| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rapport fra min kveld på fylla (m Vikingfjord)Jeg ble MØKKDRITA!!!!! Anbefales absolutt ikke å slå seg på fylla under denne kuren. Utrolig hvor lite jeg tålte og hvor DÅRLIG jeg ble. Har aldri i hele mitt liv vært så ull før. Vikingfjorden var ikke spes god, helt grei, men du dæven som den slo meg ut. Jeg kasta opp ca 200 ganger fra kl 03-14 i går... Dette var bare flaut og teit. Mannen min var helt sjokkskada, jeg pleier aldri å bli overstadig og har ALDRI kasta opp pga alkohol før.
|
Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett
|
|
|
#2 |
|
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rapport fra min kveld på fylla (m Vikingfjord)
Sorry men, måtte bare le : |
|
|
Min kostholdsfilosofi: 1
|
|
|
#4 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rapport fra min kveld på fylla (m Vikingfjord)Nå skal ikke jeg oppfordre til fyll og spetakkel, men jeg tåler visst fremdeles ganske mye alkohyler, jeg! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
|
|
|
#5 |
|
Seniormedlem
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rapport fra min kveld på fylla (m Vikingfjord)For to uker siden hadde vi fest hjemme, og da tålte jeg normalt med alkohol, ble ikke overstadig eller noe, men på lørdag... :dåne: Har gått og lurt på om jeg kan ha fått noe i drinken min, for det skjedde så brått, jeg begynte plutselig å sjangle og kaste opp... Sjarmerende? NOT!!!!! Både bestevenninnen min og mannen støtter det, at det kan virke som noe rart, ikke helt tilfeldig... Men det vet man jo ikke da... Skulle tr jeg tålte 5 Vikingfjord og to drinker over en hel kveld/natt liksom...
|
Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett
|
|
|
#6 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 50
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rapport fra min kveld på fylla (m Vikingfjord)Jeg gjorde samme erfaringen for et par uker siden.
Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 16:56 |
| Får spam fra min egen email på min email-adresse!! | donjuanwannabe | Generell diskusjon | 11 | 10-11-05 18:06 |