Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Pai?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-02-07, 17:13   #1
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Pai?

Hei
Kan man lage pai av soyaproteiner??

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 18:58   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Pai?

Prøv Pizzabunnen i oppskriftsdelen av Ketolyseboka som paideig. Forstek den lett og ha fyllet i. Traff en gammel venninde på butikken og hun fortalte at hun gjorde det.... Har ikke prøvd selv.

Gammel 02-02-07, 19:09   #3
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

http://forum.lavkarbo.no/showthread....hlight=tacopai

Gammel 02-02-07, 19:29   #4
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Tuuuuusen takk!!!!!

Hiver meg i pailaginga til kvelds
Godt med litt avveksling fra min sedvanlige ostesuffle
Blir nok bare ost og skinke og purre i min pai.
Er heeelt hekta på sånn piroger med ost og skinke (du vet sånn butterdeig utkjevlet med fyll i) så jeg må prøve denne oppskrifta for å lage butterdeigsplater også

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 19:38   #5
Isalien
Medlem

Isalien sin avatar

Alder: 49
Isalien er ny på veien

Skal prøves etterpå!

Isalien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 19:52   #6
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Jeg prøver å lage denne tacopaien nå...Bunnen står i ovnen, og fyllet er klart...

Hadde ikke paiform da, men prøvde i en ildfast en..Så får vi sjååå..
*rumle*

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 19:55   #7
Isalien
Medlem

Isalien sin avatar

Isalien er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Jeg prøver å lage denne tacopaien nå...Bunnen står i ovnen, og fyllet er klart...

*rumle*

Paiformen min er DIGER så jeg tenker også å bruke en ildfast en. Vi får oppdateres.

Gammel 02-02-07, 19:56   #8
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

*rumle*

Venter spent på resultat

Gammel 02-02-07, 20:04   #9
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Jeg og!!
HAdde ikke hvitløk i hus da...Jeg eeelsker jo hvitløk....
Men har brukt masse krydder og annet digg

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 22:52   #10
Isalien
Medlem

Isalien sin avatar

Isalien er ny på veien

Lager egen tråd.

Gammel 03-02-07, 20:26   #11
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

lagde pai i kveld!!!

paien ble snadder!!!!

absolutt fav fremfor pizza

taaakkkker

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det noen som har prøvd og lage lavkarbopai? Eressie Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 30-01-12 00:19
Pai uten paideig Marianne Kake/dessert og snacks 0 26-04-05 17:38

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.