| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Generell diskusjon Ordet er fritt. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
![]() |
Mentale utfordringer etter utskeielseEtter en utskeielse for noen uker siden har jeg slitt med å komme tilbake på lavkarbo-toget. Nå spiser jeg jo og litt som jeg vil pga kvalme (graviditet). |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert.
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mentale utfordringer etter utskeielseJeg kjenner meg så igjen. Jeg hadde det slik siden jeg ble gravid med minsten for noen år siden og egentlig helt frem til i sommer....
|
Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Mentale utfordringer etter utskeielseProblemet startet igrunn da jeg måtte legge til kh pga graviditeten. Det åpnet liksom dørene for å tillate meg mer ulovlige ting. Og nå er terskelen for ulovlige ting veldig lav, spesielt om jeg allerede har falt for fristelsen en gang den dagen. Merker jeg ikke klarer fete ting. Kunne heller ha levd kun på krembolle |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert.
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Når det gjelder det mentale ... | kineserbolle | Ketolysekuren | 18 | 20-08-10 22:49 |
| Er tilbake etter en altfor lang utskeielse ... | Stellamor | Mer enn 30 kg overvekt | 4 | 20-02-10 14:48 |
| Sug etter karber etter utskeielse! | Maissa89 | Lavkarbo generelt | 9 | 30-12-09 22:13 |
| Vondt i kroppen etter utskeielse | MorStine | Fysisk og mental helse | 10 | 02-01-08 17:04 |
| Gikk ned i vekt etter STOR utskeielse | melene | Lavkarbo generelt | 14 | 03-09-04 11:05 |