| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
Hjelp! Hva bør jeg spise før jeg drikker alkohol?Trenger sårt noen tips! Skal på jentetur neste uke - 4 dager med jentene betyr garantert nyting av alkohol! Har lest litt om hva som er best å drikke når man er i ketose, så der føler jeg meg nokså trygg. Problemet er at jeg ble så utrolig fyllesyk ta jeg "testet" drikkeferdighetene forrige uke.. av to glass vin!!! Føltes ut som jeg hadde drukket 2 flasker, ikke glass.. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Hexeberg
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Hva bør jeg spise før jeg drikker alkohol?Jeg vet ikke riktig hva du bør spise, men jeg vil bare få si at det er ganske vanlig å tåle skrekkelig lite alkohol når man er i ketose. Både jeg og andre her inne har hatt veldig uheldige opplevelser som likner på det du beskriver. Så vær forsiktig med alkoholen og drikk MYE vann er mitt råd. Kos deg med jentene.
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Hva bør jeg spise før jeg drikker alkohol?I sommer hadde vi vors med grilling før vi skulle på festival og jeg spiste og drakk godt før jeg la meg. Og da merket jeg mye mindre til syllefyka. Jeg tror at et litt stort og fettrikt måltid før du drikker (det forsinker effekten av alkoholen litt, så vær forsiktig) og det samme til nattmat + at du tar et glass vann til hver enhet alkohol vil hjelpe. Men vi er jo alle forskjellige, så det som funker for meg funker kanskje ikke for deg. Jeg blir mer fyllesyk av karbohydrater enn alkohol. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#4 |
|
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Hva bør jeg spise før jeg drikker alkohol?Ja, det er anbefalt å spise god og fet mat |
|
|
Min kostholdsfilosofi: 1
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Å spise ute ... Hjelp | MarensLille... | Ketolysekuren | 4 | 20-08-10 08:42 |
| Hjelp! Hva kan jeg spise med diaré? | Pearl | Fysisk og mental helse | 15 | 27-11-09 18:11 |
| Hva drikker dere av alkohol? | vera82 | Lavkarbo generelt | 2 | 10-07-09 19:14 |
| Hjelp! Jeg skal ut å spise ... | Gunhild | Ketolysekuren | 9 | 17-01-08 23:29 |
| Hva drikker dere av alkohol? | stinasol | Spørsmål og svar | 46 | 07-11-07 22:33 |