Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 27-12-06, 12:21   #976
ELLINOR
Medlem

Medlem siden: Mar 2005
Alder: 53
ELLINOR er ny på veien

Sv: Tusentråden 2006

Jeg skal ikke bytte noe, men mannen min må karnsje bytte genseren han fikk av meg, litt i minste laget. Nei nå må jeg komme meg opp av stolen her og ut å gå tur, ikke alt er like positivt med dette forumet Det er gøy å sitte her å trykke. Det er jo lyst bare midt på dagen og da er det best å gå, så nå er det bare å snøre skoene

ELLINOR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSEKUREN Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 12:25   #977
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Synd jeg måtte slette deg Titti (reglene sier at samme poster ikke kan poste to poster etter hverandre i denne trpden), for budskapet du hadde i den slettede meldingen var veldig viktig. Derfor skriver jeg 50 ord sjøl + at jeg quoter din melding. Da blir det riktig (tror jeg). Men så har jeg ikke 50 ord enda.. Da får jeg spørre om alle fikk med seg ha som havnet i kjøleskapet til sambo's julaften ? Det har jeg skrevet om i en tidligere post her....

Så til Tittis melding:

Opprinnelig lagt inn av Titti

Nå mangler det bare 25 innlegg her, det burde vel gå greit, fortsatt noen dager igjen av 2006
Det var bare det å få innleggene lange nok da, tilfelle det blir gjort sensur
Er det noen som har noen nyttårsforsetter for 2007 da?

Gammel 27-12-06, 12:34   #978
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

det er kun ett nyttårsforsett jeg har greid å holdt og det ga jeg for 5-6 år siden og det var: "jeg skal aldri ha nyttårsforsett igjen" jeg greide aldri å holde nyttårsforsettene så jeg fant ut at det var bare tull.. å bli minnet på fjorårets forsett og samtidig bli påminnet at en ikke hadde viljestyrke nok til å fullføre dem..

"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 13:12   #979
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Nyttårsforsetter har ikke jeg heller lenger - av samme grunn som Nomma.... men jeg føler meg mer optimistisk enn lenge før 2007. Maten går på skinner, treningen burde vært bedre - jeg tror jeg skal prøve meg på yoga igjen, kroppen er blitt så stiv og tung å bevege pga revmatisme, og jeg vet fra tidligere forsøk at yoga hjelper. Det er liksom bare å komme i gang da . Går over i full stilling fra årsskiftet, nå har jeg levd et "luksusliv" i 80% lenge nok i følge bankkontoen min.. må vel tenke litt på pensjon også etter hvert.
Ja, og så sitter jeg på jobb og kjeeeeder meg - nesten ingen andre her, og ingen som skal ha hjelp heller. Har fri til 2. januar etter denne dagen .

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 13:20   #980
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 39
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

vi må faktisk bytte litt i år.. desverre.. fikk 2 vedkorger.. og 2 peisblåsere. så det ene sette må byttes.. det har en verdig på 750kr så det er ikke så bra å bare ta vare på det..

ellers så må vi bytte et strykejærn fordi vi har.. men det har ikke svigermor fått med seg..

skulle gjærne ha bytta en suppeterin vi fikk og.. det hører til juleservicet mitt men jeg ønsket meg ikke den. Fordi den koster 2049kr og er pitteliten og jeg serverer veldig skjeldent suppe til jul. den kan jo sefølgelig brukes til poteter eller kålerabistappe og.. men jeg trenger den ikke.. alt for dyr til å ha stående.. Men det er ikke suppeterinen i seg selv som er "problemet", vi fikk den fordi svigerbror fikk xbox, derfor skulle Thomas få noe av samme verdi.. dette var faren hans sin ide.. og så bestemte moren at da skulle vi få suppeterin. Thomas har ikke akkurat ønsket seg det men den er kjøpt i firkløveren for langt over 1 år siden... da svigermor kjøpte ALT til mitt service sån at ingen andre kan kjøpe til meg. og jeg får alt selv om jeg ikke har lyst på det (prøver å ikke virke utakknemlig, men finnes viktigere ting vi trenger enn dette servicet jeg ble tvungen til å samle på)

