Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Til dere på ketolysekuren

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-09-06, 12:57   #1
Kanari
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2006
Alder: 39
Kanari er ny på veien

Til dere på ketolysekuren

Hei.
Jeg lurer litt på om jeg skal slenge meg på ketolysekuren, men jeg er en fattig student som ikke har så mye penger..
Hvor mye vil maten for en uke koste, sånn cirka????

Kanari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo,lav gi.... Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 13:16   #2
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Til dere på ketolysekuren

Oy, litt vanskelig aa si, men min erfaring er at maten ikke blir dyrere pga at det er en del unoedvendigheter man ikke kjoeper lenger.
Den billigste av lavkarbo-retningene tror jeg maa vaere Optimal Ernering. Dette fordi man spiser enda litt mer fett og litt mindre protein. Karbene vil for mange vaere det samme, selv om det kan variere fra person til person. En ting til som gjoer det billigere er at man er enda lengre mett og ikke trenger saa mange maaltider.

Er veldig fornoeyd med Ketolyse jeg altsaa , men naa snakker vi bare pris

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 13:27   #3
Goggen
Seniormedlem

Goggen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Isolert sett kan noen av måltidene bli dyrere. Mer kjøtt og flesk.
Men for meg er det null fastfood og bare det er jo en vesentlig besparelse. Ikke noe særlig bed brus.(litt Tab/cola-light innimellom) ikke noe big-bite osv osv. Totalt sett er jeg rimelig sikker på at det koster ganske mye mindre totalt sett. Har ikke finregna på det, men tror det er slik for de fleste. Ikke en eneste pose godterier som koster like mye som et stykke bacon. Ikke noe is. Ikke en eneste potetgullpose.

Mange sier at dette kostholdet er dyrt, men det er fordi de må bytte ut garderoben.

Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 13:39   #4
chili
Seniormedlem

chili sin avatar

Hvor: Hedmark
Alder: 53
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Har funnet ut at man kan spare mye ved å kjøpe billigmerker, eks Euroshopper når du kjøper kjøtt og fisk. Jeg oppdaget en utrolig prisforskjell da jeg skulle kjøpe laks, sånn frossen, ferdigrensa stykker: Europris, 4 stk til 29 kr, mens et annet, norsk merke kosta 79 kr! (også 4 stk) Hallo, 50 kr forskjell!! Og jeg kjøpte med meg en pk laksekotteletter til 19 kr også...
Det er det samme med feks nakkekotteletter...
Har også trang økonomi, og det er artig når jeg oppdager sånne "kupp"!
Laksen var forresten nydelig!

Gammel 23-09-06, 13:41   #5
chili
Seniormedlem

chili sin avatar

Hvor: Hedmark
Alder: 53
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Bruker forresten ca 4000 kr mnd på mat. Vi er 2 stk, 1 på 12 år pluss meg.

Gammel 23-09-06, 13:51   #6
Fridolina
Seniormedlem

Fridolina sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 45
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Jag drar till Sverige å handler..kjempe billigt.. Men anners så blir det ganske dyrt..Jag MÅ ha minst 3 type ting att velje mellom,,Så mitt kjøleskap er alltid fullt..

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
vektnedgang og selvfølelse firth Mer enn 30 kg overvekt 55 24-07-06 13:43
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20
Men dere koser dere vel av og til? Fedonisten Generell diskusjon 10 07-05-04 12:02

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.