| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#26 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Disse Skyr-yoghurtenekarbsa får du brukt opp likevel, om man bruker det innenfor en viss mengde, og trener til en viss grad |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Whole30
|
|
|
#27 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Sv: Disse Skyr-yoghurtene
Veldig mange av oss vil merke stor forskjell på 25g og 30g karbohydrat pr dag. Særlig om de kommer fra melkesukker.
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#28 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Re: Sv: Disse Skyr-yoghurtene
Jeg snakker om den type sult som gjerne kommer noen timer etter man har spist noe "feil", det har null sammenheng med at kroppen trengte mer energi.. Den typen sult som gjerne forsvinner når man lever på streng lavkarbo, noe jeg og mange andre ser som en fordel. Jo, noen kjenner det lett på kroppen hvis de får i seg 6 gram karbo ekstra, særlig hvis det er i form av sukker (melkesukker, fruktsukker..). Når du kjenner en ren fysisk reaksjon i kroppen, sier det seg jo selv at kroppen "merker det". Er man derimot vant til å spise mer karbo enn 10-20 gram, vil nok ikke kroppen reagere så veldig på noen få gram ekstra, nei. En del opplever å bli ekstremt følsomme for karbohydrater hvis de til vanlig spiser så lite av dem, og da snakker jeg rent fysisk (hvis du vil fortsette å benekte at det er mulig, kan jeg forklare hvorfor dette skjer). |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skyr? | lille_trille | Lavkarbo generelt | 7 | 03-08-11 07:04 |
| Skyr | Newstart | Lavkarbo generelt | 3 | 28-03-11 23:59 |
| Skyr eller ikke skyr? | Maylinn26 | Lavkarbo generelt | 30 | 24-02-11 18:11 |
| Frukt og Skyr | Nurk | Lavkarbo generelt | 3 | 04-06-10 22:58 |
| Skyr | Tidl. medlem | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 23 | 08-05-10 18:11 |