| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#76 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 45
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Men det høyres kjempe bra ut.STÅ PÅ!!! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!!
|
|
|
#77 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 54
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Jeg har nå hatt pause fra ketolysekuren i 3 mnd.Grudde meg for å gå på vekta igjen,var sikker på at jeg hadde lagt på meg 10kg.Gleden var derfor stor da det viste seg at jeg "bare" har gått opp 3 kg.Har ikke vært flink denne tiden,derfor var det med lettelse at det ikke var flere kilo.Er sikker på at flere kilo hadde kommet på,hadde jeg fulgt andre kurer som feks.Grethe Roede..Snakker av erfaring..Hiver meg nå på igjen. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#78 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 57
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Velkommen. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?HUFF..ingen resultat denne uken...300g opp |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Jepp "uka" er en skikkelig humørdreper, om du har vært i ketose hele veien så går nok dette bra. En samler mye vann noen ganger. Merker det på ringene mine, hender de blir ekkelt trange. Du kan jo se over bruken av kaffe/te og søtningsmidler siste uka. |
|
|
|
|
|
#81 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?TAkk skippy for oppmuntring |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Jeg må bare spørre; hvor høy er du Solsikke? Du skjønner, jeg startet på 96 kg og vil ned til 70. Jeg er 1,75 m høy, så jeg tok utgangspunkt i BMI som ideal. Men nå er det maaange år siden jeg veide rundt 70 kg, så jeg aner ikke om det vil se bra ut i det hele tatt. Hvordan fant du ditt sluttmål? |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Hei igjen!! |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?No har eg grunn til å være kjempestolt over meg selv. Hadde bursdag hjemme i går, barneselskap og familieselskap. Jeg bakte sjokladekake, og eplekake, men jeg klarte å la vær å spise det. Hadde egentlig lovet meg en liten "sprekk" med sjokoladekake, men fann ut at det ikke var verdt det..... |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?
Imponerende. Du har helt rett i at det ikke er verdt det, men det kan være vanskelig å stå imot i et svakt øyeblikk.
Venter spent.... |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Da var det veiedag!! |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 55
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Da er jeg igang igjen! vekta idag viste 91,9 kg!
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#88 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Hei Anitra og Solsikke. Vi holder på til vi er ferdige, gjør vi ikke? Jeg tenkte å prøve det. Nei, jeg mener; jeg tenkte å gjøre det. Jula er det lenge til. Men det er ikke usannsynlig at slankinga må fortsette til over jul. Så i år er jula tre dager lang, da er det sikkert nok med kaker. På den annen side så er jo julemat lett å få lavkarbo, men det kommer nok til å skorte litt på viljen. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 55
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Jo, jeg skal definitivt holde på til jeg er ferdig! Har som mål å være ferddig til 40 års dagen min i mai 2010. Burdte ha klart det til da. 30 kilo på 18 mnd = 1,6 kilo i mnd.
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#90 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?jeg vil gjerne være med på veien |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketilyse
|
|
|
#91 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Jeg kommer til og ta en "ferie" rundt juletider. Betyr ikke at jeg skal spise alt jeg vil,men julen er en gang i året,og den tiden man koser seg med mat og familie. Jeg kommer til og starte rett på igjen 1.januar om ikke før,det blir sikkert tungt. Men jeg vet jo det bare er den første uken. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
|
|
|
#92 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?jeg ser det står på induksjonen at vi ikke skal spise nøtter eller cottage sheese, det vil si at vi ikke kan spise værken de lappene eller brødet de 14 første dagene, i og med at det er de indigrensene i de to, stemmer det |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Sprang og sjekket CCboksen, der stod det 1,5 karber pr 100 g. Tror det skal gå i begrensede mengder, se på totalinnholdet av karber for dagen. Fikk dermed en påminner selv om å begrense på CC, spiser det til frokost selv. Nøtter drar fort unna med karbene, men det er store variasjoner der. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Lalla: Induksjonen hører til Atkins.Ser du har ketolyse på din filosofi. Du kan spise nøtter og CC da,men karbohydratene burde komme fra grønnsaker som vokser over jorden. Jeg pleier dog og unne meg 50 gr valnøtter nesten hver dag. Tar de gjerne til frokost siden jeg ikke er sulten,men krom/kalium tablettene må jo taes og blir forferdelig uvel uten mat med disse. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
|
|
|
#95 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?heisann, tusen takk for svar, dette hørtes jo veldig bra ut, så det er altså forskjell på og være på ketolyse kontra induksjon, dvs at jeg nå bare trenger og telle karber. er veldig glad i lappene og brødet, så da ser jo dette veldig bra ut for meg, da kan jeg vel også lage pizza da |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?hallo solsikke, er det mulig og få oppskrift på den ostekaken. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Seniormedlem
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Heisann lalla!! |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?heisann |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?
Jeg har som de fleste andre her tenkt å holde på fram til jul. Men jeg skal uansett ikke slippe opp så mye som jeg gjorde i sommerferien. De 5.5 kg som kom på da, er ennå ikke borte. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Solsikke: kan jeg få nettadressa til dialife? Jeg vil også spise nachos(sikle). Har prøvd med dialife.com kom da bare på sider med diamantsmykker(sikle), fint men ikke helt det jeg skulle bruke penger på nå. |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Å være mett, er lettere enn å være trist | sunbeam | Nyheter / media | 1 | 16-03-06 02:53 |
| Maltitol ... igjen og andre sukkererstatninger | Carbokiller | Generell ernæringsdebatt | 5 | 24-04-04 20:41 |