Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-12-06, 00:39   #726
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Nå har jeg fått i meg probiotikaen min, så da er jeg klar for senga... om jeg bare greier å løsrive meg fra han jeg snakker med på msn... et lite problem det der...

I morgen skal vi øve på fremmlegget av eksamen, så vi er sikker på at vi kan det godt til mandag når vi har fremføringen

nå har jeg sikkert 50 ord...

natta

Gammel 10-12-06, 00:45   #727
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sove godt du!!Jeg er våken her enda jeg..får se hvor lenge...Om jeg skal ha sjangs til å stå opp nogenlunde tidlig i morra, burde det ikke bli for seint!Begynte på et nytt skjerf i dag og..Jeg er litt utålmodig av meg, så jeg begynner ofte på ting, som ikke blir ferdige..Men dette skjerfet skal jeg fortsette på i morra!Det er bestemt

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 01:23   #728
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sov godt, legger meg jeg også nå! Hvis noen lurte
I morgen skal vi på Plutti Plott og jeg gleder meg som en liten unge!
Tenker gullet blir glad når han hører at han skal på nisseteater i morgen

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 06:56   #729
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Klarte å sette på vekkerklokken da jeg la meg i går kveld - og dermed var det gjort, ikke mer søvn en tidlig søndag morgen .. hadde virkelig ikke tenkt å stå opp så tidlig, men jeg får bare vondt i ryggen når jeg ligger og vrir meg og ikke får sove. Så da er det bare å stå opp, ta seg en kopp kaffe og lese litt her inne. Det verste er at det ikke er første gangen jeg setter på vekkerklokka i helga - noen lærer aldri..

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 07:17   #730
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

mens andre ikke har noe valg, men må stå opp før kl seks på en søndags morgen. det er dette som er værst med å være sykepleier...å ha dagvakt søndag morgen. Det er greit når man kommer seg på jobb, men fra men står opp til man kommer dit føles det som om man er den eneste i verden. Hender jeg møter noen som kommer hjem fra fest når jeg drar på jobb...

Gammel 10-12-06, 11:25   #731
firth
Gjest

Uansett hva man jobber med, uansett hva man skal, uansett hvor tidlig man legger seg dagen før, så er det (unnskyld språkbruken) et helvete å stå opp tidlig.

Jeg er helt overbevist om at det finnes godt skjulte paragrafer i menneskerettighetserklæringen mot det å stå opp tidlig.

Inni meg hører jeg hver morgen stemmen til Jon Blund si at "alle barn har rett til å sove så lenge de bare vil, uten fare for å måtte stå opp fra den deilige, varme dyna før de selv vil det".

...Det sies jeg er B-menneske.

Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 11:48   #732
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

hehe hadde det bare vært så vell... *sukk* er dødstrett, og vet at jeg ikke får sove før i natt... får besøk i ettermiddag og i kveld, og da er det ikke bare så ta en halvtime på sofaen heller...

og kombinasjonen senvakt lørdag, dagvakt søndag er absolutt dritt, for jeg får aldri sove når jeg kommer hjem lørdag kveld. Hadde vært fint med en Jon Blund som bestemte at jeg slapp å opp så tili da ja...

Gammel 10-12-06, 14:31   #733
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

I dag er det minstejenta på 11 som skal stå for middagen - oppdrag fra skolen, lag middag til familien for 200 kr - sette opp budsjett, dekke bord pent, ta bilde osv - og så får vi dessert attpåtil - lavkarbo sjokolademousse spesielt laget for at også mamma skulle spise dessert . Ellers blir det roastbiff, broccoli og potetsalat - jeg lager min egen variant med blomkål. Gjett om jeg gleder meg!

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 14:55   #734
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

så heldig du er nena... og maten hørtes nydelig ut jeg er snart ferdig på j obb, og når jeg kommer hjem, så må jeg vel også finne på noe lurt til middag... Greit med noe lettvint etter arbeid, så det blir nok julepølse og brokkoli...

og nå er det bare en time igjen så er jeg på tur hjem

Gammel 10-12-06, 20:27   #735
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Nå har jeg sett beskjeden "du har ingen uleste innlegg" x antall ganger, og kom brått på at jeg faktisk kan skrive her inne

Men om hva..? Dagen idag foreksempel? Nå sitter jeg iallefall hjemme og "rydder" Dvs det var planen for kvelden... Heldigvis finnes det enda tid
Bare surfe liiiitt til

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 20:55   #736
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

hehe... ikke så greit... jeg har akkurat sett barne tv, og nå er det jul i valhal og jul i tøyengata... men jeg tror jeg skal gå og dusje, for jeg synes i allefall ikke de valhal-greiene er noe spesielt bra.

