Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg har slutta å klø

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-05-07, 08:55   #1
Dolly
Seniormedlem

Dolly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 43
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Jeg har slutta å klø

Før kunne jeg ligge å klø meg på beina og armene i sikkert en halvtime før jeg fikk sove.. klødde meg til blods og hadde sånne nupper som klødde..

Etter jeg har begynnt på Ketolyse har jeg ikke klødd noen som vet hva det kan komme av?

Karbohydratene kanskje?

Syns det er så rart.. kom plutselig på det

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 12:13   #2
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Jeg har slutta å klø

OJJj, det høres ut som noe min far sliter med!! Og vi er helt desperate etter å finne ut hva som kan stoppe det, for salven han får hjelper bare en kort stund.

Har du hatt diabetes?

Er det noen med medisinksk bakgrunn som kan uttale seg om dette - værsåsnill....?

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 12:24   #3
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

For endel år siden hadde faren min noe lignende. Han fikk store rødflammede områder og klødde som en gal. Var til masse utredninger som de ikke fant noe ut av. Fikk beskjed om å kutte alt som het light produkter, og holde seg til h-melk, meierismør osv. Og det hjalp. Sammen med en spesiell type solarium han hadde hjemme i noen uker som han tok 3min hver dag eller så.
Tenkte akkurat på det i helga at jeg tror det med å kutte light produktene og spise naturlige ting var det som hjalp han.

Gammel 21-05-07, 12:27   #4
Bee
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 44
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Hmm...Jeg har også slutta å klø.
Men det har ikke vært ekstremt hos meg da. Vært mer i perioder.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 14:33   #5
Tusta85
Seniormedlem

Tusta85 sin avatar

Alder: 40
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Jeg har begynt å klø. :himler:

Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 19:06   #6
Linn H
Seniormedlem

Linn H sin avatar

Hvor: Oslo
Alder: 50
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Etter at jeg begynte på fedon mat har jeg begynt å klø på leggene og under armene. Skikkelig rart

Kanskje jeg spiser for lite fett?

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 19:31   #7
Gladimat
Medlem

Gladimat sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Gladimat er på en erverdig vei

Jeg spiser masse fett og er blitt kvitt eksem og kløe siden jeg begynte å spise som Skaldeman (Bare at jeg har ikke klart å kutte ut pepsi max og sukkerfri gele med pisket krem... hadde steinaldermannen visst om det, så hadde han vel spist det han og )

Gladimat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 00:07   #8
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

For endel år siden hadde faren min noe lignende. Han fikk store rødflammede områder og klødde som en gal. Var til masse utredninger som de ikke fant noe ut av. Fikk beskjed om å kutte alt som het light produkter, og holde seg til h-melk, meierismør osv. Og det hjalp. Sammen med en spesiell type solarium han hadde hjemme i noen uker som han tok 3min hver dag eller så.
Tenkte akkurat på det i helga at jeg tror det med å kutte light produktene og spise naturlige ting var det som hjalp han.

Dette høres ut som det kan være noe, ja.
Tror han drikker en del light brus for eksempel. Jeg må be min far forsøke dette - vi trodde det muligens kunne være egg, men han kuttet ut det en periode uten resultat.

Gammel 22-05-07, 18:55   #9
moinx
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Tusta85, her.

Jeg har begynt å klø. :himler:

Jeg og.....

Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 19:30   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Jeg klør på magen, men jeg tror det er fordi den er så forvirret over å ha blitt så liten!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 19:44   #11
moinx
Gjest

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Jeg klør på magen, men jeg tror det er fordi den er så forvirret over å ha blitt så liten!

Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:34   #12
Bee
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 44
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 22:05   #13
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Det er sikkert bare skinnet som jobber med å dra seg sammen!

Gammel 22-05-07, 22:09   #14
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Det er sikkert bare skinnet som jobber med å dra seg sammen!

I sure hope so! Den får jobbe godt en stund ennå..!

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 24-05-07, 18:57   #15
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Nå har jeg anbefalt ham om å kutte ned på de lightproduktene, og krysser fingerene for at det hjelper.

Det er for ille at ingen av legene kan gi han noe som lindrer djevelskapet...

Gammel 24-05-07, 19:15   #16
Tusta85
Seniormedlem

Tusta85 sin avatar

Alder: 40
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

*ler*
Kanskje strekkmerkene trekker seg sammen og at det er derfor jeg klør så innmari på magen. :gruble: Klødde jo no inni granskauen når de strakk seg.

Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 21:02   #17
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Nå har jeg anbefalt ham om å kutte ned på de lightproduktene, og krysser fingerene for at det hjelper.

Det er for ille at ingen av legene kan gi han noe som lindrer djevelskapet...

Hvor i landet befinner han seg?

Gammel 25-05-07, 09:28   #18
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Tusta85, her.

*ler*
Kanskje strekkmerkene trekker seg sammen og at det er derfor jeg klør så innmari på magen. :gruble: Klødde jo no inni granskauen når de strakk seg.

Ja, huff. Jeg har også STORE strekkemerker, uten at jeg har føtt barn. Men de ligger bare på siden, og de fåkke mye lys på seg, for å si det sånn... Så de synes rimelig godt, om jeg ikke går og slenger armene langs sida.
Strekkmerker forsvinner nok ikke desverre, da det er spekker i underhuden eller noe sånn. Men de kan jo blekne med tiden.
SKjønner ikke det der. Til og med min magre kjæreste har noen strekkemerker, til tross for at du nesten ikke kan få tak til å klype ham omtrent noe sted...

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 25-05-07, 11:17   #19
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Hvor i landet befinner han seg?

I Oslo.
Eller... i skrivende stund befinner han seg nok på en pub i København.

Gammel 25-05-07, 13:30   #20
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

I Oslo.
Eller... i skrivende stund befinner han seg nok på en pub i København.

Åja, han spesialisten faren min gikk til holdt til på gjøvik.
Men han var på ullevåll på utredning, så de har sikkert litt peiling.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 16:58

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.