| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 39
![]() |
Til dere på ketolysekurenHei. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo,lav gi....
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere på ketolysekurenOy, litt vanskelig aa si, men min erfaring er at maten ikke blir dyrere pga at det er en del unoedvendigheter man ikke kjoeper lenger.
|
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere på ketolysekurenIsolert sett kan noen av måltidene bli dyrere. Mer kjøtt og flesk. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
|
|
|
#4 |
|
Seniormedlem
Hvor: Hedmark
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere på ketolysekurenHar funnet ut at man kan spare mye ved å kjøpe billigmerker, eks Euroshopper når du kjøper kjøtt og fisk. Jeg oppdaget en utrolig prisforskjell da jeg skulle kjøpe laks, sånn frossen, ferdigrensa stykker: Europris, 4 stk til 29 kr, mens et annet, norsk merke kosta 79 kr! (også 4 stk) Hallo, 50 kr forskjell!! Og jeg kjøpte med meg en pk laksekotteletter til 19 kr også...
Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg
|
|
|
#5 |
|
Seniormedlem
Hvor: Hedmark
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere på ketolysekurenBruker forresten ca 4000 kr mnd på mat. Vi er 2 stk, 1 på 12 år pluss meg.
Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg
|
|
|
#6 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() ![]() ![]() |
Sv: Til dere på ketolysekurenJag drar till Sverige å handler..kjempe billigt.. Men anners så blir det ganske dyrt..Jag MÅ ha minst 3 type ting att velje mellom,,Så mitt kjøleskap er alltid fullt..
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| vektnedgang og selvfølelse | firth | Mer enn 30 kg overvekt | 55 | 24-07-06 13:43 |
| Hva syns dere om dette? CKD-diet | Iset | Lavkarbo generelt | 15 | 15-07-05 14:20 |
| Men dere koser dere vel av og til? | Fedonisten | Generell diskusjon | 10 | 07-05-04 12:02 |