Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kan man ta alle ketolysetablettene samtidig?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 27-11-10, 16:06   #1
Luca
Juniormedlem

Luca sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Bergen
Alder: 37
Luca er på en erverdig vei

Kan man ta alle ketolysetablettene samtidig?

Hei hå!

Fant mange tråder som tok for seg ketolysetablettene, men fant ingen som spesifikt handlet om det jeg lurer på.

Jeg går på ketolysekuren, og har kjøpt alle tablettene som blir anbefalt i boken. Men så har det seg slik at man skal ta disse tablettene på fire forskjellige tidspunkt på dagen (morgen, lunsj, middag, kvelds). Dagene mine er så vidt forskjellige at jeg ofte ikke er hjemme store deler av dagen, og å drasse med meg en pille her og en pille der klarer jeg rett og slett ikke å huske på.

Derfor lurer jeg på om noen vet om jeg kan hive i meg alle de 4 tablettene samtidig, eller om det er viktig at man skal ta en og en, fire ganger i døgnet. For meg blir det for mye å huske på :P

Luca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 16:16   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan man ta alle ketolysetablettene samtidig?

Du bør ta de som angitt. 4 ganger utover dagen. Dette for at de noen hemmer opptaket av hverandre.

Jeg slet, som deg, men jeg kjøpte meg en dosettboks på apoteket til en hundrelapp. Der får du plass til 4 daglige doser, og for en hel uke.
Jeg har den i veska, og dermed er tablettene alltid med

Og skulle du glemme en og annen, så mener jeg man kan ta de med andre, det er bedre å få i seg noe enn ingenting

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 17:08   #3
Helene M
Medlem

Helene M sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 39
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Oh, det er fire? Vi spiser tre...

Vi tar Krom-Kalium til morgen og middag og Sink-Selen til lunsj. Hvilken mangler vi?

Samboeren sin ticker

Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 17:14   #4
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Helene M, her.

Oh, det er fire? Vi spiser tre...

Vi tar Krom-Kalium til morgen og middag og Sink-Selen til lunsj. Hvilken mangler vi?

Magnesium til kvelds.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 17:15   #5
Helene M
Medlem

Helene M sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 39
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Magnesium til kvelds.

Takk! Hva gjør den igjen? For vi føler oss bra og har ingen leggkramper eller skjelvinger.

Samboeren sin ticker

Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 18:04   #6
Luca
Juniormedlem

Luca sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Bergen
Alder: 37
Luca er på en erverdig vei

Takk for tipset Gerd Jeg fikk helt sinnsykt med leggkramper etter 3 uker, så de magnesiumtablettene kom godt med! Men andre jeg kjenner som går på kuren har ikke merket noe til det. Så det er vel individuelt tipper jeg..

Luca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 00:31   #7
sigboh
Medlem

sigboh sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 32
sigboh er ny på veien

Er nok veeldig individuelt ja. Jeg har aldr brukt noen av disse tablettene, eller kosttilskudd i det hele tatt og har ikke merket noe til leggkramer eller skjelvinger

sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 13:08   #8
LiMe
Medlem

LiMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Nordland
LiMe er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Helene M, her.

Takk! Hva gjør den igjen? For vi føler oss bra og har ingen leggkramper eller skjelvinger.

Magnesium er veldig bra for musklene, dessuten mot hjerteklapp som noen blir plaget av. Virker bortimot avslappene, og gir ihvertfall meg bedre nattesøvn.

Lille Meg
LiMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tidligere, nå lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
ketolysetabletter

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Xenical samtidig som man følger Atkins kuren? Therese74 Atkins kosthold 12 28-01-13 10:19
Ketose og sparebluss samtidig? Hengebuksvinet Spørsmål og svar 14 18-08-09 22:25
Det er vel ok å ta et multivitamintilskudd samtidig med ketolysetbl? Jente 1980 Spørsmål og svar 2 11-05-09 22:34
Ketolysetablettene hegekat Ketolysekuren 7 05-07-07 09:22
Går det an å fritere og samtidig beholde fettet sunt? mofe Lavkarbo generelt 5 25-01-06 19:57

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.