| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
![]() ![]() |
Eggemelk ok hver dag?Hvordan er det med eggemelk, er dette greit å drikke hver dag? kan det regnes som et lite måltid? Pleier lage av kanskje 30 gram smør, 2-3 dl vann, 1-2 egg og smak av kakao, vaniljeesens eller kaffe i ulike kombinasjoner. Hender jeg søter litt med natreen, men bør jo ungå natreen nå, så da blir det jo mindre søtt.
Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eggemelk ok hver dag?Har ikke prøvd eggemelk, men nyter 2-3 krus med kaffe, fløte og cocosa hver dag |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eggemelk ok hver dag?Egg og smør er supermat.
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
|
|
|
#4 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
Sv: Eggemelk ok hver dag?Håper da det er greit, er jo glimrende frokost, kan ikke forstå annet at det er greit jeg da. Men kanskje du burde kutte natreen, om du reagerer på kunstig søtning da
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
|
|
|
#5 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
![]() ![]() |
Sv: Eggemelk ok hver dag?Får prøve meg på sukrin :-) Er bare det at natreenen er søtere så jeg ikke må bruke så masse, stresser litt med sukrinen siden den ikke gir søt smak like fort .
Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 45
![]() |
Sv: Eggemelk ok hver dag?Når jeg har lyst på en latte variant lagger jeg eggemelk og tilsetter dobbel espresso evt med litt kanel. Idag fikk jeg varer fra iherb og, spå idag laget jeg eggemelk med dobbel espresso og noen dråper med sweetener fra stevia med hasselnut.. Det var veldig godt |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning) | danish | Smoothies / drikke | 209 | 25-07-15 11:38 |
| Eggemelk..... | trude.lutt | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 3 | 16-01-11 18:59 |
| Eggemelk? | Superteddy | Ketolysekuren | 15 | 08-03-10 14:57 |
| Eggemelk kaffelatte | Tonemi | Oppskrifter | 1 | 24-05-09 13:07 |
| Eggemelk med bær? | Nemii | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 4 | 10-05-09 12:44 |