Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-12-06, 12:12   #651
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg stemmer for at Hyper ta med lap topen hjem

Jeg tar iallefall med meg min! *avhengig*
Også er jeg glaaaad idag Har nemlig bestemt meg for at dette blir en bra dag, så da blir det nok det
Ikke lenge til jeg skal ned på skolen heller. Latsabben meg...
Er ikke så lenge siden jeg var på skolen hver dag kl 08.00 eller 07.00

Og nå bare purker og sover jeg... Må kanskje ha noe med årstiden å gjøre?
Jeg gleder meg til det blir lyst, jeg

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 12:15   #652
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Er litt avhengig av min og..Også har jeg litt bilder og sånn innpå her, som jeg jo må vise fram hjemme...Søs pleier å ha med sin også...Alltid kos det..Og ho elsker å spille..Jeg og egentlig...Kjøpte dreamfall2, men er noe galt med det..eller det funker ikke på min pc...Grafikken bare skurrer og hakker...Dritkjipt, for de spillene er utrooolig gøy!!!Har spilt ferdig det første...(The longest journey...Dreamfall heter nr, 2...)Noen må skrive her da, så jeg kan legge inn et nytt innlegg

Sist redigert av Hyper : 04-12-06 kl 13:16.
Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 13:50   #653
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Nå har jeg tatt meg laaang lunsjpause og sittet ute!!!!! og spist!! Ikke dårlig til å være 4. desember vel?? Godt inntulla i fleecepledd og greier, fikk strikka noen omganger attpåtil så jeg er vel fornøyd med lunsjen. Trenger alt dagslyset jeg kan få nå om dagen! I vinduet mitt har jeg ei adventsstjerne med telys i, ser veldig koselig ut blant alle plantene - Og nå skal jeg snart på møte - min tur til å være referent *sukk*

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 14:40   #654
Mila
:)

Mila sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Akkurat nå så har jeg nettopp kommet inn døra, vært hos kjæresten til i dag, og skal på jobb kl 3, ikke i form i det heletatt. Sitter å ser på tv nå, å har en pus på rommet som vil inn OVERALT!! (skuffer, skap, under senga, bak tvbenken osv...) akkurat nå så har jeg ei skapdør som lever... hehe. søt puse da kommer å koser litt sånn innomellom

Har begynt å glede meg litt til jul nå da, for når jeg kom inn døra her hjemme så var det pynta til jul gitt kreative flinke mamman min

Nååå.. har jeg hvertfall over 50 ord.. sådetså..

(pluss att jeg må gå å dra pus ut av skapet før hun endevender alt jeg har der inne)

Gammel 04-12-06, 16:22   #655
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Jeg har vært på skolen i dag, og hadde gledet meg så innmari til å få fri i morgen, men lærerne har tatt fra oss fridagen vår, så vi må på skolen allikavell... og jeg har kjøpt julegave til Maya i dag. søster sa at Maya ønsket seg dvd'er til jul, så hun får samleboks med alle Ivo Caprinofilmene (for den hadde tante lyst på nemlig...)

nå er det middagstid

Gammel 04-12-06, 16:38   #656
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

huff så lang tid det tar når en skal på en liten shoppingrunde.. og så sliten en kan bli.. jeg som skulle gjøre så mye i dag.. hmmm... det er jo noen timer igjen av dagen da.. men lille-mor kommer hjem om en time.. da er det å lage middag, spise middag, se Barne-tv, leke til Mari skal legge seg og vips så er ettermiddagen og halve kvelden gått.. så finner jeg sikkert noe interessant å se på tv'n ikveld også..

"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 16:57   #657
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

shopping er kjempeslitsomt... Jeg skal på RAFT-kafe i kveld. har ikke hørt noe om noe styremøte, så jeg vet ikkeom det skal være først. Frister å krype under dyna å sove da, men skal ikke gjøre det... skal llage powerpoint presentasjon av eksamen på skolen i morgen, og ha framføring for klassen neste uke

Gammel 04-12-06, 20:50   #658
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Hva er RAFT?? oj..nå må jeg skrive mer

Fikk kjøpt ny advent stake i dag.. fant ut i går at den var litt avlegs den jeg hadde den var ti år gammel og kostet meg 19,90 den gangen.. I dag kjøpte jeg en kjempe fin lilla duk, sølvfat og fire store lilla kubbelys. så fant jeg noen nydelige lilla glitter stjerner som jeg strødde rundt på fatet.. ble kjempe fint.. Tror kanskje jeg skulle ha kjøpt noen fine bånd å knyte rundt lysene for de var litt for høye..

sånn..

