Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Hva er dette?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-09-04, 10:00   #26
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

hihi, nå ser jeg poenget her....

Det produktet vårt selskap selger er testet på isoporkopper for å vise hvordan det løser opp fettet i isioporkoppen for å vise hvor effektiv den er....

...og når jeg leste tråden din, (i all min kjapphet) trodde jeg poenget var at ditt produkt hadde ødelagt plastskjeien.... (og sikkert HP også)
Men med tanke på at det ikke er fettstoffer i den,(og at jeg leste nærmere om vannløselige fettsyrer...)- så stiller jo saken seg ganske annerledes....

Dette ble jo riktig morsomt....

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 25-09-04, 11:37   #27
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg bare lurer på en liten ting...

Hvorfor er det helseskadelig at et kosttilskudd kan bryte ned plast? Det er jo ikke akkurat som at vi består av plast... Og det er jo kjempebra om omega3 kan fortrenge toxiske forbindinger, som i cellemembraner...

Fedonisten; hvorfor er den som ikke påvirker skjeen best?

Gelatinklumper er mer bekymringsvekkende, men brytes ikke disse ned i tarmen?

Ikke meningen å komme trekkende med slike hvorfor-spørsmål mitt i en herlig helg...

Gammel 25-09-04, 12:05   #28
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hadde ikke plast skje, men har gjort et lit forsøk allikevel.

1 stk. Uklippet - Ultra Omega 3-6-9 ble lagt i litt kaldt vann. Etter 8 timer var den blitt dobbelt så stor, men gikk ikke i oppløsning. Var bare myk & squichy ....

1 stk. Uklippet Ultra Omega 3-6-9 ble lagt i litt lunkent vann. Gikk i oppløsning.

Skal prøve med plastskje .... for det var det mest skremmende !

Men jeg tror temperaturen på vannet spille en rolle. Jeg tror gelekapslene oppløses i vann hvis vannet er tilnærmet menneske temperatur - er ikke det 36-37 grader ?? Det er da ikke kaldere enn det inni magene våre ? I tillegg har vi magesyre/galle som også løser opp....... Jeg mener, de som har spiseforstyrrelser og har hatt det en stund vet jo at magesyren tærer på emaljen på tennene...da er det vel naturlig å trekke den konklusjonen at den kan tære bort geleklumpene også ??

Bare lurer jeg

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dette er IKKE en sjamporeklame! Albertine Lavkarbo generelt 47 13-06-16 20:26
Hva koster dette??? Nayeli Eurodiett 6 17-11-04 17:02
Hva er dette med dårlig oversettelse av boka? Zoë Atkins kosthold 6 19-04-04 11:21

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.