| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fremgang ;)Jippi!
Hilsen DingPot - Alveprinsessen Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste "Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått" Sist redigert av dingpot : 07-08-08 kl 19:00. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så flott : )Så bra dingpot, det er jo så morro når det endelig skjer noe etter litt stillstand.
|
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
|
|
|
#3 |
|
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Gratulerer med sin lille whoosh !!
Der veldig vanskelig å gi deg råd og svare på om du gjør noe feil når du blander 3 opplegg. Atkins er lav karbo/høy fett (70-75 fett, 20-25 protein og 5 karbo), South Beach er lav karbo/lav fett og Lindberg er noe midt i mellom. Etter fase 1-2 jevner utlikhetene seg ut etterhvert - det er riktig, men foreløpig går det ikke an å sette finger'n på noe å si at DET er feil og DET er riktig. Atkins funker slik det gjør på grunn av SIN kombinasjonen av fett/protein og karber, og det samme gjør SB på SIN kombinasjon. Lindberg funker pga av SIN kombinasjon.
Min kostholdsfilosofi: Atkins
|
|
|
#4 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
ja det var kanskje ikke så lett å svare på spørsmåla mine i og med at jeg følger en egenkomponert. Men jeg føler jeg er nødt til å få i meg MINST 2x kroppsvekta, eller gjerne 3x (vekt i kg x 2 eller3 = gram protein per dag) i proteiner, pga at jeg trener så mye styrke som jeg gjør. Det er vel ikke noen hindring er det det? var vel egentlig slik jeg skulle ha spurt. hehe!
Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Lavt stoffskifte | MHM | Stoffskifte / hormonproblemer | 64 | 18-03-07 16:58 |