"her we go again"
Gammel 04-12-06, 20:58   #659
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Er møkk sur etter tur innom forretning der jeg kjøpte en adventskrans i fjor- kombinert stearinlys og elektrisk - og så HAR DE IKKE RESERVEPÆRER !!!! Går ikke an å selge noe som bare blir bruk og kast - hele fem pærer var gått, av totalt 40. Så nå har jeg sendt klagemail til den danske produsenten - var ikke noe billigvare akkurat heller. Tror ikke jeg kommer til å handle noe mer i den butikken på en stund, når de har så lite peiling på det de selger. Irriterende...

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 20:59   #660
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

RAFT står for Rødbyggets Akademiske Forum for Tegnspråklige. det er en studentforening for tegnspråkbrukende studenter. Vi har kafe annenhver mandag, og en del fester, samt den berømte åreturen hver vinter. Kjempebra for oss som skal prøve å bli litt flink i tegnspråk. mange døve studenter i trondheim, så vi får lært språket godt med at vi er sosiale med dem..

men i dag gadd jeg ikke å dra på kafe da...

Gammel 04-12-06, 20:59   #661
Mila
:)

Mila sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Hjemme fra jobb igjen! Kom hjem til en puse som har vært i slosskamp.. daaakar lille gopusen min. Nå ligger hun på en gidigen pute ved siden av senga mi og koser seg. Kommer opp for å få kos å trørt av og til

Eller så ser jeg på tv, sviver rundt her på internett og koser meg under dyna. Ikke helt i form, kvalm og småskjelven. Hmm, rare greier.

Gammel 04-12-06, 21:32   #662
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Hmm ikke bra å være uggen i magen Mila... jeg har nå sett jul i tøyengata. vet ikkehelt hvorfor jeg ser det, for det var ikke så innmari gøy... ikke er jul i Valhal noe særlig bra heller... men jeg må jo se på alle kanalene da.

I dag varjeg og kjøpte meg krem til å ha på helene mine... de lider under at jeg har så innmari dårlige sko på jobb, og har fått sprekekr i seg, så nå har jeg kjøpt en superdyr krem som skal virke på 7 dager..

Gammel 04-12-06, 23:27   #663
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Jeg synes heller ikke Tøyengata er så morsomt som jeg hadde trodd, har bare sett litt, er ikke som nissene på låven nei
Men Jul i Svingen derimot Gleder meg like mye som lille gullet, det er koselig serie det

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 23:28   #664
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Når og hvor går denne jul i svingen da?Barnetv på Nrk?
Også var det tusentråden ja...Joda...Jul i tøyengata...er det bare meg som blir litt irritert?..Jeg er så fryktelig glad i Jul i skomakergata jeg, og synes denne serien blir for teit...
Ødelegger litt av den gamle gode følelsen jeg har for Skomaker Andersen...Finner det ikke morsomt i det hele tatt..Kanskje bare jeg som er sær?..

Gammel 04-12-06, 23:33   #665
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Jeg trodde Jul i Tøyengata skulle bli artig, men det er jo så treg humor, jeg ler ikke i det hele tatt jeg.

Jul i Svingen er på Nrk barnetv ja, kl 18. Da får du litt julestemning.
Du kan også se det på Nrk.no! Klikk på Jul i Svingen og så kan du se t.o.m. episode nr 4 ved å trykke på kalenderen. Gullet og jeg jukser litt og ser ofte episoden først på Nett-tv etter middag og så på barnetv igjen

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 23:38   #666
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Oi!Kanskje jeg skal se på de episodene som har vært da!Og jeg får ikke sett imorra heller....jobb fra 16-20..
Og tusentråden ja...Den gylne hale var kjempegøy!!Husker jeg var så fascinert av den glasskula....hehe..Åh, savner gamle barnetv jeg..var så mye bedre enn det som er nå synes jeg..Og jeg gleder meg til 3 nøtter til Askepott på julaften altså..Sinnsykt og...Og gleder meg sånn til å dra hjem!!Kribler i magen..Skal se igjennom de gamle tinga mine en dag og..Det gleder jeg meg til..håper jeg finner glansbildene mine og sånn..De har jeg bruk for nå, til hobbyting og sånnSånne engler og sånt...Dødsfint!

Sist redigert av Hyper : 04-12-06 kl 23:51.
Gammel 04-12-06, 23:47   #667
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

ja jul i svingen er kjempekoselig... Jeg ser alltid barne tv på desember. er så koselig det. Men ingenting er som skomakergata.

