Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hjelp, jeg har fått diare:(

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-08-07, 09:22   #1
Søss
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 59
Søss er på en erverdig vei
Question

Hjelp, jeg har fått diare:(

Hei,

Jeg har nå begynt på min fjerde uke på fettdietten som står i Maria Thommessens bok "7 slankekurer som garantert virker". Torsdag spiste jeg spekemat til middag og fikk vondt i magen med etterfølgende diare Har ikke vondt i magen lenger men diareen vedvarer. Har noen erfaring fra dette? Kan det ha vært for mye salt??? Står i boken at treg mage og forstoppelse kan forekomme, men her er det motsatt
Tok urinprøve i går og den var lilla som bare det. Føler meg også til tider småkvalm og slapp, venter i spenning på den mulige bivirkningen som står nevnt, nemlig oppstemthet

Tenkte å begynne med GI-oppskrifter til neste uke og vil da følge en bok som heter "De beste GI-oppskriftene" av Ola Lauritzson & Ulrika Davidsson. Regner med det ikke skulle være noe problem å bytte diett, eller?

Hilsen en med sår stump

Søss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 09:33   #2
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, jeg har fått diare:(

jeg vet ikke noe om dietten din, men når man legger om kostholdet fra mye rafinerte karber, og lite fett, til mere fett og inger rafinerte karber, så vil kroppen reagere. Noen får forstoppelse andre får diare. Man har noen råd mot diare som du kan prøve dersom du har lov til å spise, slik som blåbær og kli, eller du kan kjøpe ido-form eller immodium på apoteket. Så lenge du ikke har magesmerter, hadde jeg ville sett det an et par dager. Dersom du er veldig sår, så kan du smøre med litt zinksalve. Den legger seg som en beskyttende hinne over det området du smører

Gammel 21-08-07, 09:36   #3
Tusta85
Seniormedlem

Tusta85 sin avatar

Medlem siden: May 2007
Alder: 40
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Ingen kjennskap til dietten din, men da jeg startet med ketolyse og høyt fettinntak så fikk jeg rennerau. Har det til tider enda.

Zinksalve er genialt mot såre stumper.

Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 06:46   #4
Brimstone
Seniormedlem

Brimstone sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Jepp, satt også på porselenstrona nesten hver time i et par dager inntil kroppen min vendte seg til omlegginga. Nå (noen måneder senere) har jeg absolutt ingen problemer med magen, bommelommer hver dag, men konsistensen er myk og behagelig

Gammel 22-08-07, 09:11   #5
Dadda
Medlem

Dadda sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

jeg er motsatt - får diare hvis jeg har spist mat jeg ikke skal jeg....som om min dårlige samvittighet ikke er nok

Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.