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 17:28   #981
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

jeg fikk to gafler i hardangerbestikk, men i feil serie. Ellers fikk jeg ikke så mye som må byttes. Fikk mye jeg ønsket meg i år, og noen få ting jeg ikke hadde ønsket meg, men som heller ike må byttes. Jeg byutter ikke ting med mindre jeg må. egentlig synes jeg det er tull å drive å kjøpe så innmari mange julegaver... jeg får så mye dill som jeg ikke ønsker meg, og man kjøper ting bare for å kjøpe de. værst med alle veninnene som vil bytte gaver... og ene veninna mi har tre barn, som hun forventer at jeg kjøper til... men de kjøpte jeg ikke til i år da. tanter og onkler er flinke til å kjøpe ting jeg samler på (bestikk ol)

Gammel 27-12-06, 17:40   #982
firth
Gjest

Har satt meg fore å se hele sesong 1 av LOST i løpet av jula jeg. Begynte i går, nå har jeg sett åtte episoder. Er ikke HELT hekta ennå, men det er helt greit å se på. Synes det er litt lite fremdrift, men det trenger kanskje ikke være et høyt tempo når det varer i 18 timer, eller hva?

Når jeg er ferdig med LOST har jeg en bunke andre serier på dvd, og en pen stabel bøker. Perfekt jul med andre ord;-)

Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 18:02   #983
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Skal ikke bytte så veldig mye jeg heller. Eneste som skal byttes er 2 vinglass fra Rosendahl som de var utsolgt for i de to str. jeg samler på. Jeg trenger ikke tre ulike størrelser på vinglass.

I dag har det vært jobb igjen, var et ork å komme seg ut av senga tidsnok, og det endatil jeg ikke begynte før kl. 10! I kveld så blir det Buzzing med søster/ svoger og venner, det kommer sikkert til å bli gøy!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 19:11   #984
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

begynner å gå litt tom for ting å skrive her jeg, så det blir mye jatting... skal prøve å få byttet vakta mi i morgen fra sen til tili, evt gå dobbelvakt med sen i dag, og rett over på nattvakt... blir 18 timer på jobb, men hva gjør vel det når jeg har en uke fri etterpå... håper de får bruk for meg i natt om det ikke er noen som kan bytte... skal egentlig ut å spise middag i morgen, og da hadde det vært koselig å fått vært med...

Gammel 27-12-06, 20:09   #985
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Hmmm.. tovet nystrikkede barnetøfler i vaskemaskinen, ble ikke helt fornøyd med resultatet. Tror jeg må prøve med noe annet garn, det jeg har brukt tover litt for mye synes jeg. Får vel gå i gang med et nytt prosjekt nå da, tenker jeg. Men egentlig hadde jeg tenkt å lese en del i romjula, blir lite tid til denslags ellers når jeg bare sitter og strikker. Men så er det jo alle bøkene som venter på å bli lest da - og jeg er alt for trøtt om kvelden til at det blir noe lesing da. Må vel gjøre et valg kanskje ?

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 20:47   #986
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Hva trå bruker du da Nena? Jeg synest naturgarnet til europris tover mye men fint.. mens det tynne garnet til europris eller sparkjøp (safran på sparkjøp hvertfall) tover ganske greit.. krymper ikke for mye.. men blir fint..

Lagde en del barnetøffler før jul.. de i str 5 år var bra, men baby tøfflene ble litt for små.. er ganske vanskelig å beregne.

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 21:34   #987
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

og jeg fikk ikke byttet vakta mi, så mens de andre er og koser seg med familien og spiser i morgen, må jeg være på jobb, anda jeg ikke engang har noen stilling... hrmpf neste jul er det null ekstravakter... i allefall føles det sånn akkurat nå...

men jeg må sikkert jobbe for å tjene opp litt penger til husleien...

