Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Stakkars Salma Hayek

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-05-07, 20:26   #26
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Stakkars Salma Hayek

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Kanskje hun skjønner at du tenkte 'Med vemmelig hilsen' da du skrev det?

Ja, haha! v-en står liksom åpen til tolkning der, den

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 20:30   #27
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Fnis, sånn ja.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 07:59   #28
Fru R
Medlem

Fru R sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Veldig nær Bergen
Alder: 50
Fru R har en fantastisk aura rundt segFru R har en fantastisk aura rundt seg

Hehe fedonisten, bra tenkt

Men jeg syntes at det er ikke noe bedre enn å avslutte et ellers hissig innlegg med et noe ironisk
Med vennlig hilsen

Digget innlegget ditt jeg Photobscura

Flott jobba !

Gammel 14-05-07, 08:09   #29
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fru R, her.

Hehe fedonisten, bra tenkt

Men jeg syntes at det er ikke noe bedre enn å avslutte et ellers hissig innlegg med et noe ironisk
Med vennlig hilsen

Digget innlegget ditt jeg Photobscura

Flott jobba !

Takk!
Det må ha vært min ironiske underbevissthet at works!

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 14-05-07, 08:13   #30
Fru R
Medlem

Fru R sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Veldig nær Bergen
Alder: 50
Fru R har en fantastisk aura rundt segFru R har en fantastisk aura rundt seg

Håper du opplever det flere ganger !
Isåfall vil jeg lese

Gammel 15-05-07, 13:00   #31
Dolly
Seniormedlem

Dolly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 43
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Innlegget i side 2 er iallefall litt redigert..

hun har fjerna dette utsagnet:

Sitat:

Sykehusantrekk?
Salma ble nylig observert på shopping i luksuriøse Avenue Montaigne i Paris. Skuespilleren var iført en blå kjole som minnet mest om et sykehusantrekk.
Kanskje hun psyker seg opp til tiden på fødestuen?

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 13:13   #32
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Det er redigert mer enn det, men ikke godt nok. Artikkelen er fortsatt lavmåls og latterlig.

Kunne det ikke stått noe slikt som:

Salma Hayek gravid: Heldiggrisen henne som ser så vakker ut som gravid. Og så opplysningene opp shoppingturen og hvem hun er gravid med, når hun skal føde, og hvor kanskje. Uten beskrivelser og latterligggøring av kroppen. Jeg mener; vi kan se bildet. Og vi kan vurdere selv. Hva lavmåls tanker forfatteren gjør seg er irrelevant og et kraftig sleivspark mot kvinner og allermest tenåringsjenter som skal skape seg et bilde av verden og seg selv og verdier og holdninger.

Sist redigert av Summer : 15-05-07 kl 14:54. Årsak: En bokstav for mye er tatt bort.
Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 13:15   #33
Dolly
Seniormedlem

Dolly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 43
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Ja det burde bli lagt ut en unskyldning for det hun hadde skrevet

ser nå at den er mer endret

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 13:55   #34
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Mohahah! Jeg føler den fjerde statsmakt mellom mine fingre

Nå, det var fortsatt en teit sak, nå er det liksom ikke en sak i det hele tatt.
Men half a victory, still!
Bra at man blir LITT hørt da.

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 15-05-07, 21:06   #35
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

"..ser ut som en ekte amerikaner" (om Selma H). Det er så dumt!

Nok en dum overfladisk tabloid artikkel. Jeg blir så lei av artikler av typen: "se hun har rynker", "la på seg", "alderen tynger", "kjøpte fly", "bygger palass", "tjente det og det", "fiffen på premiere" ... er såå lei. Drømmen min er å starte en avis med bare ordentlige nyheter uten kjendismas, og pengemas. Hadde vært noe det. (kanskje uten politikk også, er jo bare mas og kjefting der i gården "jeg har rett". "nei du tar feil, jeg har rett", "du sa det for 2 år siden" "nei det gjorde jeg ikke det så"). VG og Dagbladet er jo som seoghør å regne også. Og tv2 er jo rene seoghør-kanalen. Og side2 er vel en tv2-side og? Og se på nettsiden seher.no. Makan....

Gammel 15-05-07, 21:09   #36
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Håh! DJW, du skulle sett artikkelen FØR vi sendte sinnabrev til dama som skrev den

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 15-05-07, 21:15   #37
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.

"..ser ut som en ekte amerikaner" (om Selma H). Det er så dumt!

Nok en dum overfladisk tabloid artikkel. Jeg blir så lei av artikler av typen: "se hun har rynker", "la på seg", "alderen tynger", "kjøpte fly", "bygger palass", "tjente det og det", "fiffen på premiere" ... er såå lei. Drømmen min er å starte en avis med bare ordentlige nyheter uten kjendismas, og pengemas. Hadde vært noe det. (kanskje uten politikk også, er jo bare mas og kjefting der i gården "jeg har rett". "nei du tar feil, jeg har rett", "du sa det for 2 år siden" "nei det gjorde jeg ikke det så"). VG og Dagbladet er jo som seoghør å regne også. Og tv2 er jo rene seoghør-kanalen. Og side2 er vel en tv2-side og? Og se på nettsiden seher.no. Makan....

Er så enig med deg i alt dette!

Supert at dere som sendte mail til journalisten fikk henne til å endre på artikkelen, selv om den fortsatt er teit.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stakkars Ole Brumm Mum 4 2 Livets lyse side 5 20-11-06 13:21

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.