Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Rapport fra min kveld på fylla (m Vikingfjord)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-07-07, 10:29   #1
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Rapport fra min kveld på fylla (m Vikingfjord)

Jeg ble MØKKDRITA!!!!! Anbefales absolutt ikke å slå seg på fylla under denne kuren. Utrolig hvor lite jeg tålte og hvor DÅRLIG jeg ble. Har aldri i hele mitt liv vært så ull før. Vikingfjorden var ikke spes god, helt grei, men du dæven som den slo meg ut. Jeg kasta opp ca 200 ganger fra kl 03-14 i går... Dette var bare flaut og teit. Mannen min var helt sjokkskada, jeg pleier aldri å bli overstadig og har ALDRI kasta opp pga alkohol før.

Så dere, begrens inntaket mens dere er på Ketolyse, det kommer jeg til å gjøre. I tillegg hadde jeg nok spist litt i minste laget i forhold til ellers denne dagen

Klem fra en flau MorStine

Gammel 02-07-07, 10:54   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Rapport fra min kveld på fylla (m Vikingfjord)

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Jeg ble MØKKDRITA!!!!! Anbefales absolutt ikke å slå seg på fylla under denne kuren. Utrolig hvor lite jeg tålte og hvor DÅRLIG jeg ble. Har aldri i hele mitt liv vært så ull før. Vikingfjorden var ikke spes god, helt grei, men du dæven som den slo meg ut. Jeg kasta opp ca 200 ganger fra kl 03-14 i går... Dette var bare flaut og teit. Mannen min var helt sjokkskada, jeg pleier aldri å bli overstadig og har ALDRI kasta opp pga alkohol før.

Så dere, begrens inntaket mens dere er på Ketolyse, det kommer jeg til å gjøre. I tillegg hadde jeg nok spist litt i minste laget i forhold til ellers denne dagen

Klem fra en flau MorStine

Sorry men, måtte bare le :

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 10:58   #3
moinx
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Sorry men, måtte bare le :

Jeg og.......

Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 11:11   #4
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Nå skal ikke jeg oppfordre til fyll og spetakkel, men jeg tåler visst fremdeles ganske mye alkohyler, jeg!

Nå vet jeg ikke om jeg tålte sånn voldsomt mye i utgangspunktet, men jeg tåler i allefall ikke noe mindre nå, har jeg til min forbauselse oppdaget.

Og nå har jeg spist og drukket til den store gullmedaljen helt siden torsdag, etter en firmatur i Stavanger og ikke har det slått ut noen steder.

Du store elefant....

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 13:16   #5
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

For to uker siden hadde vi fest hjemme, og da tålte jeg normalt med alkohol, ble ikke overstadig eller noe, men på lørdag... :dåne: Har gått og lurt på om jeg kan ha fått noe i drinken min, for det skjedde så brått, jeg begynte plutselig å sjangle og kaste opp... Sjarmerende? NOT!!!!! Både bestevenninnen min og mannen støtter det, at det kan virke som noe rart, ikke helt tilfeldig... Men det vet man jo ikke da... Skulle tr jeg tålte 5 Vikingfjord og to drinker over en hel kveld/natt liksom...

Gammel 02-07-07, 13:40   #6
Robyn
Seniormedlem

Robyn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 50
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Jeg gjorde samme erfaringen for et par uker siden.

Ikke godt.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Får spam fra min egen email på min email-adresse!! donjuanwannabe Generell diskusjon 11 10-11-05 18:06

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.