Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Fremdeles i ketose????

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-03-07, 21:11   #1
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Fremdeles i ketose????

Hei

Har gått en tid på lavkarbo nå og trives utroooolig godt med det. Tenkte jeg skulle begynne å øket antall karber til ca 50 og så gjorde.
For moro skyld sjekket jeg med sticksen og så at jeg fremdeles er i ketose ved et inntak på 50-55 g karber

Har sjekket og regnet i flere dager, og sticksen blir like mellomrosa hver gang.

Er dette mulig eller er sticksen min heeelt gærn??

For hvis det stemmer at jeg fremdeles er i ketose får jeg jo to goder på en gang mer karber og fremdeles i ketose.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 21:14   #2
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Fremdeles i ketose????

Ja men så bra da, regner med at du er rimelig aktiv da.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 21:21   #3
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian, her.

Ja men så bra da, regner med at du er rimelig aktiv da.

Beklager å måtte si det, men jeg er IKKE aktiv i det hele tatt.....
Jobben tapper meg for krefter så om ettermiddagen er veien kort først til sofaen og deretter i senga..

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 21:24   #4
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

For å heller spørre sånn da, hvordan finner man ut om sticksen er udugelig og ødelagt??? At det er derfor jeg får utslag hele tiden liksom.

Gammel 16-03-07, 23:37   #5
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Er dette mulig eller er sticksen min heeelt gærn??

For hvis det stemmer at jeg fremdeles er i ketose får jeg jo to goder på en gang mer karber og fremdeles i ketose.

Det er mulig ja.

Men du går ned saktere ned i vekt enn før uansett når du øker karbene selv om du har utslag på stixen. (med forbehold at du visste det da og det ikke gjør deg no da)

Men det er bra for med mer karber så er det også enklere å følge denne kosten (tror jeg)

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Alt du har ønsket å vite om ketose Nille Atkins kosthold 110 14-03-14 08:59
Ketose - inn og ut av ketose...? hva skjer da? Chumpsy Lavkarbo generelt 31 16-07-11 21:01
Ketoner uten ketose. Fjonken Spørsmål og svar 9 16-07-10 08:10
Ulikt utslag på ulike ketostix Lubbelura Ketolysekuren 7 06-04-09 00:01

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.