| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 57
![]() |
Altså jeg er helt grønn her ...Hei jeg er ny her inne og har nå bestemt meg for å gå igang med en lavkarbo diet. har masse spørsmål jeg håper dere erfarne karbofolk kan hjelpe meg å svare på. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 37
![]() |
Sv: Altså jeg er helt grønn her.......Dette kommer litt an på hvilken filosofi du velger, men WASA har gjerne endel karber (8 per skive?), gulrøtter også. Tips: Sætre fiberrik med solsikke er de knekkebrødene som inneholder minst karber, såvidt jeg vet.
Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant)
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Altså jeg er helt grønn her.......Jeg ville i utgangspunktet valgt meg en filosofi og deretter lest boka nøye. Lavkarbo fører med seg så mange feller at det nytter ikke å prøve seg fram i blinde og satse på at man kanskje følger for eksempel Lindberg.
Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat.
|
|
|
#4 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Altså jeg er helt grønn her.......Ok, takk for svar. Som sagt dette er helt nytt for meg. har faktisk aldrig slanket meg på noen spesiell måte før så dette er som sagt helt nytt. Skal sjekke ut Atkinson da. Har lest en del fra Lindberg men trenger nok en litt hardere variant. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Altså jeg er helt grønn her.......Heisann,ville gått for atkins ,kjøper du boken |
|
|
Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt
|
|
|
#6 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Altså jeg er helt grønn her.......
Hei, jeg har ikke kjøpt boka ennå fordi jeg skal få den av min mor. Men vi bor veldig langt ifra hverandre og kommer ikke til å treffes enda på en liten stund. Det er derfor jeg ønsker tips på eventuelt dags diet eller gjerne en ukes diett som kan være god å gå på de første 14 dager. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Altså jeg er helt grønn her.......Les litt rundt om i journalene til folk her inne. Nederst står det hvilken kostholdsfilosofi den enkelte følger. I journalene får du mange tips, blant annet angående maten de som følger Atkins spiser.
Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg
|
|
|
#8 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
Sv: Altså jeg er helt grønn her.......Vi har noen underforum som går på de ulike filosofiene også les der og se hvilken du vil velge. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Fedon
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|