Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Atkins advantage bar

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-04-10, 17:39   #26
ada-emilie
Sperret

Medlem siden: Mar 2010
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Atkins advantage bar

De du kjøper på nettet inneholder 16 g mindre så da er det jo best prisen er deretter. Pluss frakt vet jeg ikke om det er så lurt. Synes 60 gram passer for da er det en måltidserstatter.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 17:52   #27
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Det er ikke alle barene som er 16 gram mindre, selvom de koster mindre Men mange av dem er det.

Og jo. klart det er lurt. De mindre barene holder like greit som de som er større. Man skal jo uansett ikke holde på å erstatte en hel masse måltider med barene.

Gammel 05-04-10, 18:00   #28
ada-emilie
Sperret

ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Hva betaler du i frakt? hva blir differansen?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 00:39   #29
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Må man betale toll på sånne bestillinger? Såg på netrition og de hadde mye som så godt ut. Men kosta jo 55$ for frakten.. Det er lovlig å bestille sånne matgreier fra utlandet?

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 01:36   #30
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Hei,
Tollgrensen er 200 NOK frakt ikke medregnet og da er det tollens valutaomregning som gjelder DEN uka varene ankommer – valutakursen endres hver torsdag, http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/TvinnExchangeRates.aspx?id=98&epslanguage=no.

Atkins produktene skal være safe å bestille. Når det gjelder andre varer så må du lese varedeklarasjonen og undersøke på www.toll.no å sjekke om det er lovlig å innføre. Som for eksempel matvarer, proteinpulver kan være tilsatt vitaminer/mineraler med høyere innhold enn tillatt i Norge. Det gjelder selvfølgelig også vitaminer, er styrken for høy kan den være ulovlig å innføre.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 19:41   #31
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Takk for hjelpa Det hørtes komplisert ut. Det kosta jo 55$ i porto da. Så da betala man jo meir i porto enn i vara viss man handla for under 200,- Kanskje dei har sånne Atkinsprodukta som dei ikkje har i Norge (såg nåke dessertbara som såg veldig gode ut) i England. Skal til London om to veke. Satsa på det

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 20:13   #32
Svadadama
Medlem

Svadadama sin avatar

Svadadama er på en erverdig vei

Finnes det flere typer av disse barene?

Eller er det slik at man ikke skal regne med noen av karbohydratene fordi de kommer fra Sukrin eller lignende?

De jeg har funnet inneholder nemlig flere karbohydrater enn 3, mens det står Only 3g Net Carbs på. F.eks: http://www.atkins.com/Products/Produ...ougat-Bar.aspx

Må bare være helt sikker før jeg bestiller noe.

Svadadama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 20:23   #33
crystall
Seniormedlem

crystall sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 37
crystall er ny på veien

Det som kalles "Net Carbs" skal telles, altså 3 karbs per bar i det tilfellet

Min Journal
crystall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 20:23   #34
Svadadama
Medlem

Svadadama sin avatar

Svadadama er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av crystall, her.

Det som kalles "Net Carbs" skal telles, altså 3 karbs per bar i det tilfellet

Tusen takk for kjapt svar. Da skal jeg bestille med engang. Trenger noe nødmat til jobb + håndveske.

Svadadama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins Advantage Bars HP Atkins kosthold 9 18-02-11 11:20
Atkins advantage sjokoladen Tagimpo Ketolysekuren 3 25-06-09 23:16
Hekta på Atkins Advantage bar msplum Lavkarbo generelt 16 25-06-08 00:08
Atkins Advantage Golden Oats Granola Bar Karin Lavkarbo generelt 5 16-12-05 17:23
Atkins Advantage Decadence eller Hazelnut wis Lavkarbo generelt 16 18-11-05 23:56

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:36.