Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg begynner på ketolysekuren

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-06-07, 13:51   #1
Viclin
Seniormedlem

Viclin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Jeg begynner på ketolysekuren

Om en drøy uke.

Har gått på SB et par uker nå, men med mye utskeielser; fest, tur og bursdag. Det var nok en litt dum uke å starte på. SB fungerer forsåvidt greit, men jeg ser så mange oppskrifter her inne som jeg har lyst til å prøve. Og de er nok for feite til SB-dietten. Og jeg må variere maten for nå begynner jeg allerede å få omelett opp i halsen.

Så nå har jeg bestilt vitaminene, boka og stixene, så begynner jeg når jeg kommer hjem fra ferie 2. juli.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 14:29   #2
LilleRosin
Seniormedlem

LilleRosin sin avatar

Alder: 60
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Jeg begynner på ketolysekuren

Masse lykke til! Jeg begynte på mandag!

LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 18:09   #3
Robyn
Seniormedlem

Robyn sin avatar

Alder: 50
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Lykke til med ketolysestart.

Jeg har vært i utdrikningslag på ketolyse og det gikk så det suste, ikke noe problem å finne mat å spise og alkohol går også greit. (Men jeg tålte uhyre lite og var rimelig dårlig dagen derpå. )

Gammel 24-06-07, 16:27   #4
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Hei
Velkommen på ketolysekuren. Sjekk rundt i forumet, det finnes mange gode eksempler som gir en lyst til å stå på. Gode råd om vedlikehold av motivasjon og hjelp når viljestyrken kommer på prøve finner du også her.
Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 21:16   #5
reidun50
Medlem

reidun50 sin avatar

Hvor: Alta
Alder: 68
reidun50 er en juvelreidun50 er en juvelreidun50 er en juvel

Velkommen! Jeg har gått på ketolyse i snart tre uker og har minus 4 kilo (cirka)! Spurte gubben om han så noe på meg, (litt barnslig spent ), og joda, det gjorde han jo. Merker jo sjøl at jeg er fastere i fisken! Ser til og med tærne mine når jeg titter ned! Da må jo magen være mindre. Syns dette er spennende, ikke noe vanskelig. Masse god mat, - spiser VELDIG godt!!! Syns også jeg får variasjon nok her, sikkert fordi jeg ikke varierer så mye til vanlig. Mange gode oppskrifter, nøtte-oste muffunsene var NYDELIGE!!! Nå står det en pizza på benken, og jeg kjenner ikke det fnugg av lyst!!! Skal heller kose meg med litt ost og litt mårpølse, - og kaldt vann!
Men nå er det sommer her i nord - hatt over 20 grader i skyggen, og er blitt solbrent, men er veldig trett og tung i hodet. Drikker MASSE, håper hodetrykket letter.

Lykke til videre!

reidun50 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 03:03   #6
Viclin
Seniormedlem

Viclin sin avatar

Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Takk takk alle sammen!

Er på ferie nå, men gleder meg til å komme hjem og begynne på Ketolyse. Forhåpentligvis har alt jeg har bestilt kommet til da.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 08:23   #7
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Lykke til med ketolysestart på mandag!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.