Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Du går ikke ned pga. kaffe!

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-10-04, 13:53   #26
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av ryli

Nei, kan ikke skjønne hvor jeg fikk det med rødvin og is fra. Må ha misforstått helt, jeg.
(Synes så tydelig jeg fant en øl der og, jeg. )
Og så var det enda et glass vin på lørdag, sa du???

LIKER IKKE ØL, JEG!!!!!!
JA. Det var et glass vin på lørdag og...da ble det sannelig to den uka. Fysj og fysj...
Jeg lagde is, men spiste jeg det? Neiiiiiii ...men jeg spiste vaffel 2 hjerter lørdag og 2 hjerter søndag....og de var go'e

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 26-10-04, 13:59   #27
ryli
Danseløve

ryli sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Alder: 48
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

LIKER IKKE ØL, JEG!!!!!!

Ikke så rart du ikke liker øl, Anne, så lenge du griller den.

grillet pølser

Kos deg med kaffe og vafler, du. Det er vel fortjent. Lover å ikke mase mer, jeg.

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende... Svar med sitat
Gammel 26-10-04, 15:05   #28
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Nei, kan ikke skjønne hvor jeg fikk det med rødvin og is fra. Må ha misforstått helt, jeg.
(Synes så tydelig jeg fant en øl der og, jeg. )
Og så var det enda et glass vin på lørdag, sa du???

Du er gær'n ryli - godt ment altså! Kjempemorsomt og kreativt! Håper du har en jobb der du får brukt dine opplagte kreative evner - og humoristen i deg, og så er du flink til å skrive. Eh...journalist? Eh...skriver humorprogrammer? Eh...reklame?

Nei, forresten - ikke bruk opp alle disse evnene på jobb, ryli - VI VIL HA DEM!

Ha en spenstig kveld!
marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 26-10-04, 15:09   #29
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

LIKER IKKE ØL, JEG!!!!!!
JA. Det var et glass vin på lørdag og...da ble det sannelig to den uka. Fysj og fysj...
Jeg lagde is, men spiste jeg det? Neiiiiiii ...men jeg spiste vaffel 2 hjerter lørdag og 2 hjerter søndag....og de var go'e

Kaffe - du liksom! 4 vaffelhjerter = 200 gram. Jeg lagde vafler akkurat og veide dem. Lagde dem og veide dem og kastet dem bare for at jeg tåler ikke at noen bøller med kaffetråden min . Nei, anne - den får du dra lenger ut på landet med.

Hilsen tedrikkende marianne

Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 26-10-04, 15:09   #30
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

Håper du har en jobb der du får brukt dine opplagte kreative evner - og humoristen i deg, og så er du flink til å skrive. Eh...journalist? Eh...skriver humorprogrammer? Eh...reklame?

Å JEG LER MEG I HJÆL!!!
Siden jeg en stund trodde at jeg hadde jobbet på samme sted som Ryli - så vet jeg hvor han jobber...... Kreativt?

Men jeg er helt enig med deg da Marianne - han er skikkelig morsom den gutten!

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-10-04, 15:10   #31
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Ikke så rart du ikke liker øl, Anne, så lenge du griller den.

Kos deg med kaffe og vafler, du. Det er vel fortjent. Lover å ikke mase mer, jeg.

*Besvime*

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Gammel 26-10-04, 15:11   #32
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

*Besvime*

*Fedonisten løper til Akershus og legger Anne i stabilt sideleie*

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-10-04, 15:18   #33
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

*Fedonisten løper til Akershus og legger Anne i stabilt sideleie*

Takk...det gikk bra *fnis* Jammen er du sprek og Fedonisten, for jeg er i Oslo for øyeblikket. Jobber litt i dag jeg

Gammel 26-10-04, 20:47   #34
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Hohohohohohahahahahehehehiiiiiihiiiihiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiih... *hikst*

Morsom... tråd... Ryli... du er... gæærn...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 26-10-04, 21:06   #35
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Underskrives!

Og apropos rødvin, så har kordirigenten min en teori om at man ikke bør drikke for mye rødvin dagen før man skal synge, for da blir ikke stemmen så bra. Jeg er overbevist om at hun tar feil, så jeg prøver å motbevise det hver eneste anledning jeg får!!
(Det vil si, det blir ikke så mye nå lenger, da... Men tidligere ofret jeg meg for vitenskapen, jeg også...)

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-04, 21:08   #36
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Karin

Underskrives!

Og apropos rødvin, så har kordirigenten min en teori om at man ikke bør drikke for mye rødvin dagen før man skal synge, for da blir ikke stemmen så bra. Jeg er overbevist om at hun tar feil, så jeg prøver å motbevise det hver eneste anledning jeg får!!
(Det vil si, det blir ikke så mye nå lenger, da... Men tidligere ofret jeg meg for vitenskapen, jeg også...)

Hmm...nå fikk jeg lyst på rødvin OG kaffe!

marianne

Gammel 27-10-04, 12:59   #37
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

2 dager uten kaffe......

Gammel 27-10-04, 13:01   #38
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Hold ut.... snart blir det bedre...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 27-10-04, 14:05   #39
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

No problem so far.....Bare kiloene ssom renner av i expressfart

Gammel 27-10-04, 18:16   #40
Albertine
Gjest

Og jeg som har nippet til urstygg pulverkaffe for høflighets skyld i dag...

*note to self* Ikke drikk kaffe!

Svar med sitat
Gammel 27-10-04, 18:50   #41
lilleblubba
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2004
Alder: 58
lilleblubba er på en erverdig vei

jeg fikk drittkjeft av en lege på jobben, pulsen min økte betraktelig etter bare en kopp kaffe (rundt 100 faktisk). Jeg prøver å være flink, drikke mer vann og urtete, og Earl Grey istedet. Men, morgenkaffen må jeg bare ha med melk i! Sorry, det er min last her i livet (og røyken æsj)

lilleblubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SB Svar med sitat
Gammel 27-10-04, 19:22   #42
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Bare kiloene som renner av i expressfart

...om det bare var så vel. Det gjenstår å se

Gammel 24-02-05, 04:41   #43
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Bringer opp igjen denne jeg, siden det var snakk om noe slankekaffe for ikke så lenge siden

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.