I morgen er det den store fremføre-eksamen-på-tegnspråkdagen. kjenner jeg gir litt blanke i hvordan det fremlegget går, så jeg har ikke øvd så innmari mye...

Gammel 10-12-06, 21:16   #737
firth
Gjest

Det går sikkert bra allikevel Du gir jo inntrykk av både å like dette, og å ha jobbet en del med det, så da er det sikkert liten fare;-) Ønsker deg i hvertfall all mulig lykke til, og skal krysse fingrene så ofte jeg kan.

Selv er jeg glad jeg er ferdig med eksamener og slikt for en stund, så kan jeg konsentrere meg litt om andre ting. Det er jo ikke dumt det heller.

Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 21:53   #738
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Får litt sånn flashback med eksamenstid, selv om det er maaaange år siden jeg studerte - spesielt nå siden eldste datter er begynt å studere. Himmel hvor mange desembermåneder jeg har sittet over bøkene og nilest.... for ikke å snakke om alle påskeferiene som ble tilbragt i selskap med pensumbøker .
Her står tv'en på og durer etter at noen har sett på Jul i Tøyengata - nå er det et program om en som ikke ser klok ut - han har inntatt masse steroider, og har noen sinnsyke overarmer. Klarer ikke sånt, men øynene dras mot skjermen likevel. At noen vil ødelegge seg selv slik, fatter jeg ikke. Æsj!

Nena
Gammel 10-12-06, 22:09   #739
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Leser du alle innleggene, Aline?! Godt gjort, altså

Jeg er kjempetrøtt selv om jeg har sovet i hele dag nesten. Satt oppe til langt på natt i går og skravla med to andre jenter og drakk bøttevis med rødvin .

I dag spiller hun ene jeg satt sammen med i går på Rockefeller, sammen med Cato Salsa Experience og Madrugada. Det er jo stort, skulle gjerne vært der, men jeg orket rett og slett ikke ...

Nå lurer jeg på om jeg skal orke å se på serien om Elisabeth I på NRK ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 22:13   #740
Aline
Admin

Aline sin avatar

Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Jeg leser alle. Det er bare pes når det har gått flere dager siden sist.
Problemet er at jeg leser fort igjennom og glemmer å svare, så når jeg kjeder meg og vil ha noe å svare på, så er det jo ingen uleste innlegg..

Også må jeg lete rundt for å finne de innleggene jeg glemte å svare på..

Det er ikke lett, gitt!!

Nybegynnerinfo!

Gammel 10-12-06, 22:19   #741
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

He he, det er skikkelig slitsomt, ja Kjenner meg igjen i det. Kanskje man burde skrive en liten lapp med hvilke tråder man skal huske å svare på ...

Jeg leste alt før, men har blitt så lat at jeg nesten ikke gidder å skrolle nedover siden, men bare leser de øverste innleggene ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 22:33   #742
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Jeg leser alle. Det er bare pes når det har gått flere dager siden sist.
Problemet er at jeg leser fort igjennom og glemmer å svare, så når jeg kjeder meg og vil ha noe å svare på, så er det jo ingen uleste innlegg..

Også må jeg lete rundt for å finne de innleggene jeg glemte å svare på..

Det er ikke lett, gitt!!

Jeg gjør akkurat det samme!!!Og jeg leser ALT!!..Skal liksom forte meg for å være sikker på å ikke gå glipp av noe..Så glemmer jeg å svare, som du sier...
Og nå kom jeg faktisk på at dette er tusentråden helt av meg selv, og FØR jeg hadde trykket på "send svar"
Ikke verst, hæh?

