| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Karmøy
![]() |
Hei, er det noen som vet hvorfor jeg fryser sånn når jeg drikker mye vann?heihei |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse/generell lavkarbo - det som gir minst migrene..
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hei,er det noen som vet hvorfor jeg fryser sånn når jeg drikker mye vann?Merkelige greier. Regner med at du ikke bøtter halvannen liter isvann på styrten...
Min kostholdsfilosofi: AIBTB
|
|
|
#3 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Hei, er det noen som vet hvorfor jeg fryser sånn når jeg drikker mye vann?nei jeg fryser og fryser. Holder meg til 15 karbo per dag i introen, fortsatt iskald |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hei, er det noen som vet hvorfor jeg fryser sånn når jeg drikker mye vann?Jeg drikker faktisk lunkent vann med vilje, akkurat som om jeg ikke klarer å drikke kaldt vann, halsen lukker seg liksom. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hei, er det noen som vet hvorfor jeg fryser sånn når jeg drikker mye vann?
Jeg fryser ALLTID når jeg slanker meg, utenom når jeg gjør det på lavkarbo-måten. Spiser du nok? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg
|
|
|
#6 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Hei, er det noen som vet hvorfor jeg fryser sånn når jeg drikker mye vann?jeg er jo nybegynner på dette så det kan godt være at jeg ikke spiser nok. men jeg syns jo jeg spiser mye likevel. men jeg kan jo ta idag som eksempel da, selvom jeg pleier og spise mer grønt enn jeg har idag: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nytt Medlem
Hvor: Nordland
![]() |
Sv: Hei, er det noen som vet hvorfor jeg fryser sånn når jeg drikker mye vann?Jeg har nå ikke merket noe til at jeg har blitt så varm på Ketolysekuren, men så fryser jeg veldig lett sånn til vanlig. Synes du er flink som har klart å drykke så mye som 3 liter vann om dagen!
|
Min kostholdsfilosofi: Ketogen
|
|
|
#8 |
|
Seniormedlem
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hei, er det noen som vet hvorfor jeg fryser sånn når jeg drikker mye vann?det er jo ganske vanlig å fryse når man går ned i vekt. hørt om noen som føler seg varme på ketolysekuren, men det har ikke jeg merka. som sagt er det vanlig å fryse når man går ned i vekt. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
|
|
|
#9 |
|
Seniormedlem
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
dette er også ganske vanlig. når du kaster nedpå kaldt vann trekker spiserøret seg sammen som gjør at man føler det blir en stor klump i halsen. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
|
|
|
#10 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Hei, er det noen som vet hvorfor jeg fryser sånn når jeg drikker mye vann?det er sikkert vanlig og fryse når man går ned, men jeg veier fortsatt 143 kg, har endel polstring enda for og si det sånn :P når jeg jobber svetter jeg nesten ihjel, men det har jeg alltid gjort. men denne overfrysingen ved vanndrikkingen har jeg aldri opplevd før. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: sauherad
Alder: 54
![]() |
Sv: Hei, er det noen som vet hvorfor jeg fryser sånn når jeg drikker mye vann?Jeg har og fryst noe skikkelig spesielt de to første ukene og har bøtta ned på vann! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
|
|
|
#12 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 49
Sv: Hei, er det noen som vet hvorfor jeg fryser sånn når jeg drikker mye vann?Det er vel også diskutert et annet sted på forumet at det ikke er noe poeng å tvinge i seg vann hvis du ikke er tørst. (Nå vet jeg ikke om trådstarter gjør det, da)
Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD
|
|
|
#13 |
|
Seniormedlem
Sv: Hei, er det noen som vet hvorfor jeg fryser sånn når jeg drikker mye vann?Trådstarter ser ikke ut til å spise mer enn 50% av kaloriene sine som fett? Bæl på med masse olje, fettrender og smør! Så får du fabrikken tent opp!
|
|
|
#14 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Hei, er det noen som vet hvorfor jeg fryser sånn når jeg drikker mye vann?jeg føler selv at jeg spiser endel fett og smør osv, men jeg kan jo alltids få i meg mer.. jeg går faktisk endel sulten, og forstår egentlig ikke helt dette med at vi skal spise når vi er sultne, da går vi jo over karbogrensen |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Seniormedlem
Sv: Hei, er det noen som vet hvorfor jeg fryser sånn når jeg drikker mye vann?Kjør på med fett i kosten så blir du ikke sulten av dette!
|
|
|
#16 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
Jepp, du er litt grønn |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#17 |
|
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 75
![]() ![]() |
Jeg har nettopp blitt klar over at jeg holder 2-3 grader lavere temperatur i stua i vinter enn jeg har gjort før i alle år. Dette er min første vinter med lavkarbo kosthold. Jeg har et bestemt inntrykk av at jeg generelt er litt varmere. Temperatursenkinga i stua har ikke noe med strømsparing å gjøre, altså |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, på en måte
|
|
|
#18 |
|
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Hei, er det noen som vet hvorfor jeg fryser sånn når jeg drikker mye vann?Siden du nettop har begynt tror jeg at omstillingsprosessen til fettforbrenning ikke er over ennå og at kroppen reagerer med å sette ned stoffskifte fordi den ikke har tilgang til den store karbohydratkilden den er vant til å få. I løpet av noen uker skjønner den at den kan skru opp forbrenningen igjen fordi den jo får fett. Angående kaldt vann. Selv drikker jeg oftest varm drikke samtidig for å få det lunka i magen.Det er minst belastende for kroppen at den får det lunkent på et vis. Noen drikker kokt vann uten noe i også. De fleste har det ganske jævlig i begynnelsen ved å gå rett over på streng lavkarbo. Just hang in there. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
|
|
|
#19 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Hei, er det noen som vet hvorfor jeg fryser sånn når jeg drikker mye vann?Ikke meningen og mase altså, takker for alle svar, jeg greide ikke og finne noe konkret når jeg søkte rundt etter dette med vann og frysingen. dette andre har jeg lest en del om, at det kan ta en stund før kroppen skjønner hva greia er, så jeg får bare være tålmodig. |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Drikker jeg for lite vann? | Ivett | Spørsmål og svar | 2 | 31-03-10 16:43 |
| Hvor mye vann drikker dere om dagen på ketolysedietten? | Nitja | Ketolysekuren | 27 | 06-12-08 23:47 |
| Hva drikker dere til måltidene? Kun vann? | Superslimithink | Spørsmål og svar | 8 | 16-09-08 20:04 |
| Hvor mye vann drikker dere? | mofe | Generell ernæringsdebatt | 12 | 20-08-06 21:28 |
| Drikker du mye vann? | Nena | Generell ernæringsdebatt | 8 | 27-02-06 23:18 |