| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Gjest
|
Hva har fungert for dere?jeg lurer på hva som har fungert for dere. |
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Akershus
Alder: 47
![]() |
Sv: hva har fungert for dere?Ligger en annen tråd om dette, skal se om jeg finner den. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#3 |
|
Gjest
|
Sv: hva har fungert for dere?nei det er ikke samme tråd. |
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 41
![]() |
Sv: hva har fungert for dere?Hmm..som nybegynnar hadde det vore supert om alle desse flinke og erfarne lavkarbofolka heiv seg inn i denne tråden og delte litt |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg
|
|
|
#5 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 35
![]() ![]() ![]() |
Sv: hva har fungert for dere?Jeg vil ikke skryte på meg at jeg er så veldig erfaren.. Men kan jo likevel slenge inn et innlegg her. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
|
|
|
#6 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har fungert for dere?Jeg har vent meg til, og holdt meg til, å spise kjedelig for ikke å fristes til å spise for mye. Sist redigert av Bestemamma : 22-02-11 kl 22:43. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose.
|
|
|
#7 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
![]() ![]() |
Sv: Hva har fungert for dere?Da jeg gikk på ketolyse for noen år siden, lyktes jeg best når jeg holdt meg til det som sto i boken, spiste mest mulig ren mat og trimmet. Mistet 30 kilo på ca 10 måneder. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg
|
|
|
#8 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har fungert for dere?Jeg også |
|
|
Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo
|
|
|
#9 |
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 48
![]() ![]() |
Sv: Hva har fungert for dere?Signerer dem over her. Holder meg til ren mat og mye fett (går jo på ketolyse da), og bruker bare sånne erstatninger på lørdager og i ferier. Da stopper det opp med en gang nemlig. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon.
|
|
|
#10 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har fungert for dere?Masse egg har fungert for meg! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#11 |
|
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Sv: Hva har fungert for dere?For meg var det, som de andre her: Naturlig rein og fet mat. Ikke allskens erstatningsprodukter. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: 1
|
|
|
#12 |
|
Supermoderator
Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Sv: Hva har fungert for dere?Mitt svar når jeg gikk på Ketolyse er det samme som Gerd, var strikt og holdt meg til opplegget, veide all mat i mange måneder (litt kontrollfreak ja |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
|
|
|
#13 |
|
Gjest
|
Sv: Hva har fungert for dere?tusen takk for mange svar |
|
|
|
#14 |
|
Supermoderator
Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Sv: Hva har fungert for dere?Jeg personlig kunne ikke klart meg uten å spise litt grønt, det hadde rett og slett blirr for ensformig og kjedelig. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
|
|
|
#15 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Hva har fungert for dere?Det blir mange like svar har inne. Jeg spiser selv mye rent kjøtt. I tillegg lager jeg blomkål/brokkolimos. Til frokost/lunsj spiser jeg gjerne "ostekjeks", med f.eks egg og majones. Det beste jeg kanskje har gjort for min egen del er å kutte ut Pepsi max. Jeg drakk 3 liter hver dag tidligere. Det har hjulpet meg mye for den trigger søtsuget for min del...
|
|
|
#16 |
|
Gjest
|
Sv: Hva har fungert for dere?det spiller ingen rolle om mange svar er like,dere har alle en liten ting som skiller dere fra hverandre |
|
|
|
#17 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Hva har fungert for dere?
Det tok helt av med Pepsi max for min del. Hadde egentlig bare tenkt til å redusere forbruket (misbruket), og bare ta ett par glass om kvelden. Gikk veldig greit en stund, men så ble det bare mindre og mindre brus hjemme, og nå syns jeg ikke at det er noe godt lenger...
|
|
|
#18 |
|
Gjest
|
Sv: Hva har fungert for dere?da har du vært kjempe flink |
|
|
|
#19 |
|
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 44
![]() |
Sv: Hva har fungert for dere?Jeg spiser egg, smør, fløte og rømme i ulike kombinasjoner. Blomkål, brokkoli, spinat, asparges og sopp er andre favoritter. Ost funker også bra for meg, enten kald eller gratinert. Kjøtt som koteletter og kjøttdeig, fisk som laks eller torsk fra frysedisken er også digg. Når jeg går i butikken, plukker jeg med meg varer med minst mulig karbohydratprosent, helst under 5%. Det finnes faktisk masse godt blandt gamle favoritter! Jeg drikker enten vann med sitron, cola zero eller fun light. På cafe ber jeg om latte med H-melk. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva spiser dere når dere vil ha i dere mer karbohydrater? | Anna Ananas | Ketolysekuren | 26 | 03-01-12 16:21 |
| Hva har ikke fungert for deg, og hvorfor? | Filosofina | Spørsmål og svar | 56 | 20-02-11 22:03 |
| Til dere som slanker dere: Hvor ofte skeier dere ut? | Iselilja | Lavkarbo generelt | 12 | 09-07-09 19:45 |
| Hva spiser dere når dere skal kose dere? | Lisekir | Dr Lindbergs | 11 | 24-04-08 09:08 |