Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Til dere på ketolysekuren

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-09-06, 12:57   #1
Kanari
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2006
Alder: 39
Kanari er ny på veien

Til dere på ketolysekuren

Hei.
Jeg lurer litt på om jeg skal slenge meg på ketolysekuren, men jeg er en fattig student som ikke har så mye penger..
Hvor mye vil maten for en uke koste, sånn cirka????

Kanari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo,lav gi.... Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 13:16   #2
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Til dere på ketolysekuren

Oy, litt vanskelig aa si, men min erfaring er at maten ikke blir dyrere pga at det er en del unoedvendigheter man ikke kjoeper lenger.
Den billigste av lavkarbo-retningene tror jeg maa vaere Optimal Ernering. Dette fordi man spiser enda litt mer fett og litt mindre protein. Karbene vil for mange vaere det samme, selv om det kan variere fra person til person. En ting til som gjoer det billigere er at man er enda lengre mett og ikke trenger saa mange maaltider.

Er veldig fornoeyd med Ketolyse jeg altsaa , men naa snakker vi bare pris

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 13:27   #3