| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Hvordan skal dere leve når dere er slanke?Hvordan har dere tenkt å spise da? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LKHF
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan skal dere leve når dere er slanke?Hei, |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan skal dere leve når dere er slanke?Akkurat som jeg gjør nå
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 41
![]() |
Sv: Hvordan skal dere leve når dere er slanke?Kommer til å leve som nå, bare ikke fullt så strengt. Altså kommer jeg til å spise yoghurt og epler/pærer. Kommer ikke til å ha like dårlig samvittighet som jeg har nå hvis jeg skeier ut med en sjokolade, for når den tid kommer har jeg ikke så mye å ta av. Vil nok ikke spise noe særlig poteter og brød, kanskje the occational ostesmørbrød. Pizzaene synes jeg faktisk er bedre med Kavliost så har ikke behov for å endre der |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#5 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan skal dere leve når dere er slanke?Målet virker veldig fjernt... men jeg kommer jo ikke til å ønske å gå tilbake til galskaps-høykarbo. Matvarer jeg vil glede meg over, og håper at jeg kan ta inn i kostholdet uten å bli karbogal av det
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
|
|
|
#6 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Hvordan skal dere leve når dere er slanke?Det er det jeg er så usikker på jeg også, om det er mulig å holde seg til litt. Jeg har blitt veldig flink til å si nei til meg selv nå dette halvåret, men jeg føler at jeg trenger en plan. Det er så vanskelig å legge planer når man ikke aner hvordan det faktisk blir i praksis. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd enn jeg er i ketose, så jeg har veldig lyst til å fortsette lkhf, men lavkarbo light har sine fordeler det også (særlig mindre matlaging). Det spørs om jeg er nødt til å lese Bedre uten brød enda en gang. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LKHF
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen? | miss_chica | Ketolysekuren | 57 | 30-01-09 20:39 |
| Hvordan skal dere gjøre det i jula? Går det an å vedlikeholde? | MoaMoa | Ketolysekuren | 24 | 16-12-08 03:00 |
| Hva spiser dere når dere skal kose dere? | Lisekir | Dr Lindbergs | 11 | 24-04-08 09:08 |
| Hvordan fant dere ut hvilken filosofi dere skulle følge? | Titti | Lavkarbo generelt | 18 | 24-11-06 12:58 |