| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#76 |
|
Gjest
|
Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?Jeg skal skeie ut. Forhåpentlig ikke sprekke, men skeie ut. Middagen julaften spiser jeg med både potet og surkål. Vi har droppet dessert helt, og har kransekake og iskaffe litt senere. Det skal jeg ha litt av. Og klementin. Har savnet klementiner i desember, så jeg tipper de berger meg ut av sjokoladeskåla i jula. Må ha ei lefse på 1.-dagsfrokosten også. Og hvis jeg ikke har fått vonde ledd igjen innen det, så kan det hende det blir ei skive med senepssild |
|
|
|
#77 |
|
Medlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?Spiser det jeg har lyst til. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Atkins
|
|
|
#78 |
|
Medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 34
![]() |
Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?Nå har jeg funnet ut at jeg skal ta litt kålrabistappe til pinnekjøttet, en mini porsjon riskrem til dessert, og så skal jeg kose meg med en liten pepperkake og sukkerfri julebrus senere på kvelden. Kontrollert utskeiing eller hva. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
|
|
|
#79 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?Her blir det lavkarbo hele julen. Jeg blir så dårlig av karbohydrater og jeg spiser ribbe og annen julemat og kutter ut karboene som ofte bare er tilbehør. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen!
|
|
|
#80 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 39
![]() |
Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?Jeg kommer til å spise middagen som jeg alltid har gjort, og drikker rødvin. Men har aldri spist dessert eller konfekt/marsipan, så tror jeg skal klare meg ganske fint |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva gjør dere med jula? | Hillelille | Spørsmål og svar | 41 | 03-10-09 21:28 |
| Hvordan skal dere gjøre det i jula? Går det an å vedlikeholde? | MoaMoa | Ketolysekuren | 24 | 16-12-08 03:00 |
| Hva tenker dere? | iren84 | Spørsmål og svar | 5 | 25-11-07 04:17 |
| Hvordan gjør dere det i jula? | iren84 | Spørsmål og svar | 8 | 18-11-07 22:33 |