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 00:42   #743
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Dere har jo greid å fått til noen innlegg uten meg jo

jeg har vært på forumet i snart to år, og har ennå til gode å finne ut hvor jeg finner "uleste innlegg" Littsmåtreg av meg til tider da...

Jeg tenkte jeg skulle poste julekort snart... er kanskje lurt å få gjort denne uka? eller blir det slik at de da kommer for lenge før julaften?

er litt usikker på slike ting jeg...

og nå har jeg sikkert over 50 ord, så nå går jeg og køyer...

Gammel 11-12-06, 00:53   #744
Mila
:)

Mila sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Uleste unnlegg står på den blå linja der oppe jo! *peke* der som det står først kontrollpanel, faq, osv.. Hvertfall her!

Herreminhatt.. Må skrive mer jo!

Hmm.. JO!! Var på julebord med jobben på lørdag Kjempekoselig! God mat, drikke (*kremt*) og masse koselig prating!! Så kom kjæresten å henta meg når jeg ville hjem, å i dag har vi brukt tida på å bare kose oss med noen filmer og prate Kjempekos!

HVERTFALL 50 ord her nå.. så det så!

Gammel 11-12-06, 02:18   #745
Grethe
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
Alder: 63
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Lenge siden jeg har vært her inne nå, blir helt imponert over hvor mange innlegg dere har fått til i denne tråden. Er inne i en dårllig periode så jeg orker nesten ikke lese noen innlegg, men fikk med meg at Jeef Micro skal ha eksamen i dag ( mandag?) Lykke til i så fall.
Nå skal jeg hente katten min inn fra verandaen før han graver seg inn gjennom vinduet...natta.

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 03:53   #746
Mila
:)

Mila sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Jeg får ikke sove! Kjedelig! *kjeder seg... kjeder seg masse.. kjeder seg mer enn masse*

Så... *klø seg i hodet* Prøve å sove igjen snart kanskje, skal på jobb kl 10 i mårra. Ikke så allverdens tidlig heldigvis, så er det bare til 4, så det overlever jeg nok Sånn ellers så eh.. Nei.. får krype til sengs.. ! Natta!

Gammel 11-12-06, 08:43   #747
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Tusen takk for lykkeønskninger er litt spennende for vi har aldri hatt "muntlig" eksamen i tegnspråk før, men vi får jobbe i grupper, og de same gruppene har skrevet prosjektoppgave om et valgt tema, så det er denne prosjektoppgaven vi skal fortelle om. Kan jo derfor stoffet ganske godt, så jeg håper det går greit og at vi ikke får for mange spørsmål etterpå Lærerne er jo døve, så de prater så fort...

Gammel 11-12-06, 09:00   #748
Aline
Admin

Aline sin avatar

muntlig eksamen i tegnspråk *Fnis*
Håper iallefall du har oppdaget uleste innlegg knappen nå, Jeef!!

Jeg ble nettopp vekket av en telefon og overtalt til å teste brannvarslingsanlegget imorgen kl 07.30 Er jeg våken da...?

Jikes!! Må kjappe meg og advare resten av bygget

Også må jeg rydde! For det skal jo folk inne her!! Så ikke så galt at de ikke er godt for noe!

Nybegynnerinfo!

Gammel 11-12-06, 13:13   #749
Grethe
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
Alder: 63
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Muntlig eksamen i tegnspråk var morsomt Men forstår jo hva du mener . `Husker adventsprogrammet DEN GYLDNE HALE som gikk for noen år siden. Da var mine unger midt i barnetv-alder og jeg ble helt imponert over hvor fort de tok tegnene.
Søren , nå telte jeg ordene også var det ikke nok, skulle bare sendt meldingen avsted så hadde det sikkert gått bra, men det gjør det sikkert nå alikevel....

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 13:47   #750
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Nå har jeg fått ny sveis - ren luksus å sitte hos frisøren og bli stelt med... godt fornøyd med resultatet, ser ganske tøft ut selv om jeg er ei halvgammel kjerring ! Nå er det snart møte, har ikke fått noen saksliste så jeg lurer på hva som skal foregå der i dag . Og så tenker jeg naturligvis på eldstedatter som sannsyligvis gruer seg noe sinnsykt til sen matteeksamen i ettermiddag !

Nena
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 20:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 03:09

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.