| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Sørlandet
Alder: 66
![]() ![]() ![]() ![]() |
Gode råd fra ferdig-slankede!Hei, - og takk for at dette fantastiske forumet finnes. Har brukt alt dere vet, så mye! Gjennom ketolyse har jeg, i to omganger, gått ned 18 kilo. Og jeg er super-glad for det. Har lest mye om "trappe-trinn"-karbo, - at man prøver ut litt av gangen..... Og det funker! Har ikke gått opp noe etter ketolyse-opplegget. Men jeg er jo litt i overkant forsiktig.... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 47
![]() |
Sv: Gode råd fra ferdig-slankede!Super tråd, dette lurer jeg også på selv om jeg selv ikke er helt i mål enda. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Low Carb
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode råd fra ferdig-slankede!Trappetrinnkarbo er et begrep jeg ikke har hørt enda, selv om jeg føler meg ganske bevandret i denne verdenen.
|
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
|
|
|
#4 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode råd fra ferdig-slankede!Trappetrinn karbo vår jo et veldig god beskrivelse på Atkins og ketolysekuren
Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer
|
|
|
#5 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode råd fra ferdig-slankede!Atkins har dette med trappetrinn, godt beskrevet i boka.
Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
|
|
|
#6 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode råd fra ferdig-slankede!Ja, Nille har jo mang en gang lagt inn denne trappen som går over (ca) ni uker, hvor man innfører 5 og 5 gr karber pr uke, i nøye og ikke tilfeldig rekkefølge.
|
Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Sørlandet
Alder: 66
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode råd fra ferdig-slankede!Det skal jeg hive meg på og lese med en gang. Tusen takk for hjelpen! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
|
|
|
#8 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode råd fra ferdig-slankede!Slik å forstå ja. Trodde jeg hadde gått glipp av noe jeg.
|
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 16:56 |
| Gode råd til eksamens-mat? | Tingeling | Lavkarbo generelt | 7 | 27-05-05 21:17 |
| Gode råd trengs:) | lotte | Lavkarbo generelt | 16 | 05-05-05 23:43 |
| Mellommåltid - noen gode råd? | Zoë | Induksjonen | 12 | 08-12-04 11:49 |
| Trenger råd fra dere karbojunkies... | HP | Barns kosthold | 8 | 21-07-04 10:57 |