| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 50
![]() |
Hvordan ser denne fordelingen ut?Energi: 2203 Fett: 176.03 Karbohydrat: 21.94 Protein: 130.73 Er det for mye energi totalt? Ser det er sneppet over godkjent med karbo, ble litt for mye laks og paprika. ![]() Hva sier de kloke og erfarne? ![]() |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#2 |
|
Supermoderator
Hvor: Oslo
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser denne fordelingen ut?Tja..... det er for mye karbo hvis man skal være veldig streng på Ketolysekuren. Proteininntaket ditt avhenger av hvor aktiv du er. Er du helt innaktiv, så er det for mye proteiner. Tommelfingerregel er 1 gram pr kilo kroppsvekt for en som ikke trener i det hele tatt, og 2 gram for de som er veldig aktive. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag
|
|
|
#3 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: Hvordan ser denne fordelingen ut?
Jeg er ei dame med en aktiv jobb, dvs en del løfting og er på bena hele dagen. I tillegg er jeg småbarnsmor og innehaver av enebolig så det er mye bevegelse også på fritiden. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Supermoderator
Hvor: Oslo
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser denne fordelingen ut?Heisann.... hvis du føler at du er temmelig aktiv, så kan det godt være at du ikke har i deg for mye proteiner. En som er veldig aktiv og veier 65 kilo ville kunne ta rundt 130 proteiner pr dag (om man skal følge tommelfingerregelen). |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag
|
|
|
#5 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: Hvordan ser denne fordelingen ut?
Takk for svar!! |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan er denne sjokoladen? | Atkinsmadde | Spørsmål og svar | 13 | 22-08-10 23:33 |
| Ketolyse på DVD - hvordan er denne? | Cornelia | Ketolysekuren | 5 | 02-10-09 05:54 |
| Fordelingen av karbo? | Tess | Generell diskusjon | 1 | 28-02-08 21:28 |
| Ok, hvordan ser denne frokosten ut? | Gunhild | Ketolysekuren | 8 | 13-01-08 19:21 |
| Fordelingen av karbene | Fjonken | Spørsmål og svar | 1 | 10-02-06 13:15 |