| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
Din erfaring rund lavkarboHei. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Er nybegynner og prøver litt mitt eget opplegg.
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Akershus
Alder: 50
![]() |
Sv: Din erfaring rund lavkarbo.Er ganske så ny selv, med nøyaktig 3 uker på ketolysedietten. Vekta mi har heller ikke rørt så mye på seg, men merker det på den trangeste buksa og speilet at noe har skjedd alikevel. Har funnet ut at det lønner seg å lese litt om forskjellige typer mat, for karbohydrater finnes ofte i større mengder enn man tror der man ikke forventer det. Jeg har blitt helt avhengig av ketostix for å følge med på at jeg spiser riktig mengde karbo i forhold til å fortsatt være i ketose. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse - lavkarbo
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Hvor: Nord-Trøndelag.
![]() ![]() ![]() |
Sv: Din erfaring rund lavkarbo.
Jeg er ganske ny selv,men dårlig ånde å uvelhet i begynnelsen er helt normalt.Blod i urinen vet jeg ikke,men tror ikke man får det av ketose nei.Jeg også mistet matlysten i begynnelsen ,men den kom tilbake.Jeg trener mye også,problemet for meg når det gjelder trening er at jeg får hjertebank å høyere puls en før,klarer heller ikke yte så mye i ketose.Derfor skal jeg over på Fedon snart,der kan en spise flere karb.noe jeg trenger mere av når jeg trener. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :)
|
|
|
#4 |
|
Seniormedlem
Hvor: Nord-Trøndelag.
![]() ![]() ![]() |
Må også si at jeg gikk ned lite på ketolysekuren,men når jeg telte kalorier i tilegg gikk det bedre.Tror det har litt med hvor mye du skal ned,jeg skal ned ca 8 kilo.Tror ikke den virker så godt når du skal ned lite,for lavkarbo er vektregulerende. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :)
|
|
|
#5 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din erfaring rund lavkarbo.Tenker du bør lese denne!
Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Drammen
![]() |
Sv: Din erfaring rund lavkarbo.Generell lavkarbo siden April, gått ned 26-27 kg, ligger nogenlunde stabilt mellom 78,5 og 80,5 kg nå. Skal prøve å gå ned til 70 innen sommeren. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF / Generell Lavkarbo
|
|
|
#7 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din erfaring rund lavkarbo.vis du mener at du har blod i urinen ,er vel den korteste veien å oppsøke lege ,,ikke til å spøke med det |
|
|
Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg
|
|
|
#8 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: Din erfaring rund lavkarbo.Hei. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Juniormedlem
![]() |
Ja med bedre ettersyn så jeg at det var mørkt ikke rødt, det har stoppet nå. Og jeg drikker rikelig med vann, har alltid gjort d. Men kan jo være jeg hadde drukket lite den dagen |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Erfaring med diabetes 2 og lavkarbo? | Furine | Fysisk og mental helse | 18 | 20-09-09 10:36 |
| Noen med erfaring med lavkarbo-pasta? | Stellamor | Ketolysekuren | 9 | 16-11-08 12:46 |
| Erfaring med lavkarbo og overgangsalder? | isabella | Spørsmål og svar | 2 | 09-10-08 08:23 |
| Vår erfaring med lavkarbo til barn | Binnemamma | Barns kosthold | 10 | 15-08-08 20:00 |
| Erfaring med lavkarbo og blodtype? | Marit1961 | Spørsmål og svar | 11 | 07-02-06 19:03 |