolysetabelettene samt omega3 som jeg tar hver morgen, for ei hel uke. Og for første gang har jeg husket alle tabelettene hver dag.
Er så glemsk at jeg husker ikke om jeg har tatt lunsj og middagstabletten, men er jeg i tvil nå- sjekker jeg dosetten og finner svaret tvert

Det som er så kult med den, er at hver dag har sin lille boks. Når jeg skal bort en dag eller ei helg, er det bare å ta med tabeletter for den/de dagene i veska

Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 20:04   #2
kamp
Seniormedlem

kamp sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Genialt! For meg som glemmer vitaminene

Jeg har kjøpt en slik og 14 løse bokser så jeg legger opp for 3 uker om gangen.

Er mye lettere å huske da siden jeg har ca 25 tabletter per dag, til forskjellige tider

Før hadde jeg en sånn rød men det var aldri nok plass og jeg glemte det, etter anabox så husker jeg det mye bedre.

Gammel 25-05-11, 20:07   #3
Euphita
Ubekreftet Medlem

Hvor: nordvest
Alder: 52
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Så genialt at man kan kjøpe løse bokser til og da
Ja det var god plass i hvert rom, tilogmed de store omega3 kapslene får plass + andre tabl i samme rom og.

Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 20:24   #4
trultemamma
Medlem

trultemamma sin avatar

Hvor: Østlandet
Alder: 46
trultemamma er på en erverdig vei

Dosett er en genial oppfinnelse.

Vi kommer i mål alle som en, bare ikke gi opp.
Har startet mitt nye og bedre liv for siste gang - en kostholdsendring, ikke mer jojo.
trultemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life <3 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Genialt for pølsespisere ... Live77 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 15 15-09-11 21:05
Dette er jo optimalt genialt Gobolla Optimal Ernæring 3 01-05-09 17:13
Jeg glemmer jo å spise! Viktighet av antall måltider? Panterpia Ketolysekuren 6 13-09-08 01:17
Disse vitaminene ... Romle Ketolysekuren 0 25-03-08 23:13
Noe genialt jeg kan lage til bursdagsfeiring imorgen? Isemor Ketolysekuren 10 19-02-08 23:37

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.