| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :) |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Problemer ved bruk av smiliesJeg har problemer med å bruke smilies i dag. Hver gang jeg forsøker å legge til en smiley i et innlegg blir hele skjermen min hvit og det meste låser seg. JEg er da nødt til å åpne en ny nettleser for å komme videre. Alle andre funksjoner på forumet fungerer normalt. Er det fler enn jeg som har dette problemet?
Min kostholdsfilosofi: ketogent
|
|
|
#2 |
|
Støttemedlem
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Sv: Problemer ved bruk av smilies
|
|
|
Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Sv: Problemer ved bruk av smiliesNei, jeg har ikke restartet maskinen, ville først sjekke ut om det var et generelt problem eller om det bare var meg. Får kanskje prøve en restart.
|
|
|
#4 |
|
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Sv: Problemer ved bruk av smilies
Hvis du laster ned smilyer som ikke ligger på forumet fra før (som "utrykksikoner") er det et vanlig problem på disse såkalte "gratisprogrammene" på nettet. Vi har tidligere frarådet å bruke de på grunn av spyware. De legger inn trackers på maskinen din og du kan ende opp med å få mye spam, det lagres cookies på maskinen din og du får masse popups.
Min kostholdsfilosofi: Atkins
|
|
|
#5 |
|
Seniormedlem
Sv: Problemer ved bruk av smiliesMen jeg har ikke brukt noen sånne, altså. Bare de som ligger inne på forumet, og det er når jeg trykker på [Mer] at problemet oppstår. Men som sagt, det kan jo tenkes det hjelper med en restart.
|
|
|
#6 |
|
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Sv: Problemer ved bruk av smiliesBruker du windows explorer ? Da kan du prøve dette:
Min kostholdsfilosofi: Atkins
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Barbasco Plus | Fedonisten | Kosttilskudd | 39 | 26-05-12 19:16 |
| Pannekaker (og inspirasjon til bruk) | dingpot | Middag | 35 | 05-01-12 00:46 |
| En litt lengre innføring i PCOS | Albertine | PCOS og karbohydratkontroll | 1 | 27-10-08 01:03 |
| PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |
| Hvorfor bruke proteinpulver? | mofe | Kosttilskudd | 93 | 09-08-07 17:04 |