Hadde kunne tenkt meg hotell den gyldne hale igjen også da, men det er mest for at jeg studerer tegnspråk..

mennå er det natta for jeef... er trøttesen her, og bare lyst til å sove, så da gjør jeg det... tror jeg må begynen å trene igjen

Gammel 05-12-06, 06:44   #668
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Synes desemberdagene går så fort - det haster med å sende julegaver til utlandet - har søster i Australia, tenkte hun skulle få litt hjemmelaget julepynt, nærmere bestemt et tovet julehjerte som hun kan henge noe grønt i . Varme er ikke akkurat det jeg forbinder med julestemning da- kunne ikke tenke meg å være der i jula (men nyttår derimot *drømme* - hun har svømmebasseng som slett ikke er det verste stedet å oppholde seg i varmen.. med noe kaldt å drikke..). Men man venner seg vel til det meste, antar jeg. Så nå er det bare å få gjort hjertene ferdige, henta et helt rør med knapper på stoffbutikken i går, så her går det unna! Så blir det også noen små pakker til venninner andre steder i landet - de må vel av gårde snart de også

Nena
Gammel 05-12-06, 09:36   #669
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

bra du sa Nena... er vel på tide å tenke på å få sent julekort også jeg synes det er s åkoselig å sende julekort, og å få de så klart

Skal på skolen jeg nå, og forberede fremlegg av eksamen som vi leverte forrige uke. Vi skal ha et lite fremlegg for å vise at vi behersker sakprosa-sjangeren på tegnspråk. blir spennende å se hva de andre har skrevet om

Gammel 05-12-06, 11:12   #670
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

nå skal jeg prøve å få gjort det jeg skulle gjøre i går.. før jeg skal over til naboen på kaffebesøk...

Vi har så utrolig koselige naboer.. de har en datter akkurat like gammel som vår.. de går i barnehagen sammen.. Vi kaller de bare tuppen og lillemor.. de snakker veldig mye om hverandre når de ikke er sammen..men når de kommer sammen er det mye kranglig. De er søte da..

Det er stort sett pensjonister i nabolaget her.. så vi ble veldig glad når en småbarnsfamilie kjøpte nabohuset..

"her we go again"
Gammel 05-12-06, 14:30   #671
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

kjekt med venner til lillejenta da Nomma.
søskenbarnet mitt er 15 år yngre enn meg, og da hun var 3 år og begynte i barnehagen lurte barnehage personalet på om hun hadde to fantasivenner. Onkel svarte at hn ikke hadde merket noe til det, og fikk til svar at hun snakket så mye om to personer de trodde var fantasivenner. Barnehagetanta sa navnet på de to, og det viste seg å være meg og søsteren min

hun var min største fan

Gammel 05-12-06, 14:42   #672
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Hihi..Så skjønn da Jeef!!...

Regner i Bergen i dag og...Uff..Nesten så en begynner å bli lei jo..
Skal på FI noen timer i kveld, og modellen som jeg skulle stripe, kunne ikke likevel, så da blir det å øve på oppsetting isteden...
Det blir kjedelig i 4 timer altså..Menmen...Må man, så må man...
Har fri i morra, og da lurer jeg på om jeg skal stå opp litt tidlig, og ta meg en liten runde, for å bli ferdig med resten av julegavene...
Jeg begynte tidlig i år, men nå merker jeg at jeg blir tatt igjen her..Går fort fram til jul nå..

Gammel 05-12-06, 14:49   #673
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

Fantasi-venner er ett morsomt fenomen... jeg hadde mange da jeg var lita.. det var ingen barn på min alder i nabolaget.. Jeg var også yngst.. så når de store barna var på skolen måtte jeg bare dikte opp noen venner.. Mamma kan fortelle at det hørtes ut som om det var en hel gjeng som lekte sammen med meg..
Tanteungen min har hatt fatasivenner som han kaller drage-hjelperne ??? De fikk lov til å gjøre alt det han ikke fikk lov til..
Jeg begynte å spørre ham ut om dem, fikk ganske mye morsomme svar tilbake, som f.eks at de ikke hadde øyne og ører, men de hørte og så likevel????? og så viste de hva folk tenkte.. Da jeg spurte litt for mye, ga han beskjed at resten var hemmelig.

"her we go again"
Gammel 05-12-06, 15:47   #674
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Fantasivenn ja. Venn og venn - Min het Agu..... Det var "han" som gjorde alle fantestreker hjemme hos oss. Jeg hadde et litt blandet forhold til Agu. Samtidig som han var veldig fin å skylde på, var jeg litt redd ham også. Redd for at han skulle komme å ta meg fordi jeg lot ham få skylda hele tia. (Det var vel samvittigheten min som gnagde litt tenker jeg).

Agu hadde også et litt skremmende utseende. Han var prikk lik mannen på Tiedemans reklamen utenpå veggen til kolonialen. Svær brun hatt, masse skjegg og bart.... og han røykte pipe

Gammel 05-12-06, 16:00   #675
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

hehe min søster hadde syv alver som fantasivenner, og jeg som ikke hadde fantasivenner på den måten latet som jeg så søster sine... Jeg hadde en liten bamse jeg, Han het Leif, og jeg har han fortsatt Han var i aller høyeste grad levende, så på et vis var han vel en fantasivenn...

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 20:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 03:09

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.