Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

5 dager på ny start ...

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-06-07, 20:34   #1
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

5 dager på ny start ...

..og jeg har gått ned 2,8 kg. Det er oppmuntrende å se at Torkil har rett i at en vil gå opp et par kg pga vann i kroppen når en bryter kuren og spiser karbohydrater igjen.

All nedgangen har kommet etter at jeg begynte med noen skjeer MCT-olje hver dag siden lørdag. Men skal ikke tro at MCT-oljen har all æren, vannet forsvinner fort. Har neppe gått ned så mye i fettmengde nei!

Og så er det akkurat 10 kilo ned i dag, etter at jeg begynte på ketolyse. Selv med en 2-ukers sprekk. Det er 400 g mer enn da jeg sprakk, så jeg har tatt igjen det tapte. Phu! Nå står sikkert vekta stille to uker.

Mandag slengte jeg bæremeisen på ryggen, og bar et av barna på ryggen, og det andre i armene. De var ca 25 kilo tilsammen, og da slo det meg at jeg er 25 kilo lettere enn som høygravid i mai i fjor. 10 kg forsvant med baby, vann i kroppen og slikt. 5 kg brukte jeg ca 10 mnd på å få bort, (med såkalt Statens næringsråd kosthold) og nå 10 kilo siden 12.april.

8 kilo igjen til BMI 26. Jeg håper på 10 kg, men er fornøyd med 8. Det er nok de vanskeligste kg å bli kvitt!

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 21:07   #2
LilleRosin
Seniormedlem

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 60
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: 5 dager på ny start...

Dette høres veldig bra ut!!

LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 21:33   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: 5 dager på ny start...

Gratulerer mam, du har vært kjempeflink

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
1 kg ned på 3 dager, dette lover godt stinemarie Ketolysekuren 10 17-06-07 14:48
Siste dag, siste 2 dager.. Fjonken Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 5 08-06-06 12:39
Her kan du sjekke været for neste 5 dager! (Innland + utland) mofe Generell diskusjon 1 03-06-06 16:04

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.