Gammel 27-12-06, 21:44   #988
Mila
:)

Mila sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Var ute i går, hjemme tidlig da av diverse grunner.. (for mye sprit på kjæresten..) Men vi var begge i fin form i dag, sto opp i 12 halv 1 tida, spiste frokost og så reiste hit igjen (var hjemme hos meg da med andre ord, er en time mellom oss) Så skal jeg være her til jeg skal på jobb igjen på fredag og lørdag, for så å hit igjen for lørdag å blir til mandag kveld eller tirsdag morgen. Storkoser meg med litt fri i romjula, er så glad for att jeg ikke har sagt ja til NOE ekstra *kose seg*

fra Mila som satser på att dette er nok ord.

Gammel 27-12-06, 23:48   #989
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Helene, her.

Hva trå bruker du da Nena?

Har brukt Artic Helene - jeg hadde noe liggende etter vinvesker, og det garnet tover jo ganske mye. Synes det ble fint til veskene, for jeg liker at de er hardt tovet, men tøflene hadde jeg håpet skulle tove mindre siden jeg brukte lavere temperatur. Men de er sikkert greie, med dobbel såle er de i alle fall varme og gode. En annen sak er vel om denne modellen er så bra for småbarn, tror de vil ha lett for å falle av? Sånn ser de ut i alle fall! Jeg har laget modellen med to farger, ganske stilig! Grunnen til at jeg lagde de, var at jeg lovet å oversette oppskriften for en kollega som ikke er så god til å tolke engelskspråklige strikkeoppskrifter..

Nena
Gammel 28-12-06, 10:26   #990
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

989 innlegg. vi nærmer oss dere

hva sier dere, skal vi begynne rett etter nyttår denne gang?? få igang en god og fresh start.

min dagsplan ser sånn ut og selv om jeg har fri fra jobben så har jeg tusen ting jeg må gjøre:

-frokost (done)
-røntgen
-frisør
-fysioterapi
-besøke farmor og farfar
-cafebesøk med vennine
-hjemmebesøk hos en annen vennine
-hjem

mye som skal gjøres før den store dagen ja.

om 6 dager reiser vi. og det har ennå gått helt opp for me hvor vi skal henne. men sånn kan det gå sier hun som ennå ikke har julestemning.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 12:05   #991
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Ser da ut som om dette går greit?..Jeg kan jo hjelpe litt til , siden nyttårsaften nærmer seg med stormskritt...Jeg skal feire i Kristiansand, med storesøs, og gleder meg helt vannvittig mye!!
Reiser nedover i morra, så får vi noen dager der...Jeg reiser vel tilbake til Kragerø igjen på mandag tenker jeg..Så får jeg noen dager med mamma og pappa før jeg reiser til Bergen igjen og...wee!!!

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 12:30   #992
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Nena: de ser helt anderledes ut enn de jeg har strikket som er mer som sokker.. dine var tøffe.. mine er mye lettere å strikke sikkert og ganske enkle.. men utrolig varme og myke.

Nå sitter jeg å venter på telefon fra legekontoret.. ringte før i dag men hun ville snakke med legen å ringe meg oppigjen.. ja det er snart 2 timer siden.. gir henne 30 min til før jeg ringer oppigjen..

Blir jo helt nervevrak av å være gravid

Gammel 28-12-06, 12:51   #993
Mila
:)

Mila sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Ny dag.. Torsdag allerede.. ikke gøy en gang.. vil ha mer ferie.. på jobb igjen i mårra for denne jenta ja.. og lørdag.. *blæ* jeg har IKKE lyst.. å det værste er att kjæresten stikker til Horten.. Jaja..

Vi har diskutert sydentur da wii sånn i slutten av mars engang, håper det blir noe av! 2 uker, hadde vært skikkelig deilig!

Akkurat nå sitter jeg bare her å surrer, mens kjæresten lager frokost han er snill

Sier dette er over 50 ord vi..

