Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Nyeste mat og helse

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-10-04, 15:22   #1
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 57
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Nyeste mat og helse

Nyeste mat og helse har mange artikler om mental selvhjelp og 16 sider om trening.
Løp og kjøp!

Gammel 15-10-04, 22:56   #2
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg abonnerer, har abonnert siden det første bladet kom for 2 år siden. Jeg ELSKER Mat&Helse, gleder meg vanvittig til hver gang jeg får det i postkassa. Vverdens mest geniale blad!!

Gammel 16-10-04, 19:58   #3
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg synes også det er et bra blad. Leser 'alt' i bladet vær gang. Abonnerer.

Gammel 16-10-04, 23:22   #4
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Hmm...Kjøper det bare i ny og ne.Altfor dyrt for meg,dessverre..

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-10-04, 22:54   #5
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Nå har jeg kjøpt det, gleder meg til å lese! Har heller ikke råd til abonnement, så jeg har gått glipp av mange utgaver... men men, de tar jo ofte temaer opp igjen...

Kjempebra blad ihvertfall!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 18-10-04, 23:35   #6
Zoë
Medlem

Zoë sin avatar

Alder: 54
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

Ja Mat&Helse er et virkelig bra blad.

Leser ikke så mye interessant, opplysende og motiverende i noen andre tidsskrifter!

Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-04, 10:36   #7
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Scilla

Nå har jeg kjøpt det, gleder meg til å lese! Har heller ikke råd til abonnement, så jeg har gått glipp av mange utgaver... men men, de tar jo ofte temaer opp igjen...

Kjempebra blad ihvertfall!

Det er kjempebillig, 400 kr i året betaler jeg.

Gammel 19-10-04, 10:40   #8
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Har aldri råd til å legge ut 400 kr på en gang... Har ikke råd til å betale 54 kr i måneden heller da, men kjøper det når jeg tar toget og sånt...

Gammel 19-10-04, 10:42   #9
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Oj såpass. Men du kan jo spare 40 kr i måneden da, og vips så har du over 400 kr om 1 år hehe. Neida, men det var jo dumt. Uansett så får du jo masse info her da, og på www.pratekompaniet.com legger jeg ofte ut småartikler fra bladet (bare litt sånn om mat, energi, kosttilskudd osv).

Gammel 19-10-04, 10:52   #10
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Takk, Iset! Skal kikke innom - fin side! Hmmm.... kanskje det går an å få biblioteket til å ta inn Mat & Helse... Ellers er jeg egentlig mest interessert i å få tak i noen av de tidligere utgavene som jeg ikke har - synes det var mer interessante artikler helt i begynnelsen. Noen av bladene har jeg lest sikkert ti ganger!

Gammel 19-10-04, 11:06   #11
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Hehe ja jeg leser dem til det er filler igjen omtrent hehe. Eller, jeg tar jo godt vare på dem. Lånte desverre bort noen blader som jeg aldri fikk igjen + noen forsvant i flyttinga, men jeg har mailet Mat&Helse om jeg kan få tilsendt de bladene jeg mangler. Må ta det litt etter litt, for hvert blad koster jo en femtilapp.

Jeg får så mange gode argumenter derfra!! Som når jeg diskuterer med vegetarianere som mener mennesket er skapt for vegetarkost og at de er så mye sunnere enn andre osv. Da er det godt å ha Mat&Helse for hånden.

Gammel 19-10-04, 11:16   #12
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

He he - var akkurat inne og kikket på den diskusjonen

Ja, Mat & Helse er litt av en bibel... mye klokt å hente der, og mange argumenter! Jeg har brukt det i mange sammenhenger selv. F. eks fant jeg tannlege via dem... Skal maile dem om gamle utgaver jeg også. Får vel noen penger til jul...

Gammel 22-10-04, 21:47   #13
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Du Iset, er det sånn at du får premie for å verve abonnenter eller ?? Jeg kunne godt tenke meg å abonnere på bladet.......vil du verve meg ??

Gammel 22-10-04, 23:11   #14
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Det første nummeret av Mat & Helse kjøpte jeg i butikken. "Nytt blad - det må jeg prøve". Det viste seg at det ble ett lykkekjøp. Det er sjelden jeg leser ett blad så nøye fra perm til perm, men slik var dette. Utrolig mange interessante artikler i hvert blad. Samme dag så sendte jeg kortet for å abonnere. Og siden har jeg abonnert. Det var også dette bladet som gjorde at jeg begynte å leve litt sunnere og bli friskere. Jeg har aldri abonnert så lenge på ett blad før, og jeg har prøvd mange. Kongeblad!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mat i barnehagen guro Barns kosthold 39 18-10-05 12:33
Feil mat = "Fæle" unger???? elian Barns kosthold 18 11-11-04 19:41

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.