Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Brød er farlig!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-10-10, 03:34   #1
viet60
Medlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 65
viet60 er på en erverdig vei

Brød er farlig!

Brød er farlig!!

Lite visste du vel om at brød faktisk er meget farlig? Vel, Humor & Kanari har gjort en liten undersøkelse vedrørende brød, og resultatene er oppsiktsvekkende. Her er nemlig en og annen ting som bør få de aller fleste til å tenke seg godt om.

• Mer enn 98% av alle dømte lovbrytere spiser brød.
  • Over halvparten av alle barn som vokser opp i en brødkonsumerende familie har skolekarakterer langt under gjennomsnittet.
  • På 1700-tallet, da praktisk talt all brødbakst foregikk i hjemmet, var gjennomsnittlig levealder under 50 år, krybbedød var uakseptabelt høyt, mange kvinner døde i barselseng og sykdommer som tyfus, gul feber og influensa tok livet av hele familier.
  • Mer enn 90% av alle alvorlige voldshandlinger begås innen 24 timer etter at gjerningsmannen har spist brød.
  • Brød lages av en substans som kalles "deig". Det er vitenskapelig bevist at selv en så ubetydelig mengde som 5 gram deig kan være nok til å kvele en mus. Gjennomsnittsnordmannen spiser adskillig mer brød enn dette pr. måned.
  • Primitive indianerstammer som aldri har smakt brød, har en lav forekomst av kreft, Alzheimers, Parkinsons og skjellettsykdommer.
  • Vitenskapen har for lengst slått fast at brød er vanedannende. Innsatte i fengsel, som har blitt fratatt brødet og som bare har vann å styrke seg på, hungrer etter brød etter bare et par dager.
  • Brød er ofte bare en "innfallsport" som leder anvenderen til tyngre stoffer som for eksempel smør og syltetøy.
  • Brød absorberer vann. Siden mennesket består av mer enn 90% vann, betyr det at kroppen sakte men sikkert blir overtatt av denne absorberende materien kalt brød.
  • Nyfødte barn kan kveles av brød.
  • Brød bakes i temperaturer på rundt 200° C. Slike ekstreme temperaturer kan drepe en voksen person på mindre enn ett

viet60 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SKALDEMAN/KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 03:52   #2
Fofa
Seniormedlem

Fofa sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Alder: 45
Fofa er ny på veien

Sv: Brød er farlig!

HAHAHAHAHAHA
Der kan man se!!! Vi har virkelig gjort det rette valget med å kutte ut det farlige brødet!!!

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 08:01   #3
nina75
Juniormedlem

nina75 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Hedmark
nina75 er på en erverdig vei

Utrolig bra! dette er vel argumentasjonslista vi skal plukke frem når noen er skeptiske til lavkarbo???

nina75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 17:19   #4
katten
Medlem

katten sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Hehe råbra

Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 16:23   #5
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Hehe
*klapper*

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 16:26   #6
LineJM
Seniormedlem

LineJM sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
LineJM er på en erverdig vei

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Brød: bakepulver? for mye linfrø farlig? cartman- Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 23-09-10 19:54
Gravid, hva er farlig, hva er ikke farlig? Forvirra ... KatjaBlå Kosttilskudd 3 25-01-09 01:24
Lollypop-brød med 2.24 g karbo per 100 gram. Helt VANLIG brød! Lollypop! Bakst 1 01-08-08 17:33
Hvilket brød er sunnest av "Dansk brød eller Lavkarbo? Aadna Lavkarbo generelt 14 28-09-06 21:25
Farlig å ikke spise brød! Aadna Spørsmål og svar 9 28-08-06 09:25

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.