Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Problemer ved bruk av smilies

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 28-08-07, 21:13   #1
Ciss
Seniormedlem

Ciss sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 61
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Problemer ved bruk av smilies

Jeg har problemer med å bruke smilies i dag. Hver gang jeg forsøker å legge til en smiley i et innlegg blir hele skjermen min hvit og det meste låser seg. JEg er da nødt til å åpne en ny nettleser for å komme videre. Alle andre funksjoner på forumet fungerer normalt. Er det fler enn jeg som har dette problemet?

Gammel 28-08-07, 21:30   #2
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Problemer ved bruk av smilies

så irriterende. Ingen problemer hos meg. Har du testet å restarte maskinen? eller se på prosesser som går... kanskje noe har "hengt" seg?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 21:56   #3
Ciss
Seniormedlem

Ciss sin avatar

Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Nei, jeg har ikke restartet maskinen, ville først sjekke ut om det var et generelt problem eller om det bare var meg. Får kanskje prøve en restart.

Gammel 28-08-07, 21:57   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Ciss, her.

Jeg har problemer med å bruke smilies i dag. Hver gang jeg forsøker å legge til en smiley i et innlegg blir hele skjermen min hvit og det meste låser seg. JEg er da nødt til å åpne en ny nettleser for å komme videre. Alle andre funksjoner på forumet fungerer normalt. Er det fler enn jeg som har dette problemet?

Hvis du laster ned smilyer som ikke ligger på forumet fra før (som "utrykksikoner") er det et vanlig problem på disse såkalte "gratisprogrammene" på nettet. Vi har tidligere frarådet å bruke de på grunn av spyware. De legger inn trackers på maskinen din og du kan ende opp med å få mye spam, det lagres cookies på maskinen din og du får masse popups.

Ikke lurt. Min data mann og data sønn har bannlyst slikt hos oss.

Gammel 28-08-07, 21:59   #5
Ciss
Seniormedlem

Ciss sin avatar

Men jeg har ikke brukt noen sånne, altså. Bare de som ligger inne på forumet, og det er når jeg trykker på [Mer] at problemet oppstår. Men som sagt, det kan jo tenkes det hjelper med en restart.

Gammel 28-08-07, 22:26   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Bruker du windows explorer ? Da kan du prøve dette:

• Gå på "verktøy" eller "tools"
  • Velg "alternativer for internet" eller "internet options" nederst på menyen
  • Da får du midt på siden, opp en rute hvor det står "slett informasjonskapsler" eller "delete cookies"
  • og en annen med "slett filer" eller "delete temporary files".
  • Svar ja på begge, - det kan ta litt tid.
  • Lukk nettleser (steng internet) og start internet på nytt. Da pleier det å løse seg opp.
Du bør gjøre dette på maskinen din ved jevne mellomrom. Gjør du det får du mye mindre problemer med å laste ned sider.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Barbasco Plus Fedonisten Kosttilskudd 39 26-05-12 19:16
Pannekaker (og inspirasjon til bruk) dingpot Middag 35 05-01-12 00:46
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 01:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.