Gammel 28-12-06, 13:00   #994
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Heia, heia, heia. Snart er vi i mål, og det i god tid før nyttårsaften og alt og det.

Vi skal reise hjem i kveld, har vært på Ikea og shoppet og endte visst opp med å ikke ha plass til barneseng i bilen, så den får vi håpe at de har inne der vi bor også, for jeg vil ha akkurat den sengen jeg har sett her. Nå skal vi ut å kjøpe inn så vi har madrass og dynetrekk og sånn sengekant og sånt. Koselig å shoppe slike ting. :hjerter: Endelig er vi så nermt at jeg føler jeg kan handle, jeg har gledet meg lenge.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 13:28   #995
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Nå er vi snart i mål ja vi klarte det ikke i fjor gjorde vi vel?

Nå fikk jeg nettopp telefon fra legen.. tok sin tid.. men jeg skulle bare stikke innom i løpet av dagen.. små nervøs førstegansgravid med mye blødninger er ikke det gøyeste for legen å være borti sikkert vil ikke være vanskelig heller.. men når jeg ikke kjenner spart og blør mye i noen timer så blir man litt nervøs..

nå har jeg nettopp sett programmet om katie melua fra i går på nrk, greit med hardiskopptaker innimellom. gleder meg til å se konserten med henne i morgen.. eller blir vel lørdag siden jeg sikkert kommer til å glemme det. har derfor allerede satt den på opptak.

Gammel 28-12-06, 13:47   #996
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg har hengt opp fuglenek til småpippen i et lite tre utenfor stuevinduet mitt. Var litt spent på om det kom noen i år, for jeg syns vi har sett så lite fugler i år...., men joda, nå er det tjukt av dem. Mange forskjellige og det er så kos å se på.

Det er jo ikke så i år, så det er sikkert ikke så vanskelig for dem å finne noen godbiter i år, men kos alikevel da....

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 14:03   #997
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Har vudert å henge opp fuglenek eg og.. men er redd katten bare kommer til å sitte å sikle i vinduet.. det gjør hun nok fra før.. lager sånne rare lyder når det kommer en fugl.. uansett hvor stor fugler er..

i går var vi å brukte mange gavekort.. kjøpte oss lamper for masse penger. men endelig skal vi få litt lys i stuen.. er ikke ofte jeg kjøper en lampe til 1000kr, men den var fin da.. julepresanger er julepresanger..

Gammel 28-12-06, 14:10   #998
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Da har jeg fått byttet noen julepresanger til ungene som var for små. Med store gutter så nytter det ikke med små gensere, men slikt er heldigvis greit å bytte.

Kjøpte meg nye kjøkken/stuegardiner på salg i Tucksfors i går og de skal nå strykes og henges opp. Siden jeg nå har varme i gulvet er alle panelovner fjernet og jeg kan henge opp laaaaange gardiner

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 14:41   #999
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Har handlet bittelitt julepynt på salg i dag - må gjemme unna så samboer ikke ser hva jeg har kjøpt - jeg har forbud mot å ta inn mer i huset så lenge det ikke går ut noe. Men jeg fant noen innmari fine kuler da... kunne ikke stå for dem .
Nå skal yngstedatter på kino snart, må vel stille opp som sjåfør og pengebinge - det er jaggu ikke billig å gå på kino, med alt det ekstra som følger med på toppen, selv om hun er relativt økonomisk og heller kjøper brus på matbutikk!
Selv skal jeg kose meg med noen usette filmer, sjelden jeg tar meg tid til å sitte ned og se på film. Men nå er det juleferie !

Nena
Gammel 28-12-06, 14:57   #1000
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Muahahaha, tenk at jeg fikk det tusende innlegget! Det må jeg si, jeg som ikke har så veldig mange innlegg her

Jeg har hatt en grei jul, med mye god mat. Har vært syk, så har sovet mye. Hostet og harket og vondt i hodet og feber. Stakkars stakkars

Og nå er det et nytt år! Nytt år, og nye muligheter

Godt nyttår alle sammen!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 20:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